2013-07-11

Penki paprasti patarimai, kaip suliesėti prieš atostogas

„Reikia pasirūpinti savo figūra“, – sako sau dažnas prieš atostogas. Ir dauguma nieko nedaro. Suprantama, juk per savaitę įveikti maratono atstumą ant bėgimo takelio ir badauti visas septynias dienas nėra lengva.

Šios penkios gudrios taisyklės, dėl kurių nereikia nieko kardinaliai keisti savo gyvenime, padės greitai įgauti parodomąsias kūno formas.

 

1. Užsibrėžiame konkretų tikslą.

 

Svarbiausias dalykas liesėjant – ne draudimai ir apribojimai, o tai, kaip stipriai save motyvuojate. Kad galėtumėte atsisveikinti su nereikalingais kilogramais, dietologai rekomenduoja iš pradžių aiškiai nuspręsti, kiek svorio ketinate numesti ir kam to reikia.

Parašykite „7 kilogramai“ tiesiai ant veidrodžio, priklijuokite pliažo fotografiją ant šaldytuvo ar rašomojo stalo – taip jūs nuolat prisiminsite, kad turite tikslą.

 

2. Mažiname skrandį.

 

Mūsų skrandis panašus į elastingą kišenę, jis lengvai išsitempia ir susitraukia, priklausomai nuo to, kiek daug mes suvalgome vienu prisėdimu. Šaltuoju metų laiku daugumos žmonių skrandis būna labiau išsitempęs, o vasarą reikia mažiau energijos ir mažiau maisto, todėl galima pasistengti sumažinti skrandį.

 

Tai padaryti nėra sunku: užtenka visus patiekalus dalinti per pusę. Pusryčiams valgome ne sumuštinį, o tik pusę jo. Antrąją pusę suvalgome po valandos. Lygiai taip pat elgiamės su visais kitais patiekalais. Per dieną valgome ne tris, o šešis kartus.

 

3. Neleidžiame sau saldumynų.

 

Kad numestume svorio, riekia sumažinti iki minimumo cukraus ir angliavandenių vartojimą. Draudimai – sunkus dalykas. Jeigu atsisakysite visų saldumynų, tai negausite savo kasdienės endorfinų porcijos. Jei nuspręsite atsižadėti visų miltinių produktų, tai jausite nuolatinį alkį.

Pasistenkite pakeisti savo valgiaraštyje saldumynus ir miltinius patiekalus panašiais į juos produktais, tik ne tokiais kaloringais. Pavyzdžiui, vietoj ledų (300 kcal) pasidarykite kokteilį iš dviejų plaktų kiaušinių ir uogų (50 kcal). Vietoj pyragaičio kavinėje (430 kcal) užsisakykite vaisių kokteilį (40 kcal), vietoj naminių pyragėlių (apie 340 kcal) geriau iškepti bezė su kakava ir cukraus pakaitalu. (0 kcal).

 

4. Mankštinamės linksmai.

 

Jei nesate įpratę vaikščioti mankštintis į treniruoklių salę, prieš pat atostogas bus sunku pradėti sistemingai sportuoti. Atgauti geros kūno formos be fizinio krūvio nepavyks. Visai nebūtina mankštintis priešais vaizdajuostę su Cindy Crawford, tiks bet koks fizinis aktyvumas.

Lipkite laiptais vietoj lifto, vaikščiokite pėsčiomis vietoj to, kad važiuotumėte transportu, žaiskite paplūdimio tinklinį ir badmintoną. Fizinio krūvio porciją kūnas turi gauti kasdien.

 

5. Valgome po septintos valandos vakaro.

 

Taisyklė „nevalgyti po 18 valandos“ tinka tik geležinės valios žmonėms. Visis kiti, pagal dietologų tvirtinimus, greitai sulaužo šią nuostatą. Jie nevalgo septintą, aštuntą, devintą valandą vakaro, tačiau naktį neištveria, nuslenka prie šaldytuvo ir suvalgo kur kas daugiau, nei derėtų. Todėl geriausia išeitis – pakankamai stipri vakarienė septintą valandą vakaro, o prieš miegą – sulčių, jogurto arba kefyro stiklinė.

 

2013 liepos 11
Susijusi informacija

Lankytojų komentarai

marijona
2014-02-05 17:11
na nustebau gavus greita atsakyma i uzduota klausima aciu jums .Tad noriu dar paklausti kokia jusu nuomone apie zalios kavos tabletes ir kapsules ar jos nera kenksmingos organizmui aciu
Gaivilė
2013-07-15 22:51
Sveiki, ankščiau turėjau didelių bedų dėl valgymo, didelio antsvorio neturėjau, bet valgydavau nežmoniško dydžio porcijomis ir šiaip labai netaisyklingai maitinausi, bet susiėmiau ir išbandžiau jūsų taisykles ir nepatikėsit taip valgau tik savaitė, o jau pripratau ir dar trys kilogramai tirpte ištirpo. Aš norėjau nepasigirti, o padekoti, jai nebūčiau netyčia radusi jūsų puslapio, net nežinočiau, kad yra kelios paprastos taisyklės kurios gali padėti net tokiam sugadintam žmogui kaip aš :) (super)(super)

Parašykite savo nuomonę

Jūsų vardas: El. pašto adresas:
Jūsų komentaras:
:) (happy) :D (super)
(hi) (red) (fu) (fool)
(weird) :P :( (hooray)
(bad) (think) 8| (ok)
Apsaugos kodas:
 
Sveikas žmogus
Rubrikos
Naudinga informacija
Neradote ko ieškote?
Pabandykite pasinaudoti paieška:
© Sveikas žmogus 2014. Visos teisės saugomos