Ar gyvenimas Jums teikia džiaugsmą?

Gyvybingi žmonės spinduliuoja energija, jaunyste ir gyvenimo džiaugsmu. Gyvybingi žmonės aplinkinius tarsi pažadina iš snaudulio. Ir mes buriamės aplink juos kaip drugeliai aplink laužą, nes būdami su jais ir patys pasijaučiame laimingesni. Gyvybingiems žmonėms patinka bendrauti, į viską jie sugeba pažvelgti iš gerosios pusės ir dirba įsitikinę, kad viskas bus gerai. Todėl dažniausiai jiems ir pasiseka. O jeigu kas nors blogai, jie nepradeda kaltinti savęs ar ilgai galvoti apie nelaimes, tik pripažįsta, kad taip susiklostė aplinkybės ir reikia toliau siekti savo tikslo. Gyvybingesnis ir laimingesnis gali būti kiekvienas - užtenka tik daugiau pasirūpinti savimi. Daugeliui žmonių sunku suprasti, kad laimės šaltinis glūdi mūsų pačių viduje, tik tereikia pačiam jį surasti. Juokiantis sparčiau gaminasi limfocitai, kurie kovoja su ligomis, stiprėja imuninė sistema, mažėja streso hormonų bei adrenalino kiekis. Juokas taip pat reguliuoja širdies ritmą ir kraujospūdį.
 

Ką gi daryti, kad taptume gyvybingesni ir laimingesni?

Jei norite surasti laimės raktą, pirmiausia priimkite save tokį, koks esate - toliau viskas klostysis kur kas lengviau.
Pažvelkite į pasaulį nauju žvilgsniu, tarsi viską aplinkui regėtumėte pirmą kartą, pažvelkite į spalvas ir formas, užuoskite kvapus, išgirskite garsus, į kuriuos šiaip jau nekreipiate dėmesio - kiekvieną dieną įmanoma atrasti dar nepatirtų pojūčių. Patys skleiskite pasauliui džiaugsmą ir jis atsilygins jums tuo pačiu. Kiekvieną dieną daugiau galvokite apie tai, kas gero įvyko jūsų gyvenime, ir pasidalinkite geromis naujienomis su draugu ar kaimynu - jie nepamirš patys to padaryti.
Kiekvieną dieną sudarykite sąrašą 10 dalykų, dėl kurių pasijautėte laimingas. Kasdien stebėkite, kas mažina, o kas didina laimės pojūtį, ir pasistenkite, kad jūsų gyvenime būtų kuo daugiau gerų dalykų.
Kasdien bent po 30 min. aktyviai mankštinkitės. Mankšta skatina endorfinų - medžiagų, skatinančių gerai jaustis, - gamybą. Savijauta tampa geriausia praėjus 30 minučių po mankštos ir būna labai gera dar 2 valandas. Taip yra todėl, kad organizmas gauna daugiau deguonies, kuris pagerina savijautą.
Venkite saldumynų - jie akimirksniu padidina serotonino kiekį, bet netrukus nuotaika pablogėja. Lygiai taip pat venkite alkoholio ir kofeino. Geriau daugiau valgykite maisto, kuriame gausu B grupės vitaminų ir vaisių, kuriuose daug kalio, pavyzdžiui, bananų. Žiemos ir pavasario mėnesiais patartina papildomai vartoti preparatų, kuriuose yra vitaminų kompleksas.


Gerai išsimiegokite. Jei trūksta miego, mažėja laimės pojūtis. Daugumai žmonių, kad nuotaika būtų gera, reikia 6-8 valandų nakties miego.
Mokykitės streso įveikimo būdų: išmokite pasakyti “ne”, atskirkite svarbius reikalus nuo nesvarbių, vienu metu darykite tik vieną darbą, reguliariai dirbkite pertraukas. Jeigu patyrėte stresą, atlikite atsipalaidavimo pratimus. Nepamirškite pasinaudoti greitu ir lengvu streso įveikimo būdu - paprasčiausiai išeikite iš įtampą sukėlusios aplinkos (įstaigos, namų) ir pasivaikščiokite nors 5 minutes.
 

LAIMĖS TESTAS


Jei norite išsiaiškinti, ar jūsų nuotaika galėtų būti dar geresnė nei dabar, atsakykite “taip” arba “ne” į šiuos klausimus:
1.Ar sunku užsibrėžti sau tikslus?
2.Ar ateitis atrodo niūri?
3.Ar mėgstate vienatvę?
4.Ar turite mažai mėgstamų užsiėmimų?
5.Ar dažnai prisimenate praeitį?
6.Ar nuotaikos pagerinimui geriate alkoholį, kavą, valgote daug saldumynų?
7.Ar esate pesimistas?
8.Ar norėtumėte radikaliai pakeisti savo išvaizdą ir asmenybę?
9.Ar nemėgstate savo darbo?
10.Ar jūsų santykiai su aplinkiniais yra blogi?
 

ĮVERTINIMAS


Suskaičiuokite “taip” atsakymus:
0 TAŠKŲ. Esate laimingas žmogus - mylite gyvenimą.
1-3 TAŠKAI. Neblogai, tačiau jums praverstų teigiami pokalbiai su savimi.
4-7 TAŠKAI. Dar reikia daugiau pastangų, kad išnaudotumėte visas galimybes būti laimingesniam. Pabandykite įgyvendinti jau aprašytus laimės žingsnius.
8+ TAŠKAI. Esate nelaimingas. Gali būti, kad dabar geriausia išeitis - specialisto konsultacijos.

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

EcNbwgSOZKe
2012-07-26 05:38
RitutÄ—Liepa 23, 2011 11:42</a>NMVA ginantys koeratamni- tų paĨių auditoriu vadų darbas. Man sakÄ— viena draugÄ—, kad jiems duotas nurodymas žaibiÅkai reaguoti ÄÆ kritikÄ… iÅ virÅaus ir raÅyti savo komentarus kad apginti mundurÄ….Tai apie tÄ… UPC drÄ—skÄ— jie patys. GÄ—da, dirba viename pastate, o taip ardosi. Vadinasi, buvo užminta skaudžiai ant mozolio, paliesta interesų sfera.Gal reikÄ—tų savo darbais vertes ÄÆrodyti, o ne žodžiais. AÅ kai praÅalaitÄ— sakau- UPC’as ryÅkiai laimÄ—tų.O Åiaip aÅ galvoju, kad tie auditai gyvuos tik iki kitų rinkimų. Tad ar verta laužyti ietis ir dÄ—l tų, kam rinkti vadovus. Neliks kokios agentÅ«ros- tai perims univerai. Å iuo klausimu visiÅkai pritariu ponui Turoniui, tai racionaliausias bÅ«das.
mao
2009-02-20 16:36
Tik atejus ziemai, as nuolat jausdavaus aptingus ir pasyvi- nuolat noredavau miego ir del to, daznai iskeisdavau draugu pakvietimus, kazkokias pramogas i pusdieni, ar diena lovoje :) Nusibodo toks gyvenimo budas, todel dabar stengiuos kiekviena laisva minute skirti sau- uzsiimti malonia veikla(uzsirasiau i sokiu pamokas), palepinti save, pailset,
suderint mityba, pastiprint nusilpusi organizma, vartot vitaminus, maisto papildus. labai patiko ri tiko Tonussan. Jis ne tik stiprina imuniteta, bet ir
tonizuoja- sumazejo mieguistumas, jauciuos energingesne,
darbingesne, nera to zieminio tingulio, todel ir noras daryti, veikti atsirado. Svarbiausia kiekvienam atrast tai, kas dziugintu, teiktu laimes ir neleistu pasiduot tingumui. Ypatingai ziema!

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai