Kopūstų sriubos dieta

Kopūstų sriubos dieta žada tai, kad tikrai nereikės badauti – jos galima valgyti tiek, kiek tik norisi. Aišku, pirmosiomis dietos laikymosi dienomis gali labiau nei įprastai pūsti pilvą, tad geriausia ją išmėginti atostogų metu. Ką apie ją reikėtų žinoti? Kaip po jos nepatirti jo-jo efekto?

 

Ar ši dieta saugi ir veiksminga?

 

Dietos šalininkai teigia, kad tai viena veiksmingiausių ir saugiausių kada nors sukurtų dietų. Mat laikantis tokios dietos organizmas nepristigs būtinų maistinių medžiagų, skysčių, vitaminų ir mineralų, todėl nauda bus didesnė nei galima žala.

Kopūstas – tai daržovė, kuri nuo seno žinoma kaip viena naudingiausių ir organizmą valančių savybių turinčių daržovių. Teigiama, kad dieta padeda padailinti kūno linijas, valo organizmą, sugrąžina pasitikėjimą savimi, sustiprina sveikatą. Pabrėžiama, kad tokios dietos galima laikytis apie savaitę (ilgiausiai – dvi), per kurias pavyks ne tik atsikratyti kelių kilogramų, bet ir veiksmingai išvalyti organizme susikaupusius toksinus ir šlakus.

 

Kuo organizmui naudingi kopūstai?

 

Teigiama, kad apie kopūstų naudą jau žinojo graikai ir romėnai. Šiandien tai viena populiariausių ir plačiausiai vartojamų daržovių pasaulyje. Kopūstuose yra ne tik ląstelienos ir flavonoidų, bet ir vitaminų A, C, B grupės vitaminų ir kitų maistinių medžiagų. Turtinga kopūstų maistinė vertė suteikia galimybę mėgautis nekaloringa ir naudinga sriuba, kurią galima papildyti ir kitomis daržovėmis.

 

Kaip gaminti kopūstų sriubą?

 

Pateikiame Jums 2 kopūstų sriubos receptus. Tereikia viską susmulkinti ir sudėti į puodą. Atskirai kepinti nieko nereikia.

 

  • Baltagūžių kopūstų sriuba su paprikomis ir pomidorais

Reikės pusės galvos mažesnio ar ketvirtadalio galvos didesnio kopūsto, 2 svogūnų, 2 morkų, 2 raudonųjų paprikų, 2 šviežių pomidorų arba skardinės konservuotų pomidorų, 1 saliero, 2 česnako skiltelių ir 1 ekologiško sultinio kubelio.  Tokiam kiekiui reikėtų apie 2 litrų vandens, tačiau sriubos skystumą galima koreguoti pagal norą. Galima pridėti prieskoninių žolelių, tačiau reikėtų vengti papildomų druskos kiekių, nes druska organizme sulaiko vandenį.

 

  • Baltagūžių kopūstų sriuba su brokoliais ir petražolėmis

Reikės pusės galvos mažesnio ar ketvirtadalio galvos didesnio kopūsto, vieno brokolio, 2 svogūnų, svogūnų laiškų, 2 česnako skiltelių, vieno saliero, 2 raudonųjų arba žaliųjų paprikų, 2 morkų, saujos petražolių ir 1 ekologiško sultinio kubelio. Tokiam kiekiui reikėtų apie 2 litrų vandens, tačiau sriubos skystumą galima koreguoti pagal norą. Galima pridėti prieskoninių žolelių, tačiau reikėtų vengti papildomų druskos kiekių, nes druska organizme sulaiko vandenį.

 

Dar šis tas

 

Galima improvizuoti ir naudoti bet kokias nekrakmolingas daržoves, pavyzdžiui, puikiai tiks švieži žalieji žirneliai. Vis dėlto kopūstas turėtų sudaryti didžiąją sriubos dalį. Būtina vengti druskos ir riebalų. Jei per kelias dienas sriuba atsibosta, šalia galima išsivirti bulvių, rudųjų ryžių ar grikių. Skysčių galima vartoti tiek, kiek tik norisi. Nedraudžiama gerti kavos ir arbatos. Retkarčiais galima sukrimsti morką, agurką ar obuolį, tačiau tikrasis dietos efektas pasiekiamas valgant vien tik kopūstų sriubą.

Svarbu: kad dietos rezultatas būtų ilgalaikis, nepulkite iš karto po jos laikymosi pabaigos valgyti daug ir visko. Valgykite saikingai ir visuomet stenkitės rinktis sveikesnę alternatyvą. Tokiu būdu išvengsite gresiančio jo-jo efekto ir džiaugsitės ilgalaikiais rezultatais.  

 

Parengė Rūtelė Foktienė

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Mūsų draugai

Mūsų draugai