Kaip nuslopinti įtampą ir atgauti ramybę

Gydytojai teigia, kad kuo toliau, tuo daugiau pacientų į juos kreipiasi dėl įvairių nerimo sutrikimų ir nesugebėjimo „susitvarkyti“ su savo jausmais. Tai rodo ir statistiniai duomenys – vis didesni kiekiai vaistų išrašoma nerimo sutrikimams, panikos priepuoliams ir depresijai gydyti. Iš tiesų, šiuolaikinis gyvenimo tempas dažną asmenį tiesiog išmuša iš vėžių – turi suspėti tinkamai pasirūpinti savo vaikais, kokybiškai dirbti (kartais net keliuose darbuose) ir siekti puikių rezultatų, galbūt net studijuoti ir nepamiršti kultūrinio gyvenimo. Mėgstamiems pomėgiams ir poilsiui dažnai tiesiog nelieka laiko, užmirštame save ir meilę sau. Toks neįtikėtinas tempas paskatina kasdien jausti lėtinį stresą, o kartais netgi patirti nervingumo priepuolių, kurie gali apakinti blaivą protą ir priversti prikalbėti mylimiems žmonėms baisių dalykų, apšaukti savo vaikus, nemaloniai atkirsti vadovui. Lėtinis stresas kenkia ir sveikatai, mat nuolat alinamos gyvybiškai svarbios sistemos. Kadangi vėliau daugeliu atvejų dėl tokių emocijų proveržių tenka gailėtis, pradedame ieškoti būdų, kaip galėtume save nuraminti iš karto, vos tik pajuntame kylančią įtampą. Jei mokėsime susitvarkyti su blogomis emocijomis, tuomet labai tikėtina, kad išmoksime dar labiau džiaugtis ir maloniais dalykais. Štai keletas paprastų patarimų, kaip greitai nuslopinti įtampą ir atgauti pusiausvyrą. 

 

 

1) Pripažinkime savo jausmus. Pripažinimas – pirmas žingsnis į geresnę savijautą. Žmogus yra įvairialypė būtybė – visiškai normalu jausti ir „blogus“, ir „gerus“ jausmus. Jei suprasime, kad dabar jaučiame pyktį, stiprų nusivylimą, liūdesį ar frustraciją, pasakykime sau: „Taip, šiuo metu jaučiu didelį pavydą, pyktį ar nusivylimą. Tai visiškai normalu, nes žmogus jaučia įvairius jausmus. Pasistengsiu nusiraminti ir įsiklausyti į savo kvėpavimą“. Dažnai pakanka tik suvokimo, kad blogas pojūtis – ne į naudą ir netrukus pasijuntama geriau. Taip jau pačioje pradžioje gali būti užkertamas kelias įtampos augimui. 

 

 

2) Suskaičiuokime iki 10 (ar daugiau, jei reikia) ir ramiai pakvėpuokime. Pradėjus šaukti ant savo vaiko dėl to, kad jis nevalgo visą valandą gamintų pietų, reikėtų įsivaizduoti, kaip atrodome iš šono. Mus apėmusios tokios stiprios emocijos, kad galėjome netgi užmiršti kvėpuoti ar balsą pakelti taip stipriai, kad vaikas nebežinojo, kaip reaguoti į tokį jausmų proveržį. Jei jaučiame, kad ir vėl kyla įtampa, šiek tiek atsitraukime nuo galimo dirgiklio, paskaičiuokime ir pakvėpuokime. Pabuvimas su savimi – kartais geriausias vaistas. 

 

 

3) Priimkime į save mus užplūstančią ramybės bangą. Viskas priklauso tik nuo mūsų reakcijų į aplinką. Kadangi esame mąstančios  ir stiprią vaizduotę turinčios būtybės (būtent tuo ir skiriamės nuo visos gamtos), galime patys „susikurti“ ir mus užplūstančią ramybės bangą. Šį harmoniją teikiantį pojūtį sukurti galime įvairiai – vieniems pakanka pabūti su savimi ir atlikti kvėpavimo pratimų, kitiems patinka skrieti su dviračiu ir pajusti visišką laisvę. Tai reiškia, kad kiekvienam žmogui reikia turėti bent kokią mėgstamą veiklą, kuri padeda atsipalaiduoti ir nusikratyti nuo pečių visą įtampą. Beje, galime įsivaizduoti, kad mūsų pečius slegia blogos emocijos ir tiesiog juos „nupurtyti“ nuo galvos iki pačių pirštų galiukų. Būkime išradingi, mylėkime save ir taip ne tik greičiau atsikratysime blogų jausmų, bet jie mus aplankys ir žymiai rečiau. 

 

 

Autorius: farmacininkė Rūtelė Foktienė 

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

Eden Maria
2020-11-16 22:04
Mano vyras paliko mane dėl jaunesnės moters ir aš buvau nuniokota. Atrodė, lyg ji būtų turėjusi pikto kerėjimo, Garsija per naktį be jokio perspėjimo atsisuko prieš mane. Tai įvyko praėjusiais metais, buvau beviltiška, todėl naudojausi kiekviena burtų perdavimo svetaine, kurią galėjau rasti be rezultatų. Draugas atsiuntė man nuorodą į daktaro Ilekhojie svetainę, ir aš susisiekiau su juo. Jis pradėjo dirbti su manimi birželio mėnesį. Dėl viso jo nuostabaus darbo mano vyras ir aš vėl kartu. Aš tokia laiminga ir privilegijuota, kad mano pusėje yra toks puikus žmogus kaip tu. Ačiū! Dr. Ilekhojie WhatsApp Dr Ilekhojie“ telefonu +2348147400259 arba
Paštu gethelp05@gmail.com
Yemmi Holt
2020-11-14 06:18
ar jums reikia burtų ratuko pagalbos, kad kas nors trukdytų jūsų gyvenimui? Daktaras Ajayi „Power Spell“ ratukas yra jums tinkamas žmogus, todėl mano gyvenimas kupinas džiaugsmo. buvau vedęs 5 metus, bet mano vyras pasakė, kad nori skyrybų, todėl susisiekiau su daktaru Ajayi, kai pamačiau jo numerį internete. Aš pasakiau jam savo problemą ir jis leido man suprasti, kad mano vyras nėra pats, kad ponia manipuliuoja jo elgesiu, nes nori, kad mes išsiskirtume. Galingas burtų ratukas dr. Ajayi paruošė man žavesį ir per 3 dienas mano vyras pašaukė skyrybų ir nuo tada gyvename klestinčią gyvenimą. Jei turite panašių problemų su manimi ar bet kokiu kitu dalyku, dėl kurio norite pagalbos. susisiekite su „Whatsapp“ arba „Viber“ rašybos rašikliu: +2347084887094
Elena Nell
2020-11-13 08:24
Mano meilužis, kuris su manimi išsiskyrė praėjusį birželį, ir visos mano pastangos jį susigrąžinti buvo bergždžios. Aš jį taip myliu, kad kiekvieną kartą, kai pamatau jį su kita mergina, pyksiu. Internetu pamačiau moters parodymus. Ji teigė, kad puikus vyras, vardu AJAYI, padėjo jai susitaikyti su vyru. Mano laimei, ji nutraukė DR AJAYI kontaktą. Taigi aš greitai paskambinau numeriu ir maždaug po 2 valandų išsiunčiau jam pranešimą el. Paštu, jis man atsakė. Aš jam viską paaiškinau, o jis man pasakė procesą ir priemones, kurių reikia imtis, kad susitaikyčiau su savo mylimuoju. Jis pasakė, kad jam reikia kai kurių daiktų, kad galėtų melstis už mane, aš padariau viską, kad maldos būtų baigtos ir per 48 valandas, kaip jis jau patikino, mano mylimasis atėjo prašyti manęs prašyti atleidimo, jis dabar mane myli , brangink ir pažadėk, kad daugiau niekada manęs nepaliks. DR AJAYI dėka taip pat galite jam atsiųsti el. Laišką: drajayi1990@gmail.com arba jo „WhatsApp“ arba „VIBER“: +2347084887094

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Mūsų draugai