Pasirodo, vyrai to gali pasimokyti iš moterų.

Surengus neformalią apklausą vienos įmonės darbuotojams vyrams, kaip vyrų sveikatai galėtų daryti poveikį moterys, šie 3 sveiki įpročiai pasiekė pakankamai gerų rezultatų:
1. Aerobikos pratimai. Kai įeinate į sporto salę, daugiausia vyrų matote svorių kilnojimo salėse, o tai reiškia, kad jie užmiršta aerobikos pratimų svarbą, pavyzdžiui, švelnų judėjimą, tokį kaip vaikščiojimas ar šokinėjimas. Įvairiapusiškesnis sportas vyrui, norinčiam numesti svorio, gali būti kaip katalizatorius ir labiau padėti numesti svorio, o ne vien didinti kūno masę.
2. Joga. Vyrai gali tyčiotis iš jogos, bet šis proto ir kūno streso malšinimo sportas yra puikus būdas sujungti tempimo pratimus, kvėpavimą ir dvasingumą. Joga tobulina raumenų suderinamumą ir lankstumą, gerindama apytaką visose kūno dalyse, pašalindama iš jūsų kūno kenksmingus toksinus.


3. Sveika mityba. Kol tai nereiškia vien picos ir traškučių valgymo, vyrams svarbiau yra skonis ir patogumas nei sveika mityba su naudingų maistinių medžiagų turinčiu maistu. Vietoj to, šiandien pamėginkite pažvelgti į jos valgiaraštį. Sveikos daržovės jos lėkštėje iš tiesų gali turėti daugiau jūsų kūnui reikalingų mineralų, kad jūsų raumenys išliktų stiprūs, nes jos didina energiją ir gyvybingumą.
 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai