dalia
Pranešimai: 175

2015-05-26 11:05

dariau valimus, laikiausi visokiausiu dietu, buvau atsisakius ir drusku, astrumu, cukru, alhogoliu, ogi nieko, jokio poveikio. Dabar valgau viska, na saldumynus retai, nes nelabai ju noriu, o siaip maistas ivairus, o zvynelines beveik nera, sitaip gerai neatrodziau jau koki 15m. Dabar yra vos keleta nepastebimu taskeliu. Tiesa labiausia mam padejo foto terapija, vaiksciojau rudeni.

SKAITYTOJA
Pranešimai: 19

2015-05-20 10:05

Norai, šio vaisto galima užsisakyti
netgi rajono vaistinėje. Aš buvau užsakius tai už kelių dienų parvežė.
Manau kad didžiųjų miestų EURO vaistinėse yra pirkt.

nora
Pranešimai: 10

2015-05-20 07:05

Klausimas: gal kas žinote, kur Vilniuje (ar kitur Lietuvoje)galima nusipirkti Skin-cap produkcijos ?

Agnė
Pranešimai: 113

2015-05-15 11:05

kreipkis i gydytojus, Aivarai, israsys vaistu..bet jei jau nustate turejo israsyt..jei daug berimu prasyk, kad duotu siuntima i kvarca..

aivaras
Pranešimai: 159

2015-05-14 07:05

prasau man padeti as tai esu 18 metu ir man tiik pries tris savaites atsirado pirma karta ir zidiniai tra rankos kaip man jas isnaikinti :(((

Agnė
Pranešimai: 113

2015-05-11 19:05

>>Egidijai
dekui uz info..man paciai 20m ir tikrai pats laikas susirupinti..bet tai gyditojai ne zmones!! net ispet negali..

dalia
Pranešimai: 175

2015-05-10 19:05

Birute, ar bandei fototerapija? Man prieš pusantrų metų labai padėjo, dabar einu antrą kart, bet šį kart efektas nebetoks. Ačiū, kad pasidalinai apie žuvytes.

ingrida
Pranešimai: 28

2015-05-10 08:05

nu as labai daug metu jau sergu sia liga ir naudojau visokiu vaistu ir tepalu ir pastojau be problemu,man atrodo pastojimui cia neturi jokios itakos

Nusivylusi
Pranešimai: 17

2015-05-09 22:05

Egidija > siandien susidomejau ir paklausiau mamos ar as nenaudojau tu vaistu ""DERMOVATE"" nes,kaip sakiau daug visko isbandziau,pati jau neatsirenku...bet man sis pavadinimas buvo labai girdetas,ir pasidomejau...reiskias ir as ji naudojau..mama sake isnadojau apie 3 tuos buteliukus,ir daugiau nepirkom,nes suzinojo kad galiu but nevaisinga ir pns,hormoninis vaistas,dabar naudoju ""KERASAL"" nezinau man jis nelabai padeda,bet mums ji rekomendavo kazkokia moteris ismananti apie sia liga,sake labai geri vaistai,nors man jie nelabai padeda,gal delto kad ilgai naudoju...o del tu dermovate,tikiuosi ateityje neturesiu problemu...

egidija
Pranešimai: 12

2015-05-09 15:05

Agnei>>>Aisku as tiksliai negaliu to teigti,bet paskutiniu metu nieko tik neveikiu,kaip tik lankausi pas ginekologus.Vis mane tiria,kodel as nepastoju.Ilga laika apie zvyneline nieko nesakiau,nes negalvojau kad tai butina.Karta netycia prasitariau,tai jie ir man pasake,kad 70% gali buti nevaisingumas tik del tu vaistu...Jums tai gerai,jus sergat tik odos liga,o ka man besakyt,sergu taip pat,o dar ir pastot negaliu.Tai va mielieji,dziaukites kad jums tik maza dalele skausmo del sios ligos reikia iskest...Tiesa,pasakius,as jau rami ir tikiu kad viskas bus gerai.Gyvenu normalu gyvenima,dziaugiuosi ir tiek.Svarbiausia.kad mane supa mylintis zmones,daugiau man kaip ir nieko nereikia.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių