aistė
Pranešimai: 162

2015-02-06 16:02

Man kazko,jau kuris laikas,kaireje kojoje virs kelio eme kaisti raumenys. Leidziuosi rebifa,daugiau jokiu vaistu nevartoju. Gal kas su panasia problema susidurete, kas tai galetu buti?gal koks pasalinis reiskinys.Nieko panasaus dar nebuvau patyrusi

lina
Pranešimai: 1775

2015-02-05 19:02

Turbut niekas man neatsakysite einu miegoti,labanakt

lina
Pranešimai: 1775

2015-02-05 19:02

Mane labai sudomino vidaus organu valymas, gal galite parasyti placiau,kokios tai proceduros/

Vilte
Pranešimai: 335

2015-02-05 17:02

Man taip pat gėda, už forume atsiradusią dar vieną Viltę, kurios reklamai visiškai nepritariu. Geriau mergaite pasivadink kitaip!!!

dana
Pranešimai: 132

2015-02-05 16:02

Noreciau paklausti,kasdien leidziuosi kopaxona,jau antrus metus,buvo 1 pablogejimas,dabar atsirado kaires puses veido tirpimai,ir pati nesuprantu kazkaip silpnai jauciuosi,jei taip darosi gal man tie vaistai netinka,juk kaip suprantu vaistai turetu didinti tarpus tarp pablogejimu,ne mazinti?

lina
Pranešimai: 1775

2015-02-05 13:02

Aliau mes jau tik abu susirasinejame. Musu nuomones sutampa.O kaip jaucetes?gal jusu liga gerybine?Kaip rasiau,jeigu ne skausmai tai jausciausi puikiai

alius
Pranešimai: 68

2015-02-05 13:02

Pritariu. Esu apstulbes,kad reklamos agentas prisistates rdquo;vilterdquo; sunkiai serganciu zmoniu tinklapyje netgi sukurpe IS atsiradimo teorija. geda

lina
Pranešimai: 1775

2015-02-05 13:02

mano mentalitetas priestarauja bet kokiai reklamai. Nemanau,kad man papildai padetu, nebent jie nemokami?

Vilte
Pranešimai: 335

2015-02-05 13:02

Tik AMWAY padės. Kreipkitės ir kuo greičiau, nes gyvenimas vis blogėja:VILMAMWAY@GMAIL.COM

Vilte
Pranešimai: 335

2015-02-05 13:02

Tik AMWAY padės. Kreipkitės ir kuo greičiau, nes gyvenimas vis blogėja:VILMAMWAY@GMAIL.COM

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių