Kodėl vyrams yra itin svarbus vitaminas D?

Erekcijos sutrikimai – tai gan dažna sveikatos problema dėl kurios į urologus kreipiasi Lietuvos vyrai. Deja, tačiau labai dažnai erekcijos sutrikimo priežastimi būna ne kas kita, bet nesveikas gyvenimo būdas: alkoholio vartojimas, rūkymas, riebus maistas, poilsio trūkumas, stresas....Tačiau be visų šių dalykų yra dar vienas veiksnys, kuris lemia vyro potenciją. Tai – vitaminas D. Pasirodo, jei vitamino D koncentracija organizme yra maža, kenčia ir prostata...

Kaip vitamino D trūkumas veikia vyro lytinę sveikatą?

Buvo atliktas ne vienas mokslinis tyrimas, kurio metu paaiškėjo, jog vitamino D deficitas (mažiau nei 20 ng/ml.) yra glaudžiai susijęs su testosterono trūkumu vyro organizme. Buvo nustatyta, jog tie vyrai, kurių organizmui trūksta vitamino D, yra net 2,65 karto labiau linkę turėti sumažėjusį testosterono kiekį, lyginant su tais, kurių vitamino D koncentracija kraujyje yra didesnė nei 20 ng/ml.

Vitamino D papildai, kaip rodo moksliniai tyrimai, gali padidinti testosterono lygį, todėl šie papildai gali būti skiriami ne tik tiems, kurie nori sustiprinti kaulus, bet ir tiems, kurie nori pagerinti potenciją.

Prasta potencija, erekcijos sutrikimai neturėtų būti gėdinga sveikatos problema dėl kurios būtų varžomasi ar vengiama kreiptis į gydytojus. Labai svarbu yra laiku pastebėti pirmuosius sutrikusios erekcijos simptomus ir pastebėjus juos imtis gydymo.

Šiais laikais erekcijos sutrikimo gydymas yra efektyvus ir nekomplikuotas. Tereikia tik apsilankyti pas urologą, kuris išrašys receptinių vaistų. Vaistai erekcijai gerinti galėtų padėti ir vėl džiaugtis kokybiškais intymiais santykiais.

Prieš skiriant vaistus erekcijai gerinti yra atliekamas ne vienas tyrimas: bendrasis kraujo tyrimas, prostatos tyrimas, lytinių hormonų tyrimas, pamatuojama kraujotaka mažojo dubens ir varpos srityse.  Ir tik tuomet, kai gydytojas jau žino ligos diagnozę, tuomet gali skirti tinkamus vaistus.

 

Dėl vitamino D stokos kenčia ne tik vyrai

Daugumai vyrų vitamino D kiekis organizme yra per mažas. Ir taip yra ne tik dėl to, jog gyvename šalyje, kurioje saulė šviečia gan retai, bet ir maitinamės nepakankamai subalansuotai: mūsų mityboje trūksta maisto produktų, kurių sudėtyje būtų gausu vitamino D.

Yra žinoma, jog vitaminas D įtakos turi imunitetui, gerai savijautai bei sveikatai. Pavyzdžiui, vaikams jis labai svarbus kaulams stiprinti, jei trūksta šio vitamino, tuomet mažuosius gali varginti rachitas. Tiesa, sakoma, jog net ir suaugę žmonės pastaruoju metu gana dažnai skundžiasi rachitu. Nieko keisto, nes saulė mus gana retai lepina, dėl to mūsų organizmui taip trūksta vitamino D.

 

Vitaminas D: iš kur jo gauti?

Veiksmingiausias vitamino D kiekio nustatytas organizme – tai kraujo tyrimas, kuris ir parodys, ar Jums jo trūksta, ar ne. Reikėtų nepamiršti, jog pagrindinis vitamino D šaltinis – tai saulė. Užtenka 15-20 minučių pabūti prieš saulę ir per mūsų odą iš saulės prasiskverbia vitaminas D.

Vitaminą D galima gauti ir su maistu. Į valgiaraštį reikėtų nepamirštų įtraukti tokių maisto produktų, kurių sudėtyje yra gausu vitamino D. Pavyzdžiui, gana dažnai valgome riebią mėsa, kiaulieną, bet retai kada į savo mitybos racioną įtraukiame lašišą, kurioje gausu vitamino D. Sukeitus šiuos du produktus vietomis ne tik kad papildysime savo organizmą vitamino D atsargomis, bet ir nenutuksime, išvengsime širdies ir kraujagyslių ligų, kurios atsiranda dėl riebaus maisto. Be to,  ir vyrui nekils klausimas, kaip pagerinti potenciją, nes jo potencija ir taip bus gera - organizme netrūks vitamino D.

Parengė: L.Rimgailė

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Mūsų draugai

Mūsų draugai