e-expert
Pranešimai: 707

2015-05-31 08:05

arturelis- viduriuoji, nes daug vaistuku panaudojai. Valgyk daugiau ryziu, manu koses, dziuveseliu su arbata. Viskas susitvarkys. Stresas ir salutinis vaistu poveikis savo padaro.

Neregistruotas
Pranešimai: 92176

2015-05-31 07:05

galbūt tu šiuo metu labai kamuojiesi dėl savo ar kito žmogaus rūpesčių kokių tai, gal labai jautriai reaguoji ir pergyveni dėl ko ..?..

Po antibijotikų reikėtų pavartoti gerų probijotikų, kad atsistatytų žarnyno bakterijos .. tikiuosi šitą daktaras paminėjo ..

arturelis
Pranešimai: 2

2015-05-30 21:05

Sveiki, 3 sawaites skaudant danti vartojau nuskausminamuosius, ketanova nimesili, kasdien isgerdawau betnt po wiena, budawo ir 3 ir 4.po danties pasalinimo daktaras israse dar antibjotiku 4 dienas, po wiso sio ivykio pradejau smarkiai widuriuot po 4 kartus perdien, bet labai skystai, rodos lyg vanduo teketu is ten, pries tai tustindawausi gan retai kas 3 dienas, galedawau ir 4 kentet, dabar nusipirkau maisto papildu gerinanciu zarnyno veikla, gal zinote kame galetu buti beda ar werta eiti pas gydytojus,kokia liga tai galetu buti ir ar tai labai rimta? :/

arturelis
Pranešimai: 2

daznas viduriavimas

2015-05-30 21:05

daznas viduriavimas

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių