rita
Pranešimai: 239

2015-12-29 22:12

Na mano veida labai beria dideliais spuogais. Gydytojai sako kad tai hormonu pusiausvyros sutrikimas. Gydymas: arba antibiotikai arba kontraceptines tabletes. Ir taip visa gyvenima. Ar yra koks kitas efektyvus gydymo budas? Geriu kontraceptines tabletes jos labai padeda, bet kas bus kai noresiu tureti vaiku?

lina
Pranešimai: 1775

2015-12-06 10:12

Moterims butina sekti savo hormonus-astrogenus jei astrogenu lygis iki40metu blogas tai kamuoja ivairiausios problemos ,jei po40 ir vel blogai todel isitirkit astrogenu lygi.Toki tyrima daro tik reikia paprasyti seimos gydytoja.Paskui tik naudokite tuos hormonus ar dar koki tai besa .Nesizudykit o isitirkit pirma.

donatam
Pranešimai: 4

2015-11-18 13:11

Laba diena, esu 4 kurso medicinos studentė. Rašau baigiamąjį darbą apie cukriniu diabetu sergančių žmonių žinias apie diabetinę pėdą. Prašau Jūsų atsakyti į anketos klausimus, kuriuos rasite čia šiuo adresu -- > apklausa.lt/f/pacientu-serganciu-cukriniu-diabetu-zinios-apie-diabetine-peda-acldq82.fullpage

rita
Pranešimai: 239

2015-10-12 14:10

Na pirma turetum nusistatyti priezasti del ko tave beria. Gali buti kad vartoji tarkim netinkama maista ar dar kas nors. O gali buti kad ir del hormonu :(

rita
Pranešimai: 239

2015-10-12 14:10

Tos kontraceptines vaikinam netinka. Tikrai tikrai netinka. O kas tinka vaikinam tai as nelabai zinau, nes nelabai domejausi.

mantas
Pranešimai: 64

2015-10-12 14:10

mano oda yra spuoguota,ir norejau paklausti ar tos kontraceptines tabletes tinka waikinam ar yra kokiu kitu priemoniu?

rita
Pranešimai: 239

2015-10-06 12:10

Labai butu idomu suzinoti kainas zoliu salono :)
Gaila kad toks salonas yra Kaune, bet butinai kreipsiuosi tik mane tikrai domina kainos.

rita
Pranešimai: 239

2015-09-25 14:09

Mano oda siuo metu grazi. Kosmetologiniame jau nekarta esu pabuvojusi taigis mano oda isvalyta ir as atrodau kaip normalus zmogus, bet turiu pastoviai gerti kontraceptines tabletes. Vat kur problema. Ar negaleciau isgyti? Nenoriu visa gyvenime gerto hormonu. Ka daryti? Jei nustosiu gerti vel prades siaubingai berti veido oda, taigis geriu ir laimingai gyvenu ir labai tikiuosi, kad kadanors koks gydytojas ar mokslininkas suras buda kaip padeti tokiems zmonems kaip as.

lina
Pranešimai: 1775

2015-09-25 13:09

Turiu dvi drages su tokia pacia problema - viena susitvarke jau veideli, kita dar ne. Pastaroji jau gerus 5 metus kankinos, kol griebe jauti uz ragu - pradejo kompleksini gydyma - geria kontraceptikus DIANE ir vaiksto pas kosmetologe, rezultatai nezymus, bet veido odele gereja :) jos nuotaika irgi!!!! tai siulau apsilankyti pas dermatologa, ginekologa ir susirasti gera kosmetologe - kuris nors tikrai pades :). Jei esi vilniete, tai Justiniskese, netoli Norfos, seniunijos pasate yra visai gera kosmetologe Aliona 248 18 40, ji atlieka veido valyma, pati gamina kremus veidui uz prieinamas kainas, padeda pasirinkti kremus.

rita
Pranešimai: 239

2015-09-15 12:09

Sakai nustosiu vartoti kontraceptines tabletes? :-/ O kas tada vaiksciosiu visa nestuma su supuliavusiu veidu. Tai ne spuogai tai jau puliu maiseliai :( O kas po gimdymo vel gersiu hormonus ir busiu randuota nuo buvusiu spuogu nestumo metu???? :(

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių