Jei norite būti liekni - L-karnitinas ir vitaminai

L-karnitinas - viena svarbiausių “mažųjų” maisto medžiagų, kurių reikia širdžiai, raumenims, kepenims, galvos smegenims bei imuninės organizmo sistemos ląstelėms - taigi visoms ląstelėms, kurioms reikia daug energijos. Kai žmogus yra vegetaras, taip pat tais atvejais, kai laikomasi tam tikrų dietų ar sportuojama ir intensyviai treniruojamasi, gerokai padidėja L-karnitino stokos tikimybė. Šiam poreikiui patenkinti L-karnitino reikėtų vartoti papildomai. Kai su maistu negaunama pakankamai L-karnitino, sutrinka riebalų “deginimo” procesas, todėl audiniuose gali atsirasti daugiau riebalų sankaupų. Vartojant daugiau L-karnitino, šis riebalų perteklius lengviau sudeginamas. Tačiau, kad L-karnitino teigiamas poveikis pasireikštų maksimaliai, reikia ir kitų medžiagų: B grupės vitaminų, nikotinamido, vitamino E, pantoteno rūgšties, kofermento Q10, biotino, beta karotino, nakvišos aliejaus. Visų šių medžiagų yra Multifemin Carnitin Plus kapsulėse. Kad žmogus gautų daug karnitino, turi valgyti daug mėsos patiekalų, tačiau, be reikalingų medžiagų, gauna daug nereikalingų ir net žalingų, pvz., cholesterolio, gliuteno ir purino. Multifemin Carnitin Plus papildo mitybą išvengiant neigiamo per didelio mėsos kiekio valgymo pasekmių.
Kuo svarbi kiekviena iš Multifemin Carnitin Plus sudedamųjų dalių?
Įvairiapusė vitaminų pagalba
B grupės vitaminai svarbūs odos funkcijoms, o dauguma jų dalyvauja fermentinėse angliavandenių, riebalų ir baltymų apykaitos reakcijose, be to, jų reikia naujų ląstelių struktūroms atsirasti.
Vitaminas B1 būtinas energijos apykaitos reakcijoms.
Vitaminas B2 dalyvauja ir riebalų, ir baltymų, ir angliavandenių apykaitoje.
Vitaminas B6 dalyvauja aminorūgščių apykaitoje, svarbus nervų sistemai bei imuninėms reakcijoms.
Vitaminas B12 dalyvauja bręstant eritrocitams, augimo procese, jo reikia ląstelių citoplazmai formuotis.
Biotinas: yra fermentų sudedamoji dalis; jis dalyvauja tam tikrų aminorūgščių ir riebalų rūgščių apykaitoje. Kadangi biotinas stimuliuoja baltymo keratino apykaitą, tai teigiamai veikia odos, plaukų bei nagų augimą ir struktūrą.
Folio rūgštis dalyvauja ląstelių dalijimosi ir naujų ląstelių susidarymo procesuose.
Niacinas svarbus sintetinant ir skaidant angliavandenius, riebalų rūgštis ir aminorūgštis, nervų sistemos bei odos funkcijoms.
Pantoteno rūgštis, kaip koenzimo sudedamoji dalis, nepaprastai svarbi medžiagų apykaitai.
Vitaminas E mažina “laisvųjų radikalų” skaičių. Laisvieji radikalai - tai agresyvios, ląsteles pažeidžiančios molekulės. Kai kurios šių molekulių į ląstelę patenka iš išorės (dėl oro užterštumo ar ultravioletinių spindulių). Šis vitaminas apsaugo nuo oksidacijos polinesočiąsias riebalų rūgštis (pvz., gama linoleno rūgštį).


Beta karotinas - tai provitaminas, kuris vitaminu A paverčiamas tik žmogaus organizme. Šis procesas vyksta tuomet, kai organizmui reikia vitamino A. Todėl vartojant beta karotino, vitamino A perdozuoti neįmanoma. Vitaminas A saugo odą ir skatina ląstelių diferenciaciją, veikia kaip antioksidatorius.
Koenzimas Q10. Su maistu žmogaus kūnas gauna energijos. Kad ši energija virstų žmogaus kūno energija, turi vykti cheminė reakcija, kuri tegali vykti koenzimui Q10 dalyvaujant. Koenzimas Q10 labai svarbus organizmo energijai aktyvinti ir kartu gyvybingumui bei darbingumui užtikrinti.
 

Kam reikalingas L-karnitinas


• Kovojantiems su antsvoriu. Laikantis dietų ir sportuojant organizmas išsekinamas ir staigus svorio mažėjimas iš pradžių tikrai džiugina, tačiau grįžus prie įprastos gyvensenos ir mitybos numestas svoris labai greitai grįžta ar net padidėja. Nes laikantis dietos paprastai valgoma mažiau mėsos, kurioje yra L-karnitino, o jis reikalingas beveik visiems organams bei ląstelėms. Vartojant karnitino padidėja raumenų masė ir mažiau kaupiasi riebalų. Tačiau žmonės, kurie tikisi sureguliuoti svorį ir numesti nereikalingus kilogramus apsiribodami vien tik L-karnitino vartojimu, klysta. Būtina pakeisti mitybos įpročius, pasitelkti mankštą ir kantrybę.
• Patiriantiems didelius fizinius krūvius ir siekiantiems stabilizuoti imuninę organizmo sistemą. Tų žmonių, kuriems tenka patirti itin didelius fizinius krūvius (ypač sportininkų), imuninė organizmo sistema nusilpsta ir nepajėgia apsiginti nuo įvairių virusų ar bakterijų “atakų“. Moksliniai tyrimai rodo, kad L-karnitinas efektyviai gerina specifinių gynybinių organizmo ląstelių funkciją.
• Vegetarams. Šiems žmonėms kaip mėsos pakaitalo būtina vartoti L-karnitino.
• Besilaukiančioms kūdikio. Nėščiosioms rekomenduojama vartoti 1-3 g L-karnitino per parą, nes nėštumo laikotarpiu jo kiekis organizme smarkiai sumažėja.
Visais šiais atvejais paprastai padidėja ne tiktai karnitino, bet ir vitaminų poreikis, todėl Multifemin Carnitin Plus kapsulės itin naudingos. Šis preparatas suteikia organizmui stabilumo ir pagrindinių vitaminų.

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

Ivona
2015-12-15 13:57
Norėčiau įsigyti šį papildą.

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai