Kodavimas nuo alkoholizmo

Ne vieną šimtmetį stengiamasi padėti tiems, kuriems išsivysto priklausomybė nuo alkoholio. Kuriami vaistai, atrandamos vis naujos psichoterapinės metodikos, praktikuojama ir „bobučių medicina“. Kelyje į pergalę prieš priklausomybę visi metodai tinkami? Bent jau tokios nuomonės yra net kompetentingiausi medikai, dirbantys su priklausomais žmonėmis. Anot jų, alkoholizmo gydymas turi būti kompleksinis, tačiau kas įeina į tą kompleksą – artimųjų ir pačio žmogaus reikalas. TV laidos kūrybinė grupė pasikalbėjo su keliais specialistais, turinčiais ne vienerių metų darbo patirtį. Teiravomės apie vieną dažnai taikomą metodą, kuris kartais suteikia žmogui antrą galimybę, o kartais ir ne. Apie kodavimą.
 

Iš pradžių – kodėl pradėjote gerti?


Vilniaus psichoterapijos ir psichoanalizės centro gydytojas Raimundas Alekna įsitikinęs, kad alkoholio vartojimas yra simptomas, bylojantis, kad žmogui blogai. „Kokios yra to blogumo priežastys? Dažniausiai – pervargimas. 90 proc. žmonių atrodo, kad jie geria, nes jiems reikia atsipalaiduoti. Įtampa kyla, nes daugelis turi per daug atsakomybių, darbų, nepabaigtų įsipareigojimų... Mo
tyvų pradėti gerti visi randa labai nesunkiai,“ – sakė gydytojas psichoterapeutas.
Pasak gydytojo, žmogus kartais tiesiog nesugeba rasti savo įprastam elgesiui alternatyvų. Jis siūlo atkreipti dėmesį į sportą ir apskritai keisti gyvenseną, daryti ją sveikesnę ir įdomesnę, susirasti pomėgių. „Sporto metu išsiskiria endorfinai – tokia medžiaga, kuri kelia euforiją. Pojūtis būna panašus, kaip vartojant alkoholį. Patenkinus malonumo pojūtį, svaigintis tampa neaktualu,“ – tikino gydytojas.
Taip pat yra pastebėta, kad, patenkinus fiziologinius poreikius – alkį ir troškulį, labai susilpnėja alkoholio noras. Daugelis nesaikingų alkoholio vartojimų prasideda dėl to, kad žmogus tiesiog jaučia troškulį ir stengiasi jį patenkinti vartodamas alkoholį. Tačiau alkoholis veikia priešingai – jis pašalina iš organizmo vandenį ir sukelia dar didesnį troškulį. Ne veltui patariama prieš vartojant alkoholio pavalgyti ir išgerti pakankamai skysčių.

 

Ką reiškia „koduotis“ nuo alkoholizmo


1984 m. rusų gydytojas A.R. Dovženko sukūrė įtaiga pagrįstą („išgersi–mirsi“) priklausomybės nuo alkoholio gydymo metodą, kurį pavadino „kodavimu“. Nors pradžioje buvusios Sovietų Sąjungos medicinos specialistai šį gydymo būdą sutikto kritiškai, šiuo metu jis vienas populiariausių tarp priklausomų nuo alkoholio žmonių posovietinėse šalyse. Vis dėlto, pasak kalbėjusiųjų, Vakarų Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose šis metodas yra nesuprantamas. „Vakariečiai, gydydami alkoholizmą, daug dėmesio skiria pačio sergančiojo įtraukimui į gydymo procesą. Su juo dalijamasi gydymo eigos etapais, vaistų veikimu, taikomų metodikų pranašumais ir galimais rezultatais. Tuo tarpu kodavimas – paslapties skraiste apgaubtas metodas, kai sergantysis turi pasirašyti, kad, jam nesilaikant reikalavimo negerti, jis gali net mirti! Kita vertus, priklausomybės nuo alkoholio gydymas yra sudėtingas ir ilgas. Šiandien dar nėra sukurta vaistų ar metodo, kuris padėtų visiškai išspręsti šią problemą. Todėl kodavimas, kaip viena sudedamųjų gydymo dalių, tam tikrame gydymo etape iš tiesų gali padėti pacientui sėkmingai susilaikyti nuo alkoholio vartojimo“, – aiškino medicinos centro „Neuromeda“ gydytojas psichiatras Mindaugas Jasulaitis.


Beje, kodavimo būdų taip pat yra ne vienas. Kartais taikomas kodavimo metodas, paremtas vien psichologinio poveikio priemonėmis, įtaiga, o kartais pasitelkiami ir medikamentai, geriami ar įsiuvami po oda („torpedos“). Kodavimui suteikiamas tam tikras terminas, kurį gali pasirinkti pats žmogus. „Labai svarbu, kas ateina koduotis: pats sergantysis ar iš pradžių pasikalbėti ateina jo artimieji. Jeigu žmogus, vaizdžiai sakant, „atitempiamas šeimos sprendimu“, kodavimas „laikys“ metus, o gal net ir visai nesuveiks. Būtent paties priklausomo žmogaus indėlis į gydymą yra itin svarbus. Todėl šiuo metu stengiamasi neteikti kodavimo kaip atskiros paslaugos, visuomet siūlome rinktis kompleksinį alkoholizmo gydymą“, – sakė gydytojas R. Alekna.
 

Kaip gydomas alkoholizmas?


„Priklausomybė nuo alkoholio (alkoholizmas) yra lėtinė įvairialypė liga, apimanti tiek psichologinius asmenybė, tiek fiziologinius organizmo pokyčius. Veiksmingiausias priklausomybės nuo alkoholio gydymo būdas yra kompleksinis –jungia tiek vaistus, tiek psichologines poveikio priemones. Medicinos centre „Neuromeda“ nuo alkoholio priklausomi pacientai gydomi tiek „kodavimu“, tiek psichoterapija, tiek medikamentais, sukeliančiais alkoholio netoleravimą, slopinančiais potraukį išgerti bei stabilizuojančiais nervų sistemą. Taip pat centre veikia priklausomų nuo alkoholio žmonių klubas. Būtent kompleksinis šių metodų vartojimas leidžia tikėtis geriausio rezultato“, – tikino gydytojas M. Jasulaitis.
Beje, medikai pabrėžia, kad nesavanoriškas alkoholio vartojimo nutraukimas iškelia į paviršių kitas problemas. Žmogus gali tapti irzlus, piktas, daugiau rūkys, valgys ar nustos domėtis aplinka.
Skirtingose klinikose kodavimas yra įvertintas skirtingomis kainomis: nuo 200 iki 600 litų.
Koks yra toksikologų vaidmuo gydant alkoholizmą? „Mūsų vaidmuo gydant alkoholizmą yra komplikacijų mažinimas. Žmogus pas mus patenka jausdamas abstinenciją, perdozavimą, ilgalaikio vartojimo sukeltas fizines komplikacijas. Pačios priklausomybės, kaip ligos, mes negydome. Priklausomybė yra sunki problema, todėl natūralu, kad ieškoma vis naujesnių ir veiksmingesnių gydymo būdų. Nei vienas gydymo būdas nėra šimtu procentų veiksmingas. Kiekvienas turi savų minusų ir pliusų. Kas tinka vienam, nepaveikia kito. Bet tos intervencijos, pavyzdžiui, kodavimas, gali turėti savo nišą ir galėtų būti viena iš kompleksinio gydymo sudedamųjų dalių. Bet jokiu būdu ne vienintelis terapijos būdas. Kodavimas dažniausiai kaltinamas tuo, kad nepateisina vilčių. Žmogus grįžta prie alkoholio, bando atsigriebti už prarastą laiką, todėl geria dar stipriau… Be to, kodavimas turi terminus ir retai kada pagalvojama, kas bus, kai terminas baigsis. O klasikiniai alkoholizmo gydymo būdai jau seniai žinomi – tai psichotropinių vaistų deriniai,“ – sakė gydytojas toksikologas Robertas Badaras. 

Ką reiškia „koduotis“ nuo alkoholizmo


1984 m. rusų gydytojas A.R. Dovženko sukūrė įtaiga pagrįstą („išgersi–mirsi“) priklausomybės nuo alkoholio gydymo metodą, kurį pavadino „kodavimu“. Nors pradžioje buvusios Sovietų Sąjungos medicinos specialistai šį gydymo būdą sutikto kritiškai, šiuo metu jis vienas populiariausių tarp priklausomų nuo alkoholio žmonių posovietinėse šalyse. Vis dėlto, pasak kalbėjusiųjų, Vakarų Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose šis metodas yra nesuprantamas. „Vakariečiai, gydydami alkoholizmą, daug dėmesio skiria pačio sergančiojo įtraukimui į gydymo procesą. Su juo dalijamasi gydymo eigos etapais, vaistų veikimu, taikomų metodikų pranašumais ir galimais rezultatais. Tuo tarpu kodavimas – paslapties skraiste apgaubtas metodas, kai sergantysis turi pasirašyti, kad, jam nesilaikant reikalavimo negerti, jis gali net mirti! Kita vertus, priklausomybės nuo alkoholio gydymas yra sudėtingas ir ilgas. Šiandien dar nėra sukurta vaistų ar metodo, kuris padėtų visiškai išspręsti šią problemą. Todėl kodavimas, kaip viena sudedamųjų gydymo dalių, tam tikrame gydymo etape iš tiesų gali padėti pacientui sėkmingai susilaikyti nuo alkoholio vartojimo“, – aiškino medicinos centro „Neuromeda“ gydytojas psichiatras Mindaugas Jasulaitis.
Beje, kodavimo būdų taip pat yra ne vienas. Kartais taikomas kodavimo metodas, paremtas vien psichologinio poveikio priemonėmis, įtaiga, o kartais pasitelkiami ir medikamentai, geriami ar įsiuvami po oda („torpedos“). Kodavimui suteikiamas tam tikras terminas, kurį gali pasirinkti pats žmogus. „Labai svarbu, kas ateina koduotis: pats sergantysis ar iš pradžių pasikalbėti ateina jo artimieji. Jeigu žmogus, vaizdžiai sakant, „atitempiamas šeimos sprendimu“, kodavimas „laikys“ metus, o gal net ir visai nesuveiks. Būtent paties priklausomo žmogaus indėlis į gydymą yra itin svarbus. Todėl šiuo metu stengiamasi neteikti kodavimo kaip atskiros paslaugos, visuomet siūlome rinktis kompleksinį alkoholizmo gydymą“, – sakė gydytojas R. Alekna.
 

Kaip gydomas alkoholizmas?


„Priklausomybė nuo alkoholio (alkoholizmas) yra lėtinė įvairialypė liga, apimanti tiek psichologinius asmenybė, tiek fiziologinius organizmo pokyčius. Veiksmingiausias priklausomybės nuo alkoholio gydymo būdas yra kompleksinis –jungia tiek vaistus, tiek psichologines poveikio priemones. Medicinos centre „Neuromeda“ nuo alkoholio priklausomi pacientai gydomi tiek „kodavimu“, tiek psichoterapija, tiek medikamentais, sukeliančiais alkoholio netoleravimą, slopinančiais potraukį išgerti bei stabilizuojančiais nervų sistemą. Taip pat centre veikia priklausomų nuo alkoholio žmonių klubas. Būtent kompleksinis šių metodų vartojimas leidžia tikėtis geriausio rezultato“, – tikino gydytojas M. Jasulaitis.
Beje, medikai pabrėžia, kad nesavanoriškas alkoholio vartojimo nutraukimas iškelia į paviršių kitas problemas. Žmogus gali tapti irzlus, piktas, daugiau rūkys, valgys ar nustos domėtis aplinka.
Skirtingose klinikose kodavimas yra įvertintas skirtingomis kainomis: nuo 200 iki 600 litų.
Koks yra toksikologų vaidmuo gydant alkoholizmą? „Mūsų vaidmuo gydant alkoholizmą yra komplikacijų mažinimas. Žmogus pas mus patenka jausdamas abstinenciją, perdozavimą, ilgalaikio vartojimo sukeltas fizines komplikacijas. Pačios priklausomybės, kaip ligos, mes negydome. Priklausomybė yra sunki problema, todėl natūralu, kad ieškoma vis naujesnių ir veiksmingesnių gydymo būdų. Nei vienas gydymo būdas nėra šimtu procentų veiksmingas. Kiekvienas turi savų minusų ir pliusų. Kas tinka vienam, nepaveikia kito. Bet tos intervencijos, pavyzdžiui, kodavimas, gali turėti savo nišą ir galėtų būti viena iš kompleksinio gydymo sudedamųjų dalių. Bet jokiu būdu ne vienintelis terapijos būdas. Kodavimas dažniausiai kaltinamas tuo, kad nepateisina vilčių. Žmogus grįžta prie alkoholio, bando atsigriebti už prarastą laiką, todėl geria dar stipriau… Be to, kodavimas turi terminus ir retai kada pagalvojama, kas bus, kai terminas baigsis. O klasikiniai alkoholizmo gydymo būdai jau seniai žinomi – tai psichotropinių vaistų deriniai,“ – sakė gydytojas toksikologas Robertas Badaras.

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

Kestutis
2023-08-15 17:06
Noreciau uzsikoduofi kiek tai kainuoja.
Viktoras
2022-07-21 02:49
Ar yra tukiu vaistu
Artur
2022-06-25 11:51
Kiek kainuoja kodavimas?ar jis padeda visam laikui ar tik trumpam laikui
Donatas
2019-09-29 15:51
As noreciauusikuoduoti nuo gerimo. Kiek tai kainuoja
Valdas
2019-09-28 16:23
Sveiki kaip koduojat, ar pas jus reikia pagulėti jūsų centre
ALANIJA
2018-05-23 14:05
Mano vyras uzsikodaves metams , negeria 17 metus.
Vaida
2016-12-13 22:53
Kas nutinka jai dar su akupunkturos kodu zmogus isgeria gal kas susidurete
As
2016-12-01 21:26
Sveiki , Man 21 izgeriu vieną , du kartus per mėnesį kaip Man isigidit kad visai ne gerti ?
Rasa
2016-08-31 21:16
Mano vyras uzsikodaves metams , pradejo gerti po 4 men ar jam nebus blogai su sveikata , gal kas galetu atsakyt.
Kaunietis
2015-03-25 11:39
vakar apsilankem pas gydytoja Boima po 20metu.,su savo sunenu.Sakau daktarui Boimui aciu 20 metu negeriu,tikimes ir sunenui pavyks.,zinoma daug kas priklauso nuo geriancio bet gydytojo vaidmuo irgi daug nulemia.,todel pagarba ir didelis aciu gydytojui
Rytis Vizbala
2014-12-10 17:36
Nepalikit artimuju bedoje , padėkite susivokti ,kad būti apkvaisusu nepati geriausia išeitis.,sakau tai is savo skaudžios patirties bet tai jau praeitis ....18 metu kaip nėragavau jokių kvaišalų .,o sakau ačiū artimiems žmonėms ir dar vienam labai protingam daktarui ,gėda pasakyti bet pavardes nežinau ,tik žinau vardą Cezarijus ir dirba Kaune,kauko gatvėj klinikoje .sitas gydytojas mano gyvenime padėjo dideli pliusą .todel nenusivilkit kad suklupot o dziaukites kad pasikelet. sekmes visiems
agne
2014-02-01 00:20
Patirtis iš aplinkos mano: gėrė vyras,daug ir jau pradėjau galvoti apie skyrybas,važiavo į Varpo klinika Vilniuje,užkodavo. Nežinau ar tai kodas poveikį davė,ar pačio jo psichologinis nusiteikimas negerti. 3 mėn ramu ir tikiu,kad taip bus visada.pasikeitė gyvenimas kardinaliai.. o buvo jau Nekas visai tiesa sakant..
Idomu
2013-06-23 22:49
Sveiki gal kas gali pasakyti ar galima nepilnameti priverstinai gyditis nuo girtavimo? ar tai gali priversti mama ir ar daktarai tokius priima?
vilija
2013-04-21 11:58
mano mama alkoholike,bet ji nepripazysta,labai noriu jai padeti bet nezinau kaip ir kokiu budu..tesiog zmogus i zmogu nepanasus ,ar blaiva ar girta susisneketi neimanoma.Gal reikia kokio psihologo ar kodavimosi.kur butu galima rasti kaune?
laimis
2013-04-10 15:49
sveiki, gal kas girdeje apie gydyma nuo alkoholio 25 kadro metodu?
ji
2013-04-06 22:25
mano vaikinas gerdavo pats vienas, kompanijose, visur... pasislepes, diena ar vakare... budavo pagerejimu... susizadejom, sia vasara suplanavo vestuves... uzsakyti ir fotografai ir visi kiti reikalingi dalykai... pagaliau jis sutiko koduotis, uzsikodavo, (rytu klinikoj kaune leido vaistus i vena ir nugara). praejo lygiai dvi savaites ir jau antra diena kaip geria... mano meile ir pastangos bevaises... ir as ir jo mama kruvinom asarom verkem, taciau dabar jau zinau, beliko vienas kelias- begti kuo toliau...
Taksistas
2013-03-27 08:48
Pries 17 metu kodavausi pas daktara Boima,Kauko aleja 6.ir iki dabar negeriu,dirbu taksistu.,veziau viena darbuotoja is tos klinikos pakalbejom tai dabar bandysiu ir nuo rukymo koduotis.Per tiek metu veziojant zmones visko teko isgirsti apie gydymus nuo gerimo ir apie daktarus visokiu pasisakymu,bet gydytojas Boimas rimtas gydytojas.
benas
2013-01-09 20:47
zadu bandit kretingoi kretingoi bandit ta akupunktura isbandit no rukimoka ka(red)patars tauta
arturas
2012-12-19 17:00
kur koduoja londone? geriu savaitemis.gal kas zinote nr?
rimute
2012-12-07 15:49
yra tik vienas zmogus kuris gali padeti jums issigydyti alchogoli narkomanija ir pan as pas ji gydziausi ir zinau ir nekiskite sitiems koduotojams apsimeteliams pinigu... as uztikrinu jeigu jau mane pagyde tai tikrai ir kitiems pades jo tel869372765 STIPRYBES VISIEMS
laimė
2012-07-18 22:06
Perskaičiau jūsų pasisakymus ir galiu vieną dalyką pasakyti ,kad galima viską įveikti.Turėjau ir aš tą problemą ,neįsivaizadavau kaip reikia išlipt ,nors turėjau ir darbą ir šeimą,ir nieks neįtarė,kad galiu turėti ir tą problemą,bet nelaukiau ,kol viską prarasiu,todel labai dauga skaičiau domėjausi,bandžiau valios pastangų metodą ,nepavyko.Būdavo labai liūdna iki ašarų,ir atradau dar vieną būdą,Tai Aleno berods toks autorius ,atsiprašau jeigu ne taip parašiau"Lengvas būdas įveikti alkoholį"Tai prašvito ir akys ,pasikeitė požiūris į patį produktą,ir būtinai pabrėžiu būtinai turi būti noras gyventi blaiviai,Dar vienas dalykas būtinas ,tai šeimos palaikymas ,bet jeigu nepalaiko,tai turi nelūžti,va toje vietoje daugiausia ir palūžta.man nereikėjo jokių vaistų,jokių kodų TIK DIDELIO NORO GYVENTIO BLAIVIAI.
zmona
2012-05-28 15:57
laba diena,gal galeciau gauti adresa kur koduoja nuo alkoholio marijampoleje? vyras nori uzsikoduoti, nes kai isgeria neturi saiko ir negali nustoti.
Virginijai
2012-03-22 18:41
Klinikos www.kauko6.lt pasiskambinkit ir suzinosit viska pati.mus labai pasiseke.
Tomas Levulis
2012-03-22 00:32
Ar alkoholizmas liga? Ir juo labiau ar tai nepagydoma liga? Ir ar išvis ją reikia "gydyti"? O gal užtenka pašalinti šio sutrikimo priežastis?


Dažnai iš žmonių išbandžiusių daugelį būdų atsisakyti alkoholio priklausomybės ir atėjusių to padaryti pas mane į G.Šičko metodiką tenka išgirsti, kad jiems "kitur" buvo pasakyta, kad alkoholizmas-tai nepagydoma liga, ir kad jei jau buvai "raugintas agurkas", tai niekada nebūsi "šviežias agurkėlis". Kitaip tariant iš žmogaus yra neteisėtai ir klaidingai ATIMAMA VILTIS. Aš iš savo pagalbos žmonėms atsisakant alkoholio, rūkymo priklausomybių, patirties, galiu užtikrinti, kad kol į alkoholizmą žiūrima kaip į ligą, o dar labiau nepagydomą, žmogui efektyvaus ilgalaikio rezultato neverta net ir tikėtis.
Kad išsiaiškinti ar alkoholizmas liga ar kažkas kito, paanalizuokime žemiau pateiktą pavyzdį.

Išvežame penkis žmones-
alkoholiką,
rūkorių,
narkomaną,
sergantį vėžiu paskutine stadija ir
sergantį tuberkuliozės sunkiausia forma -
į vaismedžiais ir gyvūnais turtingą negyvenamą salą ir juos ten vienus paliekame pvz. trims metams. Nepaliekame jiems jokių narkotikų, alkoholio, tabako ir jokių vaistų. Visą buvimo negyvenamoj saloj laikotarpį ta penkiukė patys prasimano maisto iš Gamtos ir geria vandenį iš salos šaltinio.
Kaip manote PO TRIJŲ METŲ atvykę į negyvenamą salą ką tokius rasime GYVUS ?
Na žinoma, alkoholiką, rūkorių ir narkomaną. Ir dar kokie gyvi ir gerai besijaučiantys jie bus !!! Kodėl ? Nes jie negavo, nevartojo narkotinų nuodų- alkoholio, tabako, nelegalių narkotikų. Kitaip sakant jie savo organizmo nenuodijo tokiais NARKOTINIAIS NUODAIS, kaip alkoholis ir tabakas.
Beje Pasaulinė Sveikatos Organizacija (PSO) dar 1975 metais alkoholį oficialiai pripažino NARKOTINIU NUODU, ARDANČIU ŽMOGAUS SVEIKATĄ.
Na o kiti du sirgę paskutine vėžio stadija ir tuberkuliozės sunkiausia forma, bus palikę šį Pasaulį.

Šis pavyzdys aiškiai parodo, kad alkoholizmas nėra liga, nes kai tik žmogus nustoja vartoti narkotinius nuodus ( alkoholį, tabaką, nelegalius narkotikus),dingsta ligų priežastis, jo būklė gerėja ir organizmas stiprėja ir sveiksta.Tai ir savaime suprantama, nes žmogaus organizmas nepritaikytas įsisavinti nuodų, ar tai būtų alkoholis, langų valiklis, vaitspiritas ar žiurkių nuodai. Ir suprantama, kad organizmas (psichika taip pat, nes naikinamos smegenys) serga, kai žmogus vartoja narkotinius nuodus ( alkoholį ) ar šiaip nuodus ( žiurkių nuodus ). Taigi LIGOS ŽMOGAUS ORGANIZME PRASIDEDA TIKTAI TUOMET, KAI ŽMOGUS ĮTERPIA Į SAVO ORGANIZMĄ NARKOTINĮ NUODĄ. Tuomet tai jau yra ligos, tokios kaip kepenų cirozė, kasos uždegimas ir daugelis kitų.

Taigi lieka "kažkokia" priežastis, ji tikrai nėra fiziologinė, kuri skatina žmogų PRADĖTI, O VĖLIAU IR TĘSTI, vartoti alkoholį ar nuodytis tabako nuodais. Ta priežastis, gludi žmogaus sąmonėje ir pasąmonėje, ir tai nėra liga ir juo labiau nepagydoma.

Tą priežastį, skatinančia žmogų vartoti alkoholį, rūkyti, psichofiziologas G.Šičko pavadino UŽPROGRAMAVIMU (vartoti alkoholį, nuodytis tabako nuodais ir pan.)
Ir tik pašalinus šią priežastį- atkreipiu Jūsų dėmesį, ne išgydžius ligą, o pašalinus KLAIDINGĄ UŽPROGRAMAVIMĄ, žmogus visam laikui tampa laisvas nuo alkoholio vartojimo, rūkymo ar kitų žalingų įpročių.
DINGSTA PRIEŽASTIS, SKATINUSI VARTOTI ALKOHOLĮ, DINGSTA VARTOJIMAS IR SAVAIME SUPRANTAMA, DINGSTA PASEKMĖS, TOKIOS KAIP FIZINIO KŪNO LIGOS, PSICHIKOS SUTRIKIMAI, IŠ ESMĖS PAGERĖJA GYVENIMO KOKYBĖ.
Tam, kad pašalinti PRIEŽASTĮ, KAIP DABAR JAU ŽINOTE, VADINAMĄ UŽPROGRAMAVIMU, ŽMOGUI UŽTENKA PRADINIO IŠSILAVINIMO IR NORO ATLIKTI G.ŠIČKO METODIKOS REKOMENDACIJAS.
Ir nereikalingi čia jokie medikamentai, nes jie NEŠALINA PRIEŽASTIES, O TIK SLOPINA PASEKMES IR VEIKIA GRUBIAI SAKANT "PILVO LYGMENYJE".
Pas žmogų, pritaikiusį sau G.Šičko metodiką, kad atsisakytų alkoholio ar/ir rūkymo priklausomybių, mažėja ir visiškai dingsta noras nuodytis alkoholio ar/ir tabako nuodais. Šį ATSISAKYMO sprendimą žmogus priima lengvai, be jokių gąsdinimų (jeigu išgersi-numirsi ar pan.), draudimų, vidinės įtampos ar pan. Metodikos efektyvumas milžiniškas, net 95-100 %.

Tomas Levulis, sąmoningas blaivininkas ir G.Šičko metodikos specialistas, www.laisvi.lt
Laura
2012-03-20 18:23
Paieskojau, paziurekit svetaine blaivybe-sveikata.lt Sekmes Jums!
Laura
2012-03-20 18:18
Siulau Jums isbandyti tikrai ne kodavima, o metoda, kuris ne 5 ar keliem metams padeda atsisakyti alkoholio, o pakeicia apskritai poziuri i ji. Tokius kursus veda V. Zdanovas, mano pazistamas po ju jau negeria 3 metus.
as
2012-03-05 19:05
nu va mano vyras buvo pas Boima 3menesius istvere o dabar vel gerti pradejo gal reikia vel pas Boima kreiptis del kitokio gydymo
Arturas
2012-03-01 02:46
Siulau pasiziureti si filma man padejo visa tiesa apie alkogoli ir kodel jo geriau ne vartoti

http://doc-club.ru/board/tekhnologija_spaivanija_2012/5-1-0-1176
rita
2012-02-28 19:50
Laba vakara, Rolandai kaip tu galetum man padeti.As labai, labai noriu nebegerti ir jausti gyvenimo dziaugsma, o kol kas...
Rolandas
2012-02-27 12:34
Laba diena,
Jei vis dar turite problemų su alkoholiu.Ir negalite įveikti šios baisios lygos.Bandysiu Jums padėti.Tai nekodavimas ir ne vaistų naudojimas,tai ne psichologinis spaudimas ar siūlymas vaikščioti į AA.ar dar kokius surinkimus.Tačiau tai turi būti Jūsų ir tik Jūsų apsisprendimas ar norite keistis.Keistis ne dėl kitų,šeimos.Keistis todėl,kad Jūs norite pradėti gyventi blaiviai ir matyti pasaulį šviesiomis akimis.Jei to norite,o tai reikia norėti,labai,labai.Rašykite man.Spręsim šią problemą.Atsakysiu visiems parašiusiems,ir norintiems keistis.

Su pagarba.
ROLANDAS
Rolandas
2012-01-31 12:07
pats gydziausi pas daktara Boima Kaune,negeriu 7 metai ir tik nereikia cia sneketi kad nepadeda ir t.t.nezinau kur jus vaikstot ir nuo ko gydotes kad toliau dejuojat.nebent einat tik del akiu tai tada gerai kad geriat ir toliau nes gydo nuo alkoholio o ne nuo durnumo.Jeigu nera noro gerti o tu pili i gerkle ir manai kad neprabegs tai prie ko cia tas daktaras.O siaip ir pazisdtamiems duodu daktaro Boimo numeri ir zmones tvarkosi.Klinika Kaune,Kauko aleja 6,tel.865019005
smaragdas
2011-12-14 04:12
Gerbiamieji, visos tos kalbos apie vaistus ir kodavimus, mano giliu įsitikinimu, yra tik pinigų melžimas iš paciento. Visą savo sąmoningą gyvenimą aš vartoju alkoholį. Kai pamatau, jog tuoj prasidės problemos, pasakau "STOP". Labai dažnai, beveik visada, pavyksta (žiūrint, kokios gresia problemos). Štai ir dabar, jaučiu, artinasi didelė problema. Ištarsiu sau tą stebuklingą "STOP". Manau, suveiks. Nemanykit, kad aš tik šiaip išgėrinėju savaitę, dvi, mėnesį. Mano užgėrimai tęsiasi po pusmetį ir daugiau. Vartoti kažkokius vaistus - tai tik organizmo alinimas. Neaišku, kas daugiau padaro žalos inkstams ir kepenims, alkoholis, ar chemija. Apie kodavimą aš iš viso nenoriu kalbėti. Juk dar nėra galutinai suprasta žmogaus psichika. Daug mano pažįstamų buvo ir užsikodavę, ir vartojo įvairius vaistus. Geria toliau. Manau, geriau ištarti "STOP". (PATS, SAU PAČIAM) Aišku, būna labai sunku, bet tik pirmą mėnesį. Antrą mėnesį jau pradeda šviesti saulė. O toliau - visai kitas gyvenimas. Aišku, kažkur pasąmonėje pradeda atsirasti pagundos. O gal jau galima? Ne, negalima!!! Prasidės viskas iš pradžių. Aš tai kalbu iš patirties. Manau, kad turiu jos pakankamai, man 54 metai. Bet jei sugebėsite atsilaikyti metus, na, bent pusmetį, tai bus didelis žingsnis. Aš pusmetį atlaikau, paskui pasiduodu apgaulingai pagundai. Bet, kadangi niekada nevartojau vaistų, mano inkstai ir kepenys, kaip nebūtų keista, veikia. Dabar man - eilinis užgėrimas. Tęsėsi 11 mėnesių. Gruodžio 31 pasakysiu "STOP". Norėčiau, kad galiotų du metus. Kaip seksis? Jei seksis parašysiu. TIK PATS GALI TAI PADARYTI. Sėkmės !!! :)
redzis
2011-12-06 06:38
mano atvejis geriu 10 metu man 28 net nezinau kaip sau padet niekur nebandzeu gydytis nes maneu nu praeis jaunas gyvenimas ir visa kt dabar turiu jauna seima nesu agresyvus ar koks seima uzmiega as uz bonkes acikeliu y darba ten pora val ir paxmielo nera isshivaiksto kita diena vel tas pac esu ant ribos kur ishmes is darbo nes rytais klaikej atrodau ir nenoriu kad mano dukrele mane toky matytu gyvenu uzsieny islaikau seima ir neysivaizduoju kur kreiptis neturiu laiko aa man seima islaikyt reike galvoju koduotis gryzus nes acibodo su demonais kareut gal kas patars prasau labaj
staska
2011-11-17 10:31
Laba diena cie ira didele nesamune pinigu gropstimas ir tiek as buvau du kartus KRETINGOI koduotis ir tuoi pat vel rukau ir dar labiau,tai jus netikekit bent tikrai ne KRETIBGOI ten tikrai pepades,tik pinigu ciulpimas.
staska
2011-11-17 10:27
Laba diena cie ira didele nesamune pinigu gropstimas ir tiek as buvau du kartus KRETINGOI koduotis ir tuoi pat vel rukau ir dar labiau,tai jus netikekit bent tikrai ne KRETIBGOI ten tikrai pepades,tik pinigu ciulpimas.
vilmai nuo Jono
2011-11-15 11:15
as pats buvau pas gyd.Boima pries 7metus ir gydziausi nuo alkoholio su adatom.Po kokiu metu dar vaziavau nuo rukymo gydytis.Tai va nei geriu nei rukau,galiu pasakyti tiek kad nora gerti panaikino apsoliuciai bet nereiskia kad as galiu per sventes isgerti kaip daugelis eidami gydytis svajoja.Sitokios svajones juos ir prazudo nes po tu adatu noro gerti nera,tai kas tada kaltas kad gerti pradedi?neverskit namiskiu gydytis,jei zmogus pats nenori nereikia ir ieskoti pagalbos.sekmes tiems kas apsisprendet gydytis as pats visada padedu net ir nuvezu pas daktara Boima nors gyvenu nuo Kauno 150km.
maryte
2011-11-12 19:58
mano marti vaziavo i VILNIU kuoduotis po puses metu vel tas patc noras gerti kodavomes kaune po triju men. vel tas noras ji man pati pasisake kol as pati nenoresiu gerti joks man kodavimas nepades labai gaila isejo is sunaus pas mama pasidare visai neveiksni naudoja raminancius nieko nemasto netgi savo dukrytes nepriziuzi nezinau ka galvoti toliau ir kaip pagelbeti savo marciai juk ji dar jaunas zmogus ir gyvenimas pries akis maza dukryte . kenciame mes visi aplinkiniai sunus sako kad nebenori nezti ir matyti toki gyvenima bijau kad mergyte buna tai pas mama tai pas teti oi kaip baisu ar verta versti sunu kad jis taikytus su tuo likimu////
nikorete
2011-10-27 22:43
Manau turi pats zmogus turet vale,beveik tas pats kaip rukiti ir noreti mesti ir manyti kad padeda atsipalaiduoti.... Bet tai prasimanimas...reik pabandit neduot savo rankai pakel tos cerkutes,ir galvot kad jau atsipalaidavai...as jau kaip 6metus nerukau nors rukiau 12m.o gerti net ir jau nebesinori tik gaila kitu kad save taip zaloja,ir sako negaliu...aisku kad gali,reik noreti to nedaryt..
Vilma
2011-10-19 21:25
beto, mano tevas pries kodavimo buvo sunkiai ikalbintas nebegerti, jam toki sprendima buvo be galo sunku priimti, tad ir del to galejo nepadeti.
Vilma
2011-10-19 21:23
Mano tevas kodavosi(adatelemes tomis ar ten kazkokia elektra)pas gydytoja Boima, Kaune. kodo laikas buvo 3metams ir daugiau, sumokejom 500lt ar 700lt, tai vat, praejo 4 menesiai ir vel pradedejo gerti pries kelias dienas, nors pries tai labai daug geru komentaru apie ji skaiciau, tai gal padejo tik tiems, kurie nebuvo labai inyke i alkoholi, ar kuriuos galima lengvai paveikti, mano atveju nepadejo. ten tiesiog kalba apie alkoholi kazka blogo ir su adatelem ismeigtom i visa kuna nupurto elektra. pries pora metu, kazkur Kaune, bande teciui kazkaip tas torpedas lygtai suleisti, tai tuomet negere puse metu, bet ten visai nesamone, nes ten tik is nugaros istraukia krauja ir vel susvirkscia, tik ten gali paveikti tik aplinka, nes ten kazkokiose patalpose tai vyksta, kur daug zmoniu su traumom ar kazkuo panasaus, o sako kad ten alkoolikai...
lina
2011-10-11 21:06
kreipkites pas gydytoją į kretingą ji tikrai jums pades .kaina apie 400 lt
vadikas
2011-10-07 21:08
Pasibaigus kodavimo galiojimo laikui, ar galima gert tapacia diena?
grazina
2011-09-27 12:15
kokia kaina kretingoj kodavimas aciu
renata
2011-09-12 09:05
sveiki noriu gauti adresa ir tel. nr kretingoje vyras nori koduotis nes geria nebegali sustot
Jonas
2011-07-22 22:21
Radot kur koduotis, pas visokius kinus :) man padejo kauko6.lt pas boima bet as kodavausi Londone bet jis dyrba ir Lietuvoj. Kontaktai yra internete, dar yra variantas stoti i AA sekta ir tapti sektantu :) bet man netinka. Sekmes
as
2011-07-06 20:11
kiek kainuoja kretigoje gydimas nuo alkoholizmo?
Dalia
2011-07-01 16:43
Laba diena,bandysiu koduotis.Geriau kinieciu tabletes,praejau akupunkturos kursa-jokio rezultato.
bimcius
2011-06-25 21:19
kodavimas, mano manymu, apgavystė. atsikodavau jau sekančią dieną, be jokių pasekmių, isškyrus 400 Lt sukištų šuniui po uodega, teisingiau Jusaičiui į piniginę. o negeriu su AA pagalba ir savo valia.
Egle
2011-06-04 18:27
Sveiki, patarkite kur koduoja nuo alkoholio klaipedos apskrityje, Palanga, kretinga, klaipeda, Vyras daznai geria ir nori tvarkytis. Jei galima adresiuka it tel nr. Labai labai aciu. Galite i i emaila. moilolita22@gmail.com.
la
2011-05-28 20:43
vyras pusantro menesio negere uzsikodaves kretingoj,pazistu zmoniu kurie ten uzsikodave keli metai negeria.
4 metai
2011-05-26 17:23
Kretinga,Kestucio18.Vaziuokit neapsiriksit.Gyditoja Ruta dievo dovana,siaudas skestanciam.Tik prasau vikdykit visus jos nurodimus.
XSors
2011-05-14 14:47
Noreciau isigyti Disulfiramo, bet Lietuvoje jie neiregistruoti....
dana
2011-05-02 19:54
nera tokiu vaistu ,kad nenoretu negert ,paprasciausiai reikia negert ,nugalet si nora,is pradziu tikrai sunku ,bet veliau super
enri
2011-05-01 15:58
kaip galima padaryti, kad zmogus nebegertu jei jis nenori koduotis?
deniska
2011-04-29 13:35
Pazystamas gere juodai diena dienon,viska pragere net durdome buvo isveztas bet grizes vel gere,kol viena diena ryzosi isisiuti ’TOPEDA’ir ka jus manot jau du metus nei laso,atsigavo pradejo ziuret i gyvenima kitaip,taip kad kas nori tas randa buda kaip susitvarkyti
rokis
2011-04-15 23:29
kas gali pasakyti pas BOIMA per viena diena koduoja nuo alkoholio ar reikia savaite vaikscioti??? ir kiek pas ji kainuoja?? pagal komentarus atrodo kad tikrai geras specialistas...
v
2011-04-09 10:53
nueikit i anoniminiu alkoholiku susirinkima,gal jums pades.po kodavimo nebuvo blogai.
dana
2011-04-04 19:51
parasykit kas kodavosi,girdejau,kad pirma dienapo kodavimo buna lb.negera
dana
2011-04-04 19:03
vaziuoju koduotis daugiau nebegaliu tikiu kad pades noriu pati ir visa seima
Alkoholikas
2011-04-04 18:32
Man 37 metai.Zmones,prasau,padekit patarimu.Kai uzgeriu,geriu juodai.Bandziau Minesotos programa:-negeriau 3-4 men.Bandziau koduotis :-negeriau kokius 7 men.Dabar vel kartojasi tas pats:pats galiu negerti 1-2 men.bet po to ,kai uzgeriu,prageriu viska :prota,pinigus ,sazine.Gyvenimas pavirto pragaru.kai kada kyla minciu pakelt ranka pries save.gal kas patarsit,kokiu dar priemoniu imtis.Aciu.
la
2011-04-04 16:31
vakar vyras uzsikodavo kretingoj.matysiu kiek negers
Kristina
2011-04-04 08:14
as anksciau vartojau narkotikus juos meciau ,bet dabar geriu ir rituosi i apacia .zinau visa teorija apie priklausomibe tik givenimas irasunkesnis baisu man del saves.gal uzsikoduoti?
www.
2011-03-30 13:36
Panevezyje prie ekrono buvusios gamyklos,kaina nuo 80-130 litu
PABANDYKIT
2011-03-29 16:35
Balvociutes arbata nr 44.nuo priklausomybiu,gal pades.
Alge
2011-03-21 15:12
Kur galima uzsikoduoti Panevezyje.Kiek kainuoja.
haris
2011-03-13 13:16
gydausi psihiatrinėj esu alkoholikas kodas žinau nepadės potraukis stipresnis už baime aa irgi rezultatu nedavė bandysiu adatas idomu kiek kainuoja paskutinis šansas irgi šansas
artsas
2011-03-11 13:02
Na yra kaip yra galima ir sawo noru kuodotis, bet kas is to negeriau tik 2,5 menesio sportawau tik atejo gimtadienis ir wsio uzgeriau, kodawimas jokingas 100lt pas psihologo susiliaidau waistus sawo noru niekam nezinant, ten gal witaminus kokius suliaido ir tiek, sportoju sunkeje atletika negeriu menesi prisisportuoju ir sawaite geriu ir tapati rutina, paskui atrodo gywenimo nebera su rukimu taspats negeriu nerukau, o prie bonkes traukiu iki pirstai pagelsta :D ir kai uzgeriu geriu kol jau atrodo ryte wsio paranoja wemiu sunku buna krc negera lb y snapsa nebeina paziureti... paskui galwoju wiskas db tikrai jau risiu neberukau pradedu lakstyti rytais waiksioti y sale atsigaudineju 1 zodziu isisprendziu problemas giwenu normalu gywenima.Koda nulauziau pries 4menesiu, noriu wel daktarus bandyti, bet sy karta rimciau kazka (sudomino tos adateles) gal pramustumet numeriuka kretingoij girdejau lyg ir atlieka se procedura. Mano patarimas gerti reikia su protu ir kita diena jokio pahmelo... kas nemoka gali atsidurti zonoij, o ten tai ismokys be jokiu kodu kaip kelti rankas pries sawo paties seima, as asmeniskai lb myliu sawo seima, bet turiu problema su alkoholiu ...
Teofilei
2011-03-11 10:37
as su draugu buvom pas gydytoja Boima,as nuo rukymo o draugas nuo alkoholio.Pati procedura slykstoka,skausminga bet efektas geras,kovo 3 buvo 10metu kaip as nerukau o draugas negeria.,paskambinau ir padekojau daktarui tai dar pasijuokem kad per pigiai tik uz 200lt pasveikom.As galiu pasakyti kad labai veiksminga su adatom,nes pries tai buvau pabandes ir kitokiu budu,tai galiu lyginti.
XXX
2011-03-10 23:01
Sveiki ponai karininkai ir pulko damos.
Turejau ir as gan didele problema del alkoholio vartoimo,kai uzgerdavau tai be savaites o kartais ir daugiau nesustodavau.Sustodavau kai i snapsa jau nebegaledavau ziuret,net ,,pachmelo,, negaledavau padaryt,purtydavo vien nuo minties.Po tokio uzgerimo atrodydavo viskas,dagiau niekada,bet po kokiu poros menesiu tas pats scenarijus.Padejo supratinga zmona,kuri siek tiek pagazdino skyrybom,bet dave gan suprantama uzuomina,kad nenori skirtis,o nori,kad seima toliau ekzistuotu.Nutariau ,,uzrist,, su gerimais rimtai,pora menesiu o gal ir daugiau nepamenu dabar,nevartojau alkoholio,savo noru uzsikodavau dviems metams,be problemu islaikiau,pasibaigus laikui nuejau pakartotinai dar porai metu ir tuos puikiai islaikiau.Daugiau nesikodavau, nutariau pasitiket savo jegom ir blaiviu mastimu.Jau dvylika metu kai nevartoju alkoholio,is ju astuonis be kodavimo,seima patenkinta,toks jausmas ,kad to ir nebuvo o pragerta buvo nemazai,patikekit manim.
Svarbu tikrai to noret ir turet tam tiksla,prisimt mylincius tave zmonis ir parodit ,kad ir Tu juos myli ir nori mylet.
Sekmes visiems siekent savo tikslo,blaivaus gyvenimo
Jolanta
2011-02-25 22:33
Man labai gaila tu zmoniu kurie geria,nes pati turejau ta problema.Manau cia yra labai rimta beda.As lankiau anoniminiu alkogoliku kluba.Man padejo.Kai pabendrauji su kokiais kaip pati lengviau nustot gert.Jose lankosi ne tie kur nori gert o tie kurie patys nesusitvarko su ta problema.Yra labai rimtu aukstas pareigas uzimanciu zmogeliu.Vienam tikrai sunku iveikt ta beda o kartu lengviau...Man padejo.Tie klubai yra kiekviename mieste internate adresai.Gal kiek nedrasu nueit pirma karta bet po keliu kartu eini kaip i namus...PABANDYKIT.SEKMES
teofilė
2011-02-16 13:11
Ar galite kas nors papasakoti apie daktaro C.Boimo gydyma adatomis nuo alkoholio.Būčiau dėkinga.
Kinika "VARPAS"
2011-02-11 13:03
Varpas, privati narkologijos klinika
Laisvės pr. 117-83, LT-06118 Vilnius
Efektyvu , patirtis 20 metu
panduke
2011-02-04 13:57
gyvenu airijoi su mazu vaiku pinigus prageria senis kur gauti kokiu vaistu nuo gydymo.
andrius
2011-01-22 18:33
man 24, kol negeriu,viskas ok,paragauju,varau kelias dienas. uzkniso jau paciam, noriu sustot ir nebegert. buvo mintis koduotis, tik kaip teisingai pasielgt, net nzn.. galka patarsit?
zydrunas
2011-01-18 23:25
sveiki,man savanoriu prospekte vilniuj ir mano pusbroliui suleido vaistu torpedo ,vienam su vaistais kainuoja apie 200 lt ,abudu negerem po 2 metus ,o po to kaip ir visi galvojom kad jau pajegus be kodu apsieit ir vel viskas is naujo prasidejo ,db pries kelias dienas mane vos daktarai atgriebe ,taip kad kodai padeda patikekit ,tik reik zmogu ne per prievarta nuvest o paciam but apsisprendus
Linui
2011-01-17 10:06
As ta torpeda irgi leisdavausi,tai po 3 menesiu negeriau ir vel is naujo.,o va toks yra gydymas su adatom,elektra kazkokia duoda tai 6 metai negeriu ir normaliai gyvenu.Daktaras Boimas adreso tiksliai neprisimenu bet Kauko alejoj,netoli sporto hales.zinau kad pas Boima ne vienas gydesi ir dabar negeria.,tai neapsimoka tas torpedas imti.
Ingrid
2011-01-13 08:23
Tokius kaip tas ižgama ’GYTIS’ jei galeciau savom rankom nugalabiciau... O jei rimtai tai gal kas nuo rūkymo kodavotes? Na ir kaip? Kiek dienu prieš koda negalima rūkyt,kas bus jei pries tai rūkysiu?
nesvarbu
2011-01-01 01:55
linai gali nebijot gali gert ant torpedos,as du kart buvau susileides suda vistiek uzgerdavau ir nieko.na nezinau kaip tau bet man tai visiskai nieko..
kaip jus norit,bet as ..
2010-12-31 21:33
koduosiuosi ant dienu!atsibodo sitaip gyventi>aciu
linas
2010-12-29 18:01
norejau paklaust ar susileidus "torpeda"kas nors esat gere nesibaigus jos veikimui?ar ji tik psihologinis barjieras?
ernestas
2010-12-28 01:47
as tai pritariu gyciui.reik gert kol zemele apsivers bet vieno giciui tai nepritariu negalim skaudint artimuju geriau.as tai nor sartimuju neskriaudziu man 22 bet geriu kaip ir uz tiek zmoniu.miliu savo mama lb as uz ja ir givybe atiduociau,gal kada ateity ir nebegersiu bet nezinau kodai ir torpedos padedavo tik max3 men.zmones jei geret tai gerkit bet artimuju nei pirstu nelieskit,o tave gyciau tai reik nusaut vistiek tu jau nebe zmogus o baisiau uz mazgote,melskis kad db meperskaitytu tavo zinutes kokie rimti pareigunai.KA GALIU PASAKYT NIEKAS MAN JAU NEBEPADES TIK GRABAS!!!
GYTIS
2010-12-28 01:30
EIK TU KAS CIA PARASEI TOKS ZMONA PALIKO DELTO KAD LIEPDAVAU JEI GERT PER PRIEVARTA O TA ZOZE ATSISAKYDAVO TAI IR GAUDAVO GALVON.BET TOLI NENUBEGO O PAS MANO MAMA TAI AS NUEINU GIRTAS KADA JU ABIEJU PASTROIINT JEI NEDUODA ANT BAMBALIO TAI IR GAUNA I BLYZGE.O KUR JOS DESIS NIEKUR KITUR NESIDES I UZSIENI NEPABEKS NES PINIGU NETURI.ZMONAI VA VAKAR I PSIHUSKE ISVEZE GALVOJU CIA DEL MANE AR NE.GAL GAUS PINIGU REIKS ATIMT BUS NOR BALIUS TADA.TIK KAD VA MAN IR SU SVEIKATA BISKI NEKAS BET DAR 20 METU TRAUKSIU.GALVOJU REIK DUKRA PARDUOT ORGANAMS TAI PINIGU BUTU.
YRA TAIP KAIP YRA
2010-12-27 16:19
BET KOKIOS RUSIES AR STIPRUMO,ALKOHOLIS KAIP IR BET KOKIOS RUSIES CIGARETES, YRA VALSTYBES ISTATYMO LEGALIAI ITEISINTI, PACIOS PRASCIAUSIOS KOKYBES NARKOTIKAI...ATSIPEIKEKIT, PAGALVOKIT GERAI, AR VERTA TOKIAIS MASTAIS ISLAIDAUTI SAVE ZUDANT SITAIS NARKOTINIAIS SUROGATAIS KURIUOS IPAKUOJA I GRAZIAS REKLAMINES PAKUOTES, KURIOS DAR VIS SUGEBA APKVAILINTI MILIJONUS ZMONIU, SUSIMASTYKITE PAGALIAU VIENA KARTA IR PAGALVOKITE KA JUS DAROTE SU SAVIM VARTODAMI SITA LEGALU NARKOTIKA...
as esu
2010-12-27 15:26
pasiskaitykit ka mokslininkai raso apie alkoholi, rinkite straipsnius,mastykite,gyvenimas grazus ir be alkoholio, atsiranda visai kita gyvenimo kokybe, kitaip,zymiai dziaugsmingiau viska suvoki, pradedi suprasti kas yra TAS , KURIS SUTEIKE mums ribiniams tvariniams gyvybe..pradedi suvokti savo gyvenimo ant sios planetos prasme... mieli zmones nevartokite situ legalizuotu narkotiku-nuodu, tai yra didele rizika ...rizikuojate savo ir salia esanciu su jumis viena karta gyvenime duota sveikata-gyvybe, esam protaujantys homo sapiens,stekimes buti isvien su KUREJU-DIEVO,be neatsiskirti nuo JO savo paties prazuciai.
gyciui ir ernestui
2010-12-27 10:08
bekite kuo greiciau nuo savo zmonu ir vaiku ir leiskite sau sociai gerti.o jie ramiai gyvens.gaila jei turite normalius tevus,jie nuo jusu niekur nepabegs.kryzius jiems iki kol gyvi busit.tik negyenkite su tevais,negrizkite pas juos,bukite savarankiski ir egoistiski, nes tik save ir alkoholi jus mylite.jei susirgsite ir atsitiks kokia beda,kreipkites i savo amzina drauge BONKE. sekmes.
GYTIS
2010-12-27 02:01
EIKIT DURNEI JUS HAKEREI ATSIRADO MATAI TAI GAL DAR IR TORPEDOM NORIT PASKRAIDYT KA JUM NEFAINAS GIVEIMAS KAI ESI GIRTAS TAIGI BUNA VISKAS DZIN BUNA.MAN VA 25 GERIU KOZNA DIENA BEVEIK ISSISKYRIAU PALIKO ZMONA MANE SU DUKRA,DUKRAI3 METAI NU IR TEGUL EINA JOS NA...LIETUVISKAI.VIENA KARTA IKLIJAVAU BOBAI I DANTIS TI JAU KATASTROFA TIPO NEREIK MAN TU BOBU KOL VODKES YRA:D DEBILAI NESIKODUOKIT DAUG KA PRARASIT UZSIKODAVE TIEK AS JUM GALIU PASAKYT...EINAM GERIAU BAMBALIUKA PADARYT.
ernestas
2010-12-26 21:22
eikit sudas tie kodai ir torpedos buvau 3 kartus uzsikodaves 5 kartus torpeda susileides torpeda leidaus 1 metam po 2 men negerimo uzgeriau dvigubai dabar geriu kekviena diena ir man pooo... visai idomu gert nors depresijom nesergu anksciau ar veliau teks kojias pakratyt tai kam cia stengtis mest nesuprantu..
Andzela
2010-12-12 18:53
Prasau gal kas turit info kur koduoja klaipedoje,bandytume visus variantus,tiktu ir bobute kad tik padetu
rolixxx
2010-11-30 18:39
kas dar nesupranta,kaip gyventi gyvenima,be alkocholio,tikrai siulau susirasti,savo mieste AA(anoniminiai alkocholikai),ten ne nuo gatves zmones,o tikrai rimti,tvarkingi ,pasidalins savo patirtimi,o gal ir jums patiems patiks,as pats ilgai bridau is to liuno
rolixxx
2010-11-30 18:37
kas dar nesupranta,kaip gyventi gyvenima,be alkocholio,tikrai siulau susirasti,savo mieste AA(anoniminiai alkocholikai),ten ne nuo gatves zmones,o tikrai rimti,tvarkingi ,pasidalins savo patirtimi,o gal ir jums patiems patiks,as pats ilgai bridau is to liuno
Diana
2010-11-24 15:00
Labai prašau pagalbos ,kaip atsikratyt to gėrimo,gal kas patars aš bijau koduotis, Nes girdėjau kad stoga gali nunešt ir noras neprapuola?
G
2010-11-19 17:42
labas vakaras,gal galetu kas parasyti adresa kur kaune koduoja nuo alhoholizmo.ir kiek kainoja mazdauk gal kas zino?aciu
as
2010-11-16 19:16
suprantu kad kodavimas yra paskutinis zinksnis, galeciau vaistais jie tikrai padeda ,bet brangu 380 lt nevisem ikandama tokia suma.
jurate
2010-11-16 12:50
laba diena, rasau noredama kazka issiaiskinti , susivokti, mano draugas 24m. megsta isgerti ir jau pats supranta kad tai yra liga.kas galetu padeti atsisakyti alkoholio. ar kodavimasis yra vienintele iseitis? man atrodo kad jaunas zmogus uzsikoduos tai jau jis nustos buti zmogumi, tai jau yra ne pilnavertiskas gyvenimas, o po uzkodavimo niekada nebus tikras nei jis, nei kiti ,kad nebeprades gerti vel, o jei prades gali ir jau nenustoti. ar psichologai gali padeti susivokti? ir kur rasti juos? manau pirma reikia ismeginti visa kita o tik pabaigoje kodavima.
As
2010-11-15 19:54
sveiki,2 menesius atgal buvau pas Baima Kauko6 Kaune 120lt 1 vizitas dave uz ta suma vaistu ir israse dar vienus uz 370 litus padejo man po pimos savaites nebuvo noro alkoholiui,sake baiksi vaistus paskambink bet taip ir nepaskambinau,o dabar jau isgeriau ,man patare mano artimas zmogus gariau usikodot,vaistus brangu pirkti.
Giedrius
2010-11-13 18:26
Yra Vilniuje tokia Minesotos programa ten tai tikrai veikia,o kodavimas tik tam laikui ir tai zmogus kankinasi ir laukia kol tas laikas praeis kad galetu vel prisigerti.o jei zmogus pripazysta kad turi problema ir tikrai pats nori mesti gerti yra tik vienas kialias tai AA
patarejas
2010-11-11 21:13
koduokites,jei tik kyla tokia mintis
patarejas
2010-11-11 21:13
koduokites,jei tik kyla tokia mintis
Inna
2010-11-04 13:49
Perskaiciau komentarus,baisus dalykas alkoholizmas as taip pat esu 42metu moteris kuri jau uzsikodavusi,kreipiuosi i moteris nebijokite pripazinti,kad turite problema isdryskite zengti zingsni pas medikus jie tikrai pades ir gyvenimas nusvis kitomis spalvomis.Patarciau gera klinika Kaune Neuromeda superr dziaugiuosi,kad ja radau sekmes visiems.
saske
2010-11-01 19:53
labuks.o mano vyras uzsikodavo penkeriems veikia.bet dabar jis nenori ne tik alkoholio...bet ir sekso ar tai normalu .ciu.
DAUDA
2010-10-28 22:41
Gal kas turi žinių apie koduotoją nuo alchogolizmo Akopianą,ar Akopjaną.Labai reikia,lauksiu žinutės.
Nerijus
2010-10-24 19:51
As geriaugal koius septynis metus kasdien man dabr 42m ir i daba vaziuodavau kartai ir uz vairo isgeres budavau ir sema jau buvo nuo manes nusisukusi bet viena diena nusprendziau gana ir uzsikodavau pas ivneva trim metam ir jau po kodavimo praejo papildomi du metai is vis nevartoju jokio alkoholio. As tuom daziaugiuosi kas toliau bus nezinau bes sendien sakau kad negeriu
Marius Vilnius
2010-10-23 22:47
Dekui tikrai geras variantas nes tai bent jau pigu tik yra vienas "bet" tai kad turi pats to noret tada jokiu problemu o jei pusiau nori tada dar anksti :)ir tikrai nesu kazkoks gelezines valios zmogus tiesiog uzkniso beprasmis gerimas, nepazystu nei vieno laimingo alkocholiko :) gero savaitgalio visiems:)
Marius Vilnius
2010-10-23 22:47
Dekui tikrai geras variantas nes tai bent jau pigu tik yra vienas "bet" tai kad turi pats to noret tada jokiu problemu o jei pusiau nori tada dar anksti :)ir tikrai nesu kazkoks gelezines valios zmogus tiesiog uzkniso beprasmis gerimas, nepazystu nei vieno laimingo alkocholiko :) gero savaitgalio visiems:)
mariau,
2010-10-23 19:05
sveikinu.tavo variantas super.zmogaus galimybes beribes.kas tie kodai, kad tik laukia ju pabaigos ir prisigeria.
ewrtwe
2010-10-22 17:00
slava naucis pisat po litovskomu
Marius Vilnius
2010-10-21 09:01
nezinau nei man reikejo kodu nei daktaru emiau ir meciau sita reikala jau beveik metai kai pamaciau ir pajutau kad alkocholis trukdo gyventi,ir tikrai geriau stabiliai stipriai kas savaitgali jau kelis metus. Manau irgi variantas kuri verta pabandyti
anuke
2010-10-20 18:27
Labas, pats baisiausias dalykas kai garbaus amziaus zmogus geria, sunku kaltint kai prarado vyra, dukra...tai likau tik as, anuke, kuri nori padeti. Gal galit patarti kur kaune galima uzkuoduoti? Gal kas galit patarti? el. pastas myform83@gmail.com
Aciu
VARGSTANTI
2010-10-20 01:01
prasau pagalbos ar yra klaipedoj,kur kuoduotu, bet kuria diena
ingrida
2010-09-27 12:39
laba diena,mano vyras yra uzkoduotas nuo alkoholio,norejau paklausti ar tie vaistai gali kaipnors pakenkti vaisingumui?isanksto dekoju uz atsakyma.
slava
2010-09-24 10:40
ja hociu zakodirovatsia i zit scaslivo pomogite
ramune
2010-09-08 14:20
mieloji AS visai ne geda kreiptis pas daktarus,tai tokia liga,kaip ir visos kitos,tik gal mažiau sulaukianti iš aplinkinių dėmesio ir užuojautos,o jos tikrai labai reikėtų,jeigu yra noras,bus ir rezultatas,pirmyn,sėkmės
As
2010-09-06 17:00
sveiki;as gursnoju alu kiekviena diena’vyras vis randa tusciu skarbonkiu pasleptu;isgerineju net viena ;zinau kad blogai elgiosi bet vistiek traukia gerti Padekit ;geda kreiptis pas daktarus.
gyce
2010-08-29 21:14
Ką daryti,kai jau niekas nepriima į darbą ,aš galiu negerti ir pusę metų,bet paragauju ir viskas nezinau,kas atsitinka po savaites atsibundu kaip iš komos,.Suprantu ir noriu gydytis bet visur reikia atitinkamų lėšų,jas reikia uždirbti.Kaip paaiškint tai darbdaviui,nereikia man gailesčio nei pašalpos aš žinau kad pats kaltas,nenoriu taip gyventi,noriu būti normalus žmogus.Pragėriau šeimą,gerus darbus,bet žinau ,kad galiu išlipt iš duobės ir tuo tikiu esu gabus ne tinginys.Ką daryti kai šendien net duonos neturiu už ką nusipirkt.Žudytis negaliu nes,dar labiau save apjuodinsiu,sakys baltoji užėjo,ne tik save ,bet ir dukrą apjuodinsiu taip gyvent irgi negaliu,alkašas,be darbo esu dabar vienas be darbo ,be draugų,be giminių,niekam tokio nereike.Nenoriu aš gert,bet kaip toliau gyvent,man jau 42 metai.Visi jau užaugino vaikus,pasodino medį,pasistatė namus.O aš viską šitą turėjau ir jau spėjau pragert.Nejaugi gyvenimas jau baigėsi?
Samoda
2010-08-10 13:21
Sveiki!Paskaitykit Allen Carr Lengvas budas.Nereiks nei gert,nei rukyt!Labai viskas paprasta...Rukiau 28m.,manau daugiau to brudo neprireiks ...Tas pats ir su alkoholiu...O visi tie kodavimai,tai didziausia nesamone ir pinigu ismetimas...Sekmes!!!
ieva
2010-07-30 22:27
Turiu broli alkoholika.Nezinau ka daryti, kur besikreipti.Gydemes priklausomybes ligonineje, padejo 10 d, kodavosi pas Dovzenka ne viena karta, anksciau padedavo, isbudavo negeres 10men, dabar po keliu kodavimu , kodas bepadeda 4 men. ir man atrodo, kad jis nebenori.Gaila mamos, nes geria diena is dienos, pareina virsdamas, du kartus krito taip , kad vos nereikejo operacijos, o dabar jau po antro karto operacihja atliko, karujo issiliejimas ant smegenu.Prarado jau seima, buvo susirades moteri gyveno metus, bet .. vel pradejo gerti, sako ,mylis, bet geria. Jau baigiu nuleisti rankas, nes matau, kad nenori , o labiausiai kencia mama, kuriai 80m ir serga veziu, o jam vis vien.. Ka deryti, ar beimanoma ka pakeisti, ar laukti stebuklo..
Sniega
2010-07-27 16:17
Sveiki. Norejau pasidometi,ar koduojama tik nuo alkoholio vartojimo ir rukymo,ar yra dar kokios rusys? Mano vyras noretu uzsikoduoti nuo potraukio svetimom moterim...As tai manau,kad toks dalykas neimanomas...
Sąmoningas blaivinika
2010-07-16 11:00
Sveiki, ˇmonės brangieji ! As esu pritaikęs sau G.Šičko metodiką- jau šešti metai esu visiškai abejingas alkoholiui ir tabakui. Rekomenduoju ir Jums - visiems, kurie jaučiat, kad alkoholis ar/ir tabakas Jums ar Jūsų šeimai trukdo gyventi pilnavertį, sveiką, kokybišką Gyvenimą, pasinaudoti G. Šičko metodo veiksmingumu.Šis metodas (jo efektyvumas 95-100 %) yra labai galingas ir veiksnus- be gąsdinimų, įsiuvimų, cheminių vaistų, hipnozių, draudimų- nes paremtas Gamtos dėsnių veikimu.Jis pašalina PRIKLAUSOMYBĖS PRIEˇASTIS (dėl kurių ˛mogus
vartoja alkoholį, rūko) VIENĄ KARTĄ IR VISAM GYVENIMUI. Kodavimas/įsiuvimai tai elementarus BAIMĖS, DRAUDIMO įdėjimas į ˛mogaus sąmonę: vartojimo prie˛astis lieka nepašalinta, t.y. ˛mogus turi norą vartoti, bet tuo pačiu ir draudimą, prigąsdinimą, baimę vartoti- tai baisus savęs kankinimas. Kaune, o susitarus ir kituose miestuose, pagalbos ˛monėms pagal G.ŠIČKO metodą,kontaktai yra: tel. 8 670 97959, www.laisvi.lt. VISI KAS ATLIEKA G.ŠIČKO METODIKOS REKOMENDACIJAS, LENGVAI IR EFEKTYVIAI ATSISAKO ALKOHOLIO VARTOJIMO, RŪKYMO IR KITŲ YDŪ !!! Alkoholizmas tikrai yra LENGVAI pagydomas, ir tai netgi ne liga !!! SĖKMĖS VISIEMS !!!
Juste
2010-07-15 11:02
sveiki. noreciau suzinoti adresa kur koduoja kaune? aciu uz atsakyma..
Stefanija
2010-06-21 19:40
Perskaiciau daug komentaru,visi skausmo ir nevilties kupini.As irgi geriau man 56m.Buvau uzsikodavus savo noru,negeriau beveik 8metus.Po to po biski pradejau ragauti sampano.Ir dabar po biski isgeriu bet manau kad del tiek pagalbos nereikia.O kodavausi as pas gydytoja Ruta Mizeriene.Ji koduoja Palangoje,Kretingoje ir Kedainiu raj.Paberzeje.Kainuoja apie 500lt.Telefonai 846056232,861450449.Kreipkites patikekit tikrai padeda.Pas ja uzsikodave negeria po 10metu.Bet reikia paciam to noreti,tada rezultatas uztikrintas.
saule
2010-06-13 16:24
Sveiki ieskau pagalbos savo vyrui ir musu seimai.(beje jau beveik isirusei). gal kas gali parekuomenduoti tikrai gera daktara kaune ar klinika . Arba gal kas zinot gera patikima buda kaip atsistoti ant koju be daktaru pagalbos.
ir dar
2010-05-15 18:52
Klaipėdoj kodavimas brangus-400lt, tad galvoti, kad kas koduos už šimtą, juokinga.
patyrus
2010-05-15 18:49
Turiu patirties su artimu man asmeniu ir drąsiai sakau: jei nepadės klaipėdietis gydytojas, pagalbos NĖRA. Ten ne žmogus, bet stebuklas. Žinau dar du žmones. Vienas negeria 4 metus, kitas apie 12 metų. Ir visai nenori.Negalvokit gerbiamieji, kad tik sostinėj daktarai geriausi. Netiesa. Jei mano vyras būtų vilniečių klausęs, sėdėtų dabar vežimėlyje. Tad prie to paties dar pasakysiu, jei reikia kam operuot stuburą, kreipkitės pas Miliūną į panevėžį.
as
2010-04-23 14:41
vakar uzsikodavau kaune,kaina metams 120lt,kiek girdejau,sako veikia,o kas bus po metu nezinau,paskaicius komentarus,tai atrodo bus baisu,daugelis tik i tuos aa siulo eit,toks vaizdas kad ten super,buvau kelis kart,vos ne melstis reikia,keista ten
di
2010-04-17 17:53
MAN 26 ESU ALKOXOLIKE MAN SUNKU ATSISAKYT GERT.KAIP MAN GRYZT I NORMALU GYVENIMA PATARKIT/NENORIU BUT AJKASE
Vincas
2010-04-16 23:19
Lankiau AA grupe Kaune,Kiekviena karta is ten isejus buvo pirma mintis prisigerti, kalbos kiekviena karta tas pats per ta pati mane vare is proto,jausdavausi visisku debilu.,nors daug geru atsiliepimu apie AA buvau girdejas.Man tai netiko ir labai nepatiko.Bet karta gulejau narkologiniam skyriuj ir viena gydytoja pasiule eiti i klinika Kauko 6,pas gyd. Boima.ji sake kad jis tau gali padeti kiek siunciau zmoniu visi susitvarke.Nelabai tikejau bet nebuvo kuo rizikuoti.Ir kagi siandien 9 metai kaip negeriu.Tai galit kas norit vaziuot pas Boima,manau niekuo nerizikuosit.Sekmes negerti.
Justas, Gabrielei
2010-03-24 15:21
Vilniuje yra AA grupiu. Gerisu eik ten. BEt pati turi noreti sustoti. Joks kodas nepades jei pati nenoresi. atsidaryk optimalietis.lt As asmeniskai perejau Sicko metoda, ir mn tai padejo.
aukse
2010-03-12 23:14
mano martele pradejo gerti viena sunus pasiskunde kad jis nieko negali padaryti nakti atsikelia ir geria as pasiuliau koduotis kad issugotu savo ir musu sveikata ji sutinka bet ar pades marti ivardija problema kad ji myli savo vyra labai pavydi jo ir nori kad sa nei vyrui nesakyciau del kodo viska daryti palapcia ar uztiks jei kodo jei nieks nepasikeis tarp ju santykiu siuo metyu jie salti
aukse
2010-03-12 21:15
mano martele pradejo gerti viena sunus pasiskunde kad jis nieko negali padaryti nakti atsikelia ir geria as pasiuliau koduotis kad issugotu savo ir musu sveikata ji sutinka bet ar pades marti ivardija problema kad ji myli savo vyra labai pavydi jo ir nori kad sa nei vyrui nesakyciau del kodo viska daryti palapcia ar uztiks jei kodo jei nieks nepasikeis tarp ju santykiu siuo metyu jie salti
xaim
2010-03-03 15:36
daug issaket, tik taskus reikejo sudeti, labai painu, skaiciau 2 kartus.supratau,kad esat alkoholikas ir norit blaivybes.sveikinu.parasykit ateityje kaip seksis.
XAIM
2010-03-03 13:42

ŽMOGAUS TRŪKUMAS MATYTI KITO ŽMOGAUS TRŪKUMUS KARTAIS NEPASTEBINT SAVO O DAR BLOGIAU BANDYTI IŠTAISYTI KITĄ ŽMOGŲ TAIP KAIP ATRODO TEISINGAI SAVO SUPRATIMU IR ĮSITIKINIMAIS KAD ABIEM BŪTU GERIAU NES TAIP MANO MATANTIS PROBLEMAS IR NESUSIMASTO KAD JIS KLYSTA .
DAŽNIAUSIA KLAIDA IRA TA KAD BANDOMA PRIPIRŠTI SAVO NUOMONĘ KITAM NET NEBANDANT IŠKLAUSYTI KĄ MANO PIRMASIS IR AR JIS IŠVISO TURI SAVO NUOMONĘ.
DAŽNAS ALKOHOLIKAS NESUDOMINTAS KLAUSYTI JŪSŲ PASAKOJAMAS PROBLEMAS IR PRIEKAIŠTAVIMUS JAM NES JAM SKAUDA GALVĄ IR TAI JŪSŲ PROBLEMA KAD JIS GERIA NES PATS JIS NEMATO TAME JOKIŲ PROBLEMŲ .AR NESUSIMASTOTE KAD BANDOTE NUSKINTI PIKTŽOLE PALIEKANT ŠAKNY .
PIRMIAUSIA PATEIKIM TEISINGUS ARGUMENTUS KOKIU BŪDU JIS KENKIA JUMS.PASKUI GRIEŽTAI. REIKALAUKIME TAI KAS MŪSŲ IR NEREIKIA NUOLAIDŽIAUTI IR GAILĖTI NUOLAIDŽIAVIMAI IR IŠIMTYS TIK PRAILGINA SUVOKIMO PASIEKIMĄ .KUO DAUGIAU SUSIKAUPIA PROBLEMŲ TUO GREIČIAU SUVOKIAMA KAD NEIMANOMA TAIP TOLIAU GYVENTI.TIKRO ALKOHOLIKO SUVOKIMAS PAČIAM DUGNE KARTU SU PASIRINKIMU TIK REIKIA PASIEKTI IR PASIRINKTI O PASIRINKIMAI BŪNA VISADA DU .ANTRAS PASIRINKIMAS APSIMESTI IR NEPASTEBĖTI KAD TU JAU DUGNE NIEKAM NESAKYTI.TIESIOG NAUDOTIS NESUPRATINGU ŽMONIŲ GAILESČIU KURIE VIS DAR MANO KAD GALIMA TAU PADĖTI.
NORS KAS TEN ŽINO.
MEILĖ DARO STEBUKLUS
IR VARGE IR DŽIAUGSME JUK MES PATYS RENKAMĖS
.TIESA APIE KODAVIMĄ.
TAIP TIKRAI PASIRINKTA PAČIO ŽMOGAUS BLAIVAUS GYVENIMO LAIKOTARPI SUSTIPRINA BLAIVIAI GYVENTI.
AŠ PASIRINKAU VIENERIEMS METAMS.
VIENERIUS METUS GYVENTI BLAIVIAI.
SU PAGARBA SKAITYTOJUI.
Rasai,
2010-03-02 17:08
bandyk kalbetis su vyru, jei taves klausosi.manes-ne.gal usikoduos ar kitaip mes.mano buvo uzsikodaves metams,kai pats to panorejo, bet...noras gerti nugalejo.ligoniai jie,nusisneka, eda mus, kartais neimu i galva, o kita kart verkiu, klykiu, prarandu dvasine pusiausvyra.kai ilgesni laika negeria-agresijos pilnas, jokios pagarbos, uzuojautos.tai is viso nebendrauju:valgyt padarau ir einu kaip pro stulpa.bet ka daryt?alkoholikai manau dauguma yra ir depresininkai.pasiulyciau jam vaistzoliu arbatos, bet kai is manes pasitycioja kad as uzgeriu tu zoliu ir ,, durneju’’, tai ka ir bekalbet.o norisi grazus, ramaus, idomaus gyvenimo,o ne priklausomybes nuo alkoholiko.metai bega ir niekas nesikeicia...tik visos ligos puola.
Rasa
2010-03-02 13:53
Mano vyras geria apie 20metu,kartu mes 7metus.Is pradziu nesupratau,kad tai yra problema atrodo kai susipazinom tai baliukai mazi tai normalu,bet kuo tolyn matau ,kad jis geria ir vienas nors visada neigia,kas geria?sako,eik tu nekvailiok pati tu geri ,paziurek i savo gerimus kiek ju turi,virtuvej laikau ivairaus vyno graziame stove vynui,isgeriu taure vyno pora kartu per menesi.Gal kas zino kaip su tuo kai mato padetus gerimus namie,gal ji tai gundo?as jau grasinu skirybomis ,jei jis nenustos gerti,o jis sako ,kad jis bijo tik karo ir uragano,o daugiau jo su niekuo nepagasdinsiu.Sako jeigu sugalvosiu tokia nesamone,kad ji paliksiu ,tai mane nuzudys,ar tai galetu buti rimta?ar tureciau jo bijot?manes niekada nera muses,tik save bande susizalot,kai iskvieciau policija,pesipjove ranka.Kai jis isgeria visada atsiranda priezasciu,kad geria del to ar ano dalyko,nesulaiko net tai kad turi maza suneli 2 metuku,jam 45,tai pirma jo santuoka su manimi,man antra ,pirma santuoka nutruko ne del girtavimo,nezinau kaip tai uzbaigt,nebegaliu klausytis visokiu nepagrystu priekaistu,kaip galvojat ar jis supranta ,kad realiai viska gali prarast ,ar tokie zmones nesupranta,kol nenustoja girtaut,nes zinau jei as pasirysiu tam tai kelio atgal nebus,bijau del sunaus ateities,kad nebutu taip pat .
jurgita
2010-02-23 13:48
parasykite kur galeciau kreiptis pagalbos del alkoholio siauliuose.ar kaune...kokios kainos.aciu
elala
2010-02-22 00:48
siandien draugas man pasiule pabandyt kodavimo metoda nuo alkoholizmo. viskas atsitiko daugiau kaip pries metus,kai paliko vyras,pradedu suprast kad turiu daug problemu del alkoholio vartojimo,negaliu teikt kag geriu kiekviena diena bet buna dienu kad uzsidarau ir geriu viena iki komos,nenoriu eit lauk,susitikt su draugais tiesiog norisi sedet vienai ir gert.Jauciu kaip rituosi zemyn ir nieko nedarau net draugam neleidziu padet.gyvenu ne lietuvoj net nezinau ka daryt,gal kas turit kokiu patarimu kaip isbrist paciai?
XAIM
2010-02-12 13:32
ESI ALCXOGOLIKAS.AŠ IRGI TOKS’TURIU DUOMENU APIE KODAVIMASI,IŠBANDŽIAU GALIU PASIDALINTI PATIRTIMI.mob.860399751 XAIMAS.
samanas
2010-02-06 17:47
gydymas nereikalauja atejimo ir gerianciojo sutikimo tel.´+49 1805 441828 arba +49 157 84289679.Kalbeti rusiskai.Gydymas 100%.
Karol
2010-01-20 14:55
Aciu Dievui,kad padejo man išsigelbeti nuo alkoholio.Bandziau ir koduotis,ir psichiatrinej gulejau niekas nepadejo.Nuejau i anoniminiu alkoholiku susirinkimus ir vaikstau iki siol,ir esu aciu Dievui blaivas,o kartu ir rukyt meciau.
Valerijus
2010-01-15 18:54
Gydziausi su adatom Kaune pas gyd.Boima.Super,jauciuosi ir negaliu patiket kad neliko jokio noro,keistas jausmas atrodo kad niekad ir negeriau.Vazineju i reisus liaudis pila juodai,man tai netrukdo.Visgi gydytis reikia.Klinikos adresas Kauko aleja 6.Kaune.
Petras
2010-01-02 20:30
Esu 10 metu negeriantis alkoholikas.Gyvenime teko isbandyti daug ivairiu torpedavimu,kodavimu,bet nieks nepadejo.Dabar po tiek metu juokas ima is tokiu gydymo budu.Pabandykit nuo viduriavimo uzsikoduot,ir uzvalgyti sugedusio maisto.... Alkoholizmas yra neisgydoma progresuojanti priklausomybes liga.As nustojau gerti pradejes lankyti anoniminiu alkoholiku grupe.Jos yra kiekviename mieste,Lietuvoj apie 120,pasaulyje virs 100000.Jas lanko virs 3 milijonu alkoholiku.Grupiu adresus galima rasti informacineje tarnyboje.Sekmes!
sandra
2009-12-30 17:50
mano tetis gerti pradejo po mamos mirties.is dalies ji suprantu nes liko vienisas tevas su 4metu dukra,didele atsakomybe.bet isgerinejimai pradejo dazneti,nebereikejo nei priezasties gerti,jam tiesiog to reikejo,gerdavo net darbe,pragerdavo puse algos,uz buta isiskolinom didelia suma nes nebepajegem moketi,dziaugdavomes su pamote kad pavalgyti yra.viena diena grystant is parduotuves nakti ji labai sumuso,pazeistos smegenys,skilusi kaukole ir dideli sumusimai.Pasveiko bet po sio atsitikimo suprato kad laikas sustoti,nereikejo nei kodavimu nei vaistu vartojimo.tiesiog pats suprato kad man reikia jo.10metu nebegeria ir net nenori bent paragauti.as didziuojuosi juo
Rimas (klp)
2009-12-29 15:38
buwau uzsikodawes 2 kartus.nors man dar tik29m.pirma karta pries 7 metus po skirybu su zmona lb geriau,mama patare koduotis nors ir pats jau ieskojau pagabos.susiledau waistuku-torpedo,pasake gersi-uzdusi,negeriau,bijojau .pradejau gert praejus 9men.antra karta kodawausi pries metus kai darbdawys pasake uzsikoduoji arba metu lauk is darbo.wel susileidau tu waistu metam ir jau si karta surizikawau isgert po 4men...wa ir prageriau megstama darba pries menesi paliko mylima mergina,stoga rauna,o cia dar tos swentes..nezinau ka daryt baigiu isprotet,db jau pora saw negeriu,po nauju ieskosiu pagalbos,nes ,man alkoholizmas kaip bomba kiseneje nezinai kada sprogs ir pradesi ridentis i apacia.gal kas zinote Klaipedoj kokios pagalbos galima gaut?aciu
zmona
2009-12-15 17:00
pritariu Armadinai, kad tik rimta beda privercia zmogu susimastyti ir paciam pakilti.o tie kodavimai veiksmingi tik vienetams.kas, kad zmogus metus negeria, sakau tai is asmenines patirties, bet sulaukes kodo pabaigos, vel pratruksta. o tuo negerimo lakotarpiu isryskeja visi jo trukumai ir, mano nuomone, nebepataisomas asmenybes sutrikimas.
armandina
2009-12-15 16:01
budama vos 18metu buvau juoda alkoholike is newilties meginau paskesti taureleje.. viena ryta nubudus ir isgirdus diagnoze jog turiu gyvuneli "vezi" ir kad swajone tjureti sunu nuplaukti gali jei nesigydysiu priverte susimastyti ko as noriu .... gerti ,degraduoti ar tureti zmogeliuka kuris mane myles visa gyvenima, kuris sakys MAMA ..... atwede prie isvados ir sawaiminio kodo ... dabar man 23metai ir jau 3 metai girdziu nuostabuji zodeli MAMA is nuostabiausios dukrytes kuri mane paskatina laikytis duoto zodzio negerti:) linkiu visiems taip lengvai islipti is sitos balos kaip as...
Justas
2009-11-24 12:44
kodavausi kaune vieneriems metams uz 350lt. Is pradziu viskas nrm ,bet po puses metu kazkaip staiga uzejo noras isgert kad net issigandes paskambinau i ta klinika tai patare pavartot antidepresantu kad butu lengviau ir uzbaigciau kodo laikotarpi. Geriausia manau butu nueiti i aa nes ten tikrai gera aplinka sveikti bet va geda man ten kreiptis nes dar tik 23 man.
nesvarbu
2009-11-20 19:44
sveiki noreciau paklausti gal zinote kur vilniuje galima uzsikoduoti nuo alkoholio ir kiek tai kainuoja???noriu padeti savo artimam zmoguj...aciu...
Laimonas
2009-11-19 23:32
Gydziausi Kaune Kauko6.pas Boima.Tikrai daktaras super moka gydyti.4metai negeriu,i metus karta pasirodau daktarui.Nesvarbu kaip jauciuosi mes taip sutare.Patariu kad jei nori mesti gali drasiaiten vaziuoti.Adresas Kauko aleja 6,tel kaip reikia randu internete
Viktorija
2009-11-18 22:28
Sveiki.Nežinau ka bedaryti ir kaip padėti mamai kad jei netektu manyti pastovei girtaujančio patėvio..Jis prašuosi jam padėti užsikuoduoti,bet i tai pats savo pastanu nededa..Patarkit kaiup užbaigti visa tai?
julia
2009-10-28 20:03
Sveikinu Petra, kad taip sekasi gyventi.pavyzdys visiems geriantiems.Stiprus zmogus.Tikiu, kad zmogus daug ka gali, jei turi dideli nora, o tada ir Dievas padeda.
Petras
2009-10-23 08:17
Si mensi sukanka 10 metu,kaip nebegeriu.Teko isbandyti ivairius budus,kreiptis i narkologus,psichologus ir burtininkus,vadinamus koduotojais.Deja niekas negelbejo,alkoholis buvo nenugalimas,geriau toliau.O pagalba radau savo mieste,nuejes i AA(anoniminiu alkoholiku)susirinkima,kur lankausi iki siol.Vakaruose AA grupes gyvuoja jau nuo 1935m.,nustojusiu gerti alkoholiku skaiciuojama milijonais. Ten is zmoniu nelaimes nieks biznio nedaro....
Antanas
2009-10-19 00:03
Sveiki, turiu pastoviai gerianti(besisvaiginanti) alkoholiu Tevuka 51m. Kasdien svaiginasi alumi pasislepes isgeria dar baltos, taiko tik proga kada galetu isgerti su kaskuo... kadangi visa seima neleidzia gerti. Nepanasus i zmogu, o gaila man jo ziurint i ji toki. As Kaune o jis Alytuje gyvena. Gal kas zinote kaip uzkoduoti(ar koki kita buda?) kaune ar alytuje? buciau dekingas, parasykite man i e-mail. tevelis2008@gmail.com ACIU
julija
2009-10-04 15:54
mano vyras buvo uzsikodaves metams klaipedoje.dziaugiausi, kad pats suprato, kad nebegali sustoti.vos sulauke tos datos ir vel eme gerti.geria dar daugiau.viso gerimo stazas virs 10 metu.naminis alkoholikas-geria vienas.
nijole
2009-09-23 14:01
400 lt
Klaipeda
uab Sodalitas
koduoja Borisas Ivnevas
8-46-379922
8-694-83005
yra ir internete www.sodalitas.lt
algis
2009-09-23 10:32
Sveiki.Norčiau sužinoti kur koduoja nuo alkoholio.girdėjau , kad Vilniuje ir Palangoje šeštadieniais . Žmogus sutiko , bet į Vilnių toli važiuoti iš Pagėgių.Kaip surasti kontaktą Palangoje?
Vida-VIRGIUI
2009-08-28 21:57
daug metų turėjau su geriančiu vyru išbandyti visi būdai,bet tokio,kad užhipnozuotų tikrai negirdėjau,turbūt ir nėra.O jei ir atsirastų-tai tik šarlatanai,norintys išmelžti pinigų.Mano vyrui padėjo tik vienas būdas visam gyvenimui atsisakyti alkoholio ir nikotino-tai metodas ŠIČKO.Pasidomėk ir tu juo,gal patiks.Atsidaryk www.optimalietis.lt ir pasiskaityk.Sekmės tau
Jurga
2009-08-28 14:04
sveiki...mano tetis dauk geria taciau nepripazysta,kad jis yra alkoholikas. Gal yra kokiu medikamentu kuriu galima butu isigyti vaistineje,kurie slopintu alkoholio potrauki,ar sukeltu sleikstuli jam. Manau ”kodas” yra krastutinis atvejis.Busiu dekinga uz suteikta informacija.
Janga
2009-08-25 13:21
Mano vargai eilinį katrą vėl prasidėjo vyras kuris buvo užkuoduotas praėjus 3 metam kai pasibaigė kodas su lyg diena pradėjo gerti o jam jau 58 metai, ka tik nedarėme jau koduotas 4 kartus , sustabdė tik disulfiramo tabletės ir detoksikacija, bet jis jau pats to norėjo, dabar nebegeria 10 dienų , piktas , mes visi pogrindyje , bet turime vilties kad galėsime vėl užkoduoti , užjaučiu tuos kurie gyvena su alkoholikais jų mastysena ir smegenų veikla jau yra pažeista, haliucinacijos kalbėjimas eilėmis jau ne protaujančio individo produktai , nors jie to nepripažysta, alkoholikas save mato tik teigiama , pabandykit nuo vaistų gal kodavimas ir turi įtakos smegenims , nes tai intervencija į tai ka sutvėrė dievas.
negerenti
2009-08-21 19:46
tai galit atsakyt kieik kainuoja kodavimas ar ne??????
virgis
2009-08-17 12:50
Aš ne komentuoti,o klausti.Negi kodavimas neskaitant torpedavimo tėra tik psichologinis aktas-išgersi-mirsi?Nors kiek mąstančiam aišku,kad jau galybė būtų išmirusi...štai ir visa psichologija,tik pinigų rinkimas. Aš mielai koduočiaus,tiksliau hipnozei bandyčiau pasiduoti,kad į mano smegenėles hipnozės būdu įteigtu,kad alkoholis man visiškai neaktualus,kad aš jo visiškai nenoriu ir nenorėsiu ir pan...Jei yra Lietuvoje toks hipnotizuotojas ,bet ne šarlatanas...mielai sumokėčiau kiek reikia.Gąsdinimai labai primityvu,todėl vakarai ir JAV nenaudoja.Ar žinote kas tokį hipnotizuotoją?gali būti ir ne Lietuvoje,bet,kad butu TIKRAS,o ne toks kuris su šaukštu per kaktą suduoda ir sako tu jau užkoduotas.Štai kas blogiausia ne kodavimas,o tai,kad nėra tikrų specialistų.Iš kitos pusės net tokie grandai kaip Froidas,Jungas ir tai jokiom hipnozėm nepagydydavo???Sutinku,kad tai ilgalaikis darbas,dvasinis keitimasis,pomėgių,draugų rato išplėtimas ir t.t tačiau aš daug metų tą savo dvasią tobulinu,o kažkokiu nesuprantamu būdu paimu ir užgeriu kartas nuo karto,todėl reiktų pašalinės pagalbos,ar vaistų slopinančių tą staigiai atsirandantį potraukį ar dar ko,daug ką bandžiau,visur susidūriau tik su apgaule išskyrus Minesotos programą.Jei gausiu rimtų patarimų -dėkoju iš anksto
to drauge
2009-08-15 19:21
siulau nekeisti vaikino ir nekeisti darbo,nes jei abu broliai turi sia problema reiskiasi alkoholizmas jau genuose,veliau teks kovoti del vaiku,jei ne del saves,nes i sita liuna greitai isiprasoma,sventes nesventes o po to buna alkoholizmas, si liga nepagydoma,siulau galvoti apie save,meiles nebera kai butelyje zmogus skesta,be to jei jau darbe geria?ko laukti daugiau?jei nores prisisgerti gali ir darze dirbti ras kaip ir su kuo?!
Siulau nekartoti svetimu klaidu,sekmes!
snapsas
2009-07-30 22:00
nuvaziavau i klinika sumokejau 350 lt pasikalbejau su psihologe kazkokia suleido bent jau man pora ampoliu viena i nugara kita i vena ,dar vaistu prirase puse metu jokio noro bet sake po puses metu reik vaziuot sustiprint , puse metu pratempaiu nevaziavau jo stiprint , na bealhoholini alu ragaut pradejau ,paskui gert, paskui lengva ta delaita vadinamaji , paskui stipresni , veliau ir snapso uzsinorejau:)o paskui vaziuojam:)tai devynis menesius atlaikiau be alhoholio o paskui gert pradejau tai stoga nuraus galvojau o dabar nebezinau ka daryt gal jus ka patarsit>?
drauge
2009-07-20 19:34
Su savo vaikinu draugauju jau 2 metai... jis geras, nuosirdus,tikrai beveik tobulas, bet...tikriausiai nesu maciusi jo visiskai blaivaus...dirbam viename darbe ir,manau,labai blogame-bare.as-barmene-padaveja,o jis- virejas...o cia gan didele problema, nes db kita darba susirast-nelengva..is pradziu i viska ko ne juokais reagavau.cia vienas senas pazystamas,cia- kitas,cia klasiokas,nematytas jau koki 100 metu...pasidare visai nelinksma.pradejom sneket apie kodavima...jo brolis taip pat uzsikodaves(kazkokiu vaistu susileides.nezinau,gal tai ”torpeda”),tai ir jam siulo ta pati,bet reikia negerti 2 savaites..galvojau ir apie kodavima hipnoze...bet..viena vakara papasakojo,kad jau buvo abu su broliu koduoti taip, bet pradejo gerti po menesio...nezinau ka bedaryti...nebeturiu nei jegu, nei kantrybes..jis puikiai supranta, kad jam reikia pagalbos, bet apie tai sneka,kai jau buna ”kominis”...o sulaikyt nebeimanoma...net neina i kalbas kol neprigeria visai...gal dar ka turite pasiulyti? nes jei taip toliau,tai, manau, nebeistversiu...esame klaipedoje...
Vilija-GABRIELEI
2009-07-06 22:47
Jei gyveni Vilniuje gali kreiptis dėl kodavimo į Pašilaičiuose esančią narkologinę kliniką VARPAS, Laisves pr.117-83. Telefonai registracijai 8 69822851, 852736743 nuo 8-11 val
gabriele
2009-07-05 16:02
noriu uzsikoduoti,nes man gyvenimas krenta po kojom,man tik 25m
Rimas
2009-06-27 21:42
aš tris metus buvau užsikodavęs.Pradėjau nuo bealkoholinio alaus ir ...Juk jei norisi bealkoholinio,tai norisi ir alkoholinio alaus.Turiu nemažai pažįstamų,kurie būdami užsikodavę pradėjo nuo bealkoholinio alaus.Alkoholizmas nėra liga,tai psichologinis iškrypimas,dėl to reikia dirbti su pasąmone ir būtina keisti įpročius.Kol nepasikeis mąstymas apie alkoholį-sunku tikėtis gerų rezultatų.
***! - Gintui
2009-06-18 19:39
Skaitau tavo komentarą ir tavyje matau save,šitą košmarą išgyvenau ir aš,bet AČIŪ DIEVUI,jau 4 metai nei lašo alkoholio ir nikotino.Paskambink man 868359677 pasidalinsiu informaciją kaip aš įveikiau alkoholizmo priklausomybę,iki
gintas
2009-06-15 16:21
padekit zmones gerieji,jau nebenoriu gyvent nes tiek problemų per tą alkoholį, kad gyvenimas nebemielas.Atrodo tik truputi apsitvarkai vienas problemas ir vel daugiadienes po 5-10d, po kuriu jau dvigubai daugiau problemu.Alkoholis neišsprendžia jų,bet jas sukelia.Bandžiau koduotis pratraukiau kelis men ir pratrūkau.Bandžiau dar kartą,tai nei men neistempiau.
irena
2009-06-01 12:18
mano vyras geria kasden vakare ,stabiliai.bet nenori pripazint kad is jau alkoholikas ,kas man daryt.gal patartumet.noriu skirtys nes sansu turejo kruvo ir nepasinaudojo.praguvenom jau 20 metu
ruta
2009-04-23 17:07
Mano vyras jau 3 metai kaip uzsikodaves.Viskas pasikeite musu seimoj,pradejaom gyventi daug geriau,santykiai puikus.Jis pats rizosi tokiam zingsniui,kai del alkoholio pradejo byreti musu seima.Esu isitikinusi 100 proc,kad tik pats zmogus turi labai to panoret.Ir jokiu iprociu keisti jam nereikejo,kaip cia kazkas sake.Tie patys draugai,ta pati aplinka.Linksma ir be alkoholio.Be to puiki alternatyva palaikyti kompanija-bealkoholinis alus.Ir as pati ji pamegau.
assss....
2009-04-10 21:50
noriu padet mamai jiserga alkoholizmu, nepanasi i save?gaila tecio kkad su ja vargsta,kokia kodu kaina ir kur kaune galima uzkoduot? dekuj
vaidas
2009-03-29 18:17
Paskambinkit duosiu patarima tik tie kurie patys nori savo jegom keistis.867901273
xxxx
2009-03-25 22:07
uzsikoduot noreciau ir as nes jau cia ziauru darosi. bet kiek girdejau kaip baigesi kodas tai zmones dar labiau pradeda gert???? ar cia jau to kodo reikia visam gyvenimui, tik baigesi ir vel iskarto uzsikoduoji????
mantas
2009-03-10 21:13
gal kas nors galit duot tel.kur koduoja Klaipedoj ar kaune.laikas stabdyti ta iproti,o prarasiu viska ka myliu.aciu gerieji zmones
Vilija-daliai
2009-03-10 09:52
Rašai,kad G.Šičko metodas tavo vyrui nepadėjo.Taip negali rašyti ir negali atkalbinėti tų,kuriems reikalinga pagalba nuo alkoholio.Aiškinu;tavo vyras manau neskaitė jokios literatūros,kuria rekomenduojs kurso vadovas,nepirko ir nežiūrėjo diskų specialiai ta tema,nedalyvavo renginiuose kartu su kitais blaiviais žmonėmis,nebendravo,nelankė klubo ir aišku nerašė dienoraščių.NĖRA NEI VIENO KURIS ATLIKTŲ VISAS KURSO VADOVO REKOMENDACIJAS IR NETAPTŲ SĄMONINGU BLAIVININKU! NERA IE NEGALI BUTI.Taip kodotis lengviau,tik kodėl tada alkoholikai neišbūna tiek laiko,kiek užsikodoja?Kas čia kaltas-aišku tik pats žmogus,nes jis nenori būt blaivus.Ir nereikia sakyti nepadėjo tas ar kitas metodas,ŽMOGUS PATS IR TIK PATS TURI SUPRASTI,KAD JAM JAU REIKIA PAGALBOS,JEI VYRAS EINA KODOTIS TODĖL,KAD ŽMONA NORI-REZULTATO JOKIO.Metodai visi geri,tik reikia vykdyti rekomendacijas ir viskas bus gerai
lile
2009-03-06 17:58
Kaip kodas veikia vaisinguma vyro, ar turi kazkoki neigiama poveiki. Vyras uzsikodaves, norim vaikelio jau metus ir nesigauna, man viskas gerai. Pradedu manyt kad tas kodas gal kaltas?
deivis
2009-03-02 22:06
man 24 turejau beda su alhoholiu, gerdavau daznai ir po keles dienas, na uzsikodavau 5 menesiai nei laso tad manau kad verta tau koduots., o siap tai nepakinta tas harakteris kaip kiti sako kad pasidarai irzlus piktas ir panasiai, ten tik paistalai. kuodokis ir pamatysi dekosi man uz patarima
Mantas
2009-03-02 20:24
Siemet sukako 22m jau tokiu metu turiu bedu su alkoholiu pries pora dienu istiko epilepsinis priepolis,suprantu jog turiu beda,esu ir rebilitacijoj buwes 3men,bet portraukis wis stipresnis,nezinau geda man apie tai kalbet artimieji zino wiska mergina itaria kajp manot ar koduotis werta ar padetu taj?
dalia
2009-02-25 09:42
Mano vyrui Šiško metodas nepadėjo
KKK
2009-02-18 11:37
Laba diena. mano draugas geria kaip a6 galeciau jam padet mest gert. patarkyt.
Vilija- Vasko14
2009-01-13 23:14
Kodėl tu neskaitai visų komentarų?Ten tiek visokių patarimų,telefonų nr.kuriais gali paskambinti ir gausi tau reikiamą pagalbą.Nori lengvai,be pastangų atsikratyti alkoholio-kodokis,arba narkologiniame skyriuje įsileisk torpedą,nori padirbėt su savimi,pakeisti mąstymą ir sau padėti eik į metodą G.Šičko.LINKIU ĮSIVADUOTI IŠ TOS BAISIOS PRIKLAUSOMYBĖS.SEKMĖS
Vasko14
2009-01-12 23:13
Man 27 metai,anksciau buvau sportininkas,su laiku meciau sporta,pradejau gert,ispradziu mazom dozem ir labai retai,paskui potraukis sustiprejo ir padaznejo,tapau priklausomu nuo jo!
bandziau mesti,bet neiseina:( gal kas nors gali doti patarima tokioj situacijoj,kur kreiptis kad
kad rast pagalba nuo jo issivaduoti?buciau dekingas...
Vilija
2008-12-05 19:58
Komentaruose paminėtas metodas G.Šičko,kuris šiai dienai yra vienintelis sąmoningo alkoholio ir tabako atsisakymo metodas.Apie šį metodą yra aprašyta 4gruodžio žurnale EKSPRES NEDELIA(13 puslapyje).Straipsnio autorius yra kursų vadovas Valdemaras pagal metodą G.Šičko.Pasiskaitykit,gal kas nors supras alkoholizmo žalą ir panorės atsikratyti alkoholio priklausomybės.Stiprybės turintiems tokią priklausomybę.tvirtybės gyvenantiems šalia alkoholiko.
dainius
2008-11-19 11:28
mano tevas geria pastoviai ir jis isitikines kad cia nieko blogo kai jam itikinti kai jis apie jokia pagalba net nenori kalbeti
Domas
2008-11-15 17:00
”Pasak gydytojo, žmogus kartais tiesiog nesugeba rasti savo įprastam elgesiui alternatyvų. Jis siūlo atkreipti dėmesį į sportą ir apskritai keisti gyvenseną, daryti ją sveikesnę ir įdomesnę, susirasti pomėgių. „Sporto metu išsiskiria endorfinai – tokia medžiaga, kuri kelia euforiją. Pojūtis būna panašus, kaip vartojant alkoholį. Patenkinus malonumo pojūtį, svaigintis tampa neaktualu,“ – tikino gydytojas.”

Aš buvęs sportininkas, dabar - 42 m. fizkulturininkas (be treniruočių jau 30 m. negaliu gyventi), treneris, ”žiemos ruonis” - maudausi jau 10 m. eketėje, bet turiu tą pačią problemą. Ir pasakysiu, kad po treniruotės, o dar labiau - išsimaudžius eketėje atsiranda dar didesnis noras ”sustiprinti euforiją”.

Čia ne argumentas.
Rolis
2008-11-13 16:26
Kodavimas- jeigu susirūpinai kodavimu reiškia pripažįsti,kad turi problemų su alkoholiu.Pabandyk užsikoduot ir pats suprasi,kas tas kodavimas.Sukiši pinigus,norėsi gyventi tai ir kentėsi be alkoholio.Užsikodavus reikia keisti ir įpročius ir draugus ir aplinką kurioje gyvenai.Kitaip neilgai trauksi jei tie patys draugai.Būsi psichovanas juk gert tai norėsi,tik bijosi,kad išgėręs numirsi.BUS SUNKU,BET ĮMANOMA.Laikykis
Egidijus
2008-11-12 22:05
sweiki, kas nors paaiskinkit kaip veikia kodavimas, kaip suprantu cia yra kazkokios rusies hipnoze, bet gi neimanoma uzhipnotizuot zmogaus kuris to nenori.
žmona
2008-11-10 16:40
žmona-Žydrei,kursai pagal G.ŠIČKO metodą vyks lapkričio 18d.Kalvarijų pagrindinėje mokykloje(Kalvarijų 87)18.00 val.Apie šį metodą viskas yra aprašyta ankstesniuose mano komentaruose,o dar geriau jei jūs pati paskambintumėt ir į visus jums rūpimus klausimus atsakytų tie kurie veda kursus,tel.85 270 4323,8676 74 959.Daugybę žmonių išgelbėjo šie kursai,patikėkit siūlau ir jums ten pabandyti.Prieš tai būtinai pasikunsultuokit.
zydrė
2008-11-09 20:17
labai norėčiau sužinoti kur tie kursai vyksta ( pagal G. Šičko metodą). šiuo metu mano vyras gydosi nuo alkoholinės psichozės psichiatrijos ligoninėje, o ką toliau daryti aš nežinau (koduotis jis nenori), tiesiog patarkit ką nors, parašykit savo nuomonę
Rima
2008-11-06 15:43
Juozas klausia kiek trunka būt užsikodavus.Kai apsilankysi pas gydytoja,kuris koduoja jis tavęs paties paklaus kokiam laikui nori,kad užkoduočiau.Pats turi nuspręst kiek laiko nori būt blaivas metus,mėnesį ar visą gyvenimą.Jei nori būt blaivas visą gyvenimą siūlyčiau nueit į kursus pagal G.Šičko metodą.Jei susidomėjai-skambink 8650 37351 arba 8676 74959,arba852620251,mob.8601 95262.Visi būdai geri,nes tik nuo jūsų paties priklauso.kiek ilgai jūs nenorėsit vartot alkoholio.Sekmės
žmona
2008-11-06 15:31
Atsakau žmonai2 metodas G.Šičko-šiandien tebėra vienintelis sąmoningo alkoholio ir tabako atsisakymo metodas,kuriam nenaudojami vaistai,hipnozė,kodavimas ir neprimetami svetimi bioritmai.Šis metodas duoda aukštus ir stabilius rezultatus visam gyvenimui.Į stacionarą gult nereikia.kaina apie 500 lt.Paskambinkit tais telefonais ir su=inosit daugiau.Sekmės
Domas
2008-11-05 17:44
Man 42 m. gerdavau 1-2 kartus per mėnesį, po vieną dieną. Nesijaučiau, kad aš sergu. Kartą pratrūkau ir gėriau 3 dienas. Pajutau, kad galiu prarasti ateitį, o jau ir taip nemažai praradau. Nutariau užsikoduoti ir tą ir atliksiu, nes aš pats sau toks neesu reikalingas.
Sigitas
2008-11-05 16:48
Kolegos, tai geriausiai koduoja Vilniuje ir kokios kainos. Labai būsiu dėkingas už informaciją,
Loreta
2008-11-05 16:36
Mano sūnui 23metai.Geria beveik kasdien.Nebežinau ką daryti, pagalbos nepriima
žmona2
2008-11-05 15:51
žmonai. noriu paklausti,kiek tai maždaug kainuoja, ir ar nereikia gydytis stacionariai?



Juozas
2008-11-05 11:38
Norėjau kur geriausiai koduoja Vilniuje - juk skirtingi daktarai, skirtinga metodika. Ir aplamai kiek tai trunka - būti užsikodavus.
ASTI
2008-11-02 18:58
aciu,Rima,butinai pasinaudosime tavo patarimu.dekui
Rima
2008-11-02 10:52
ASTI klausė kur galima išvalyti organizmą mamai,kreipkitės į Lazdynų greitosios pagalbos ligoninę į toksikologinį skyrių tikrai padės,tik reikia prieš tai užsiregistruoti priėmimo skyriuje.Vilniuje koduoja Laisvės pr.117-83 VARPAS Narkologinė klinika Pašilaičiuose registruotis 869822851,852736743 nuo 8-11 val.
Žmona
2008-11-02 10:44
mano vyras gėrė ir rūkė daugybę metų,nei kodavimai,nei tarpedų(antikolių)įsiuvimai į paodį padėdavo pradžiai keliems mėn.vėliau keliom dienom.Išbandėm ir metodą G.Šičko-šis metodas ir padarė stebuklą.Vyras jau 3.5 metų neišgėrė nei vieno lašo,nesurūkė nei vienos cigaretės.Kreipkitės ir jūs pagalbos šiais adresais:optimalietis@post.skynet.lt 865037351,867023663,867674959.Ir dar 852620251,860195262
vasara
2008-10-26 09:25
jusu giriamas gyd Mindaugas Jasulaitis musu seimai savo gydymo metodais padare TOKIA meskos paslauga, kad vyras prarado darba, pasikesino mane nuzudyti, dabar jam iskelta baudziamoji byla. Sis GERAS specialistas israse ypac stipraus poveikio antidepresantu ir teige jog NEDIDELIAIS KIEKIAIS ALKOHOLI GERTI GALIMA. O as manau, kad net paragauti ne laso negalima. Ka gi, sekmes darbuotis ponui JASULAICIUI
ASTI
2008-10-22 12:05
mano mama geria jau 6 menesius,nezinau kaip jai padeti,jau prasidejo alkoholine epilepsija,o ji vis isitikinusi,kad turi uztektinai valios nustoti pati,be jokios pagalbos...matau,kad pamazu arteja liepto galas,bijau jos netekti.nuo alkoholizmo mire abu jos vyrai,mirsta jos sugerovai ir sugeroves..
kaip ja itikinti,kad priimtu pagalba is salies?kad sutiktu uzsikoduoti.beje,kiek zinau,pries kodavima,zmogus turi buti min. 2 savaites negeres,ar galima kaip nors isvalyti organizma kitais budais?
LAUKIU PATARIMU,KAIP ISGELBETI MAN BRANGIAUSIA ZMOGU.ACIU
Sim
2008-10-18 18:44
Laba diena, gal galite pasakyti kur koduoja vilniuje arba kaune?
Rasa-Gintarui
2008-10-13 10:17
Dar ne viską praradai, pasitikek Anoniminiais.Susirask savo mieste AA ir kreipkis į juos tikrai pades,patars ir būsi ne vienas,Gyvenimas atrodys kitaip pati tą patyriau todėl ir žinau
Nijole
2008-09-09 22:22
Labai geras straipsnis, taciau reiketu nurodyti, kur kreiptis pagalbos...
Gintaras
2008-08-28 20:53
Praradau viska, ka tik imanoma: issilavinima, mergina, namus, kelis darbus. Atrode,kad as galiu atsikratyti, bet kai suejo 42metai supratau, kad jau pasiekiau dugna.kaip issikapstyti, jeigu neturiu nei pinigu, nei jegu?
natalja
2008-08-18 19:25
Bandžiau pati mesti gerti,bet po 4 mėn. vėl pradėjau.Gėriau ’juodai’6 mėn.Nusprendžiau užsikoduoti ir jau 6 mėn. negeriu ir tikuosi nepradėti.Visiems norintiems patarčiau pabandyti.
s
2008-08-15 13:54
laba diena.prasau parasykit kur galima uzsikoduoti nuo alkocholizmo klaipedoje,kontaktini nr
GINTARE
2008-08-12 14:14
mano tevas geria jau ilgai,jam viskas taspats darbe buvo net 3 kartus nukrites,gal kokia apilepsija,nezinau kaip jam padeti,nenoriu kad atsidurtu greit po zeme,gal galit ka patart,ar galima uzkoduot ar kokiu vaistu kad prislopintu ta gerima?
jurgita
2008-07-24 13:02
mano vienas is tevu taip pat gere. Nuo sios probemos kuri laika ir as negalejau pabegti. bet padejo apsisprendimas negerti - tiesiog principo reikalas. kada esi negeres kuri laika, patikekit - savijauta fantastiska. visalaika reikia galvoti, kodel geri. ir kam pilti tuos nuodus i kuna. viskas imanoma, tik reikia labai daug noro ir valios
mindaugas
2008-07-24 01:08
nerandu informacijos kur Klaipedoj koduoja
Maxsimas
2008-07-17 22:09
Pasakikit prasau adresa pryvato gyditojo kuris normalei uzkodoja
nerija
2008-06-28 20:39
puikus straipsnis. kuo daugiau tokiu.juk zinome, kad jeigu seimoje geria nors vienas, kencia labai daug artimuju tai matydami ir niekuo negaledami jam padeti
Riva
2008-06-05 22:38
Reikėtu išleisti pilą knygą apie visus alkoholio pavojus ir platinti nemokamai prekybos centruose gėrimų skyriuje.
daiva
2008-06-04 17:10
kur klaipedoje surasti vieta kur galima uzsikoduoti?
35
2008-05-30 20:29
as pats geriu imenesi 2kartus po 3paras.ar padetu gydymas tabletem?
nusivylusi
2008-05-07 15:12
kur dzukijoje rasti centrus ar sanatrorijas kaska panasaus kur galia usikoduoti padekit.
valerijai
2008-04-22 20:48
Balandzio 27-28 diena koduos Debreceno g. 47, 3-ioji vaiku poliklinika. Reikia uzsiregistruoti. Kaina 380 Lt.
valerija
2008-04-21 21:20
kur klaipedoje surasti vieta kur galima uzsikoduoti??
damile
2008-03-30 16:51
Netikiu niekuo. Gere tetis, nuo degtines mire broliai, Daug metu juos smerkiau, o dabar , kai pasenau :_ geriu pati. Vyro mirtis neturejo buti tam priezastis, Manau, kad jis mane prilaike. Genai padare savo. As nebekenciu saves.
Rodyti daugiau komentarų

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Mūsų draugai

Mūsų draugai