Liemens pratimai

I dalis. Naikinkime riebalus


Šiuos pratimus darykite 15-20 min. 3 kartus per savaitę. Jie stiprina raumenis, kaulus, rišamuosius audinius, gerina kraujotaką, bet svarbiausia - mažina riebalų kiekį. Vėliau, siekdami patobulinti kūno formas, darykite II dalyje aprašytus pratimus. Neužmirškite, kad pratimus reikia atlikti viena, o po to kita koja.
Žingsniavimas mėtant pėdas
Ženkite žingsnį į šoną. Antra koja stenkitės žengti tiesiai, tarsi norėtumėte užminti ant kitos kojos.
Lengvi spyriai
Kelis kartus spirkite kaip galima žemiau į priekį. Šį pratimą galima atlikti pasišokinėjant.
Žingsniai į šoną
Viena koja ženkite plačiai į šoną ir pakelkite horizontaliai abi rankas į šonus. Grįžkite atgal. Tą patį pakartokite kita koja.
Kojų lenkimas per kelius
Stovėkite tiesiai. Pakelkite koją (lenkite per kelią) ir vėl nuleiskite. Pratimą atlikite kelis kartus. Pakartokite kita koja.


Praktiniai patarimai
• Kvėpuokite lygiai, pro nosį ir burną.
• Nugara turi būti tiesi bet kokio pratimo metu.
 

II dalis. Aktyvumas ir grožis


Šie pratimai padės jums tapti lankstesniems ir energingesniems. Visi pratimai turi būti atliekami tris ar keturis kartus per savaitę, pratimai kartojami po 15-20 kartų.
Atsilenkimai
Atsigulkite ant žemės sulenktais keliais. Dešiniąją ranką ištieskite ant žemės, o kairiąją sulenkite ir paremkite galvą. Kairįjį petį kelkite ir lenkite į priekį, dešiniojo klubo kryptimi. Pakartokite dar kartą. Po to ant žemės ištieskite kairiąją ranką, o dešiniąja paremkite galvą. Dešinįjį petį kelkite ir lenkite į priekį, kairiojo klubo kryptimi. Pakartokite dar kartą.
Atsispaudimai gulint ant šono
Atsigulkite ant kairiojo šono, dešiniąją ranką ištieskite, o kairiąja paremkite galvą. Lėtai pakelkite, po to nuleiskite kūną. Pakartokite.
Po to pakeiskite kūno padėtį - atsigulkite ant dešiniojo šono, kairiąją ranką ištieskite, o dešiniąja paremkite galvą. Lėtai pakelkite, po to nuleiskite kūną. Pakartokite.
Treniruočių pradžioje, kad nepersitemptumėte, pratimą atlikite tik 4 kartus.
Pasilenkimai į šonus
Atsistokite ant žemės pražergtomis kojomis pečių plotyje. Pečius nuleiskite, rankas laikykite ant liemens. Stipriai lenkitės į šoną, kol pajusite pasipriešinimą. Išsitieskite. Pakartokite dar kartą. Po to lenkitės į kitą pusę.
Pasilenkimai ištiesus ranką
Atsistokite ant žemės pražergtomis kojomis pečių plotyje. Vieną ranką uždėkite ant liemens, kitą ištieskite virš galvos. Pasilenkite į sulenktos rankos pusę. Pasilenkę pabūkite 20-30 sekundžių ir vėl išsitieskite. Pakartokite dar kartą. Po to lenkitės į kitą pusę.
Praktiniai patarimai
• Kai darote atsilenkimus gulėdami, apatinės kūno dalies raumenys turi būti įtempti. Kai keliate kūną - iškvėpkite, kai nuleidžiate - įkvėpkite.
• Kai darote atsilenkimus, klubai neturi judėti, kitaip juosmens raumenys nebus reikiamai mankštinami.
Čia aprašytus liemens pratimus galima derinti su kitų kūno dalių pratimais. Apie juos rašysime kituose “Sveiko žmogaus” numeriuose.

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

caren
2010-04-10 11:19
na, zhadu juos daryti, bet idomu, ar jie nors kiek padeda ;?
GABIJA
2009-12-02 19:53
o as kaip tik manau, kad darant pratimus su elipsiniu treniruokliu efektas yra daug geresnis:)Nes pratimai daromi visam kunui, o ne konkreciai vienai daliai.
gabriele
2009-10-16 17:25
geri ir efektingi pratimai:) Bet darant juos su treniruokliu tikrai greitesnis rezultatas:) atsilenkimus darau su rocket treniruokliu ir presiukas daug stangresnis, nei darant be jo:)
:)?
2009-07-17 16:47
o tai liemenio apimtims mazinti turbut bus tik 2dalis pratimu? ar pirma taip pat padeda liemens mazinimui? nes paskaicius pirma dali nesitiki , kad tie pratimai skirti liemeniui..
laima
2009-05-08 20:21
oj man nugara po darbo skauda, tepu fastum, nes greitai skausma malsina, bei isigeria momentaliai. kazin ar pratimai man padetu.
Zaika ;]
2007-11-07 19:25
visai nieko pratimai
Rodyti daugiau komentarų

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai