Vaikų mokymosi rezultatai priklauso nuo ėjimo miegoti laiko

Vasarą tėveliai leidžia vaikams gultis į lovą vėliau, bet tai neturėtų tapti įpročiu, nes moksliniai tyrimai rodo, kad nuo miego ritmo tiesiogiai priklauso mokymosi rezultatai.

 

Kai prasidėjus mokslo metams sužinosite apie prastą atžalos pažymį, atkreipkite dėmesį, kada jūsų vaikas eina miegoti, pataria mokslininkai iš Londono universiteto. Nereguliarios miego valandos, vėlus ėjimas miegoti ir miego trūkumas neigiamai veikia vaiko gebėjimą mokytis. Tyrimai atskleidė, kad labiausiai pažeidžiami yra maži vaikai nuo 3 iki 7 metų. Jų gebėjimui mokytis nereguliarus miego rimtas atsiliepia labiausiai. Tačiau miego valandos taip pat veikė ir vyresnių vaikų bei paauglių mokymosi rezultatus. Jautriausios miego trūkumui yra mergaitės. Pasak mokslininkų, berniukai su miego trūkumu ir nereguliariu miego ritmu susidoroja daug geriau.

{banner-25}

 

„Ne veltui vaikų miego ritmui nuo seno būdavo skiriamas didelis dėmesys. Labiausiai miego trūkumui ir nereguliariam miego ritmui yra jautrūs vaikai nuo 3 iki 7 metų, – sakė Londono universiteto mokslininkė, dalyvavusi tyrime, Amanda Sacker. – Reguliarus miego ritmas turi tapti įpročiu visam gyvenimui, kad vaikui gaunant vis daugiau savarankiškumo nekiltų sunkumų. Jaunesni vaikai turi miegoti apie 10 valandų, o vyresniems užtenka 8 valandų miego. I lovą reikia gultis visada tą pačią valandą ir nenaktinėti, nes rytai yra patys produktyviausi. Miego ritmas neturėtų keistis, net savaitgalį į lovą reikia gultis tuo pačiu metu kaip ir darbo dienomis.“

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

  • Kas miega nuogi? Visuotinės apklausos rezultatai pateikė siurprizų.

    Plačiau
  • Tikėtina, kad laikantis šio įpročio Jūsų širdis bus sveikesnė.

    Plačiau
  • Pavojus, tykantis jūsų miegamajame

    Plačiau
  • Vaikų mokymosi rezultatai priklauso nuo ėjimo miegoti laiko

    Plačiau
  • Ar esate girdėję apie miego paralyžių?

    Plačiau
  • Miego laboratorija

    Plačiau
  • Vėlyvojo miego sindromas (studentų liga)

    Plačiau
  • Nemigų gydymas

    Plačiau
  • Miego sutrikimų klasifikacija

    Plačiau
  • Nemigų priežastys

    Plačiau
  • Kodėl neužmiegame?!

    Plačiau
  • Nemiga vargina apie 30-40% gyventojų

    Plačiau
  • Pagyvenusių žmonių miego pakitimai ir nemigos

    Plačiau
  • Vaikų miego sutrikimai

    Plačiau
  • Kas turi įtakos miego kokybei

    Plačiau
  • Kai kamuoja nemiga

    Plačiau
  • Saldus miegas

    Plačiau
  • Miego higienos taisyklės

    Plačiau
  • Mitai apie miegą

    Plačiau
  • Miego trukmė

    Plačiau
  • Padėkite paaugliui geriau išsimiegoti

    Plačiau
  • Miego fazių klasifikacija

    Plačiau
  • Gero miego žingsniai

    Plačiau
  • Miegas - dalykas rimtas

    Plačiau
  • 10 priežasčių, kodėl reikia gerai išsimiegoti

    Plačiau

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai