Rūpinkitės akimis, kol jos dar sveikos

Sakoma, lenk medį kol jaunas. Tą patį galima pasakyti ir apie sveikatą, perfrazavus – rūpinkis sveikata, kol dar nesergi. Vos gimę, pradedame savo kelionę senatvės ir jos požymių link, pirmieji senėjimo požymiai pasireiškia nesulaukus nė trisdešimties. Vienas iš svarbiausių jutimų, kuriuos norėtųsi išsaugoti maksimaliai, – regėjimas. Kokios medžiagos pasitarnauja geram regėjimui ir kokia pagalba, kai šių medžiagų negaunama natūraliu būdu, t.y. kartu su maistu.
 

Gyvenimo būdas ir akys


Tikriausiai jau visi esate įsitikinę, kad mūsų gyvenimo būdas – didžiausias mūsų pačių priešas. Per gyvenimą bėgame „galopo“ ritmu, valgome tai, kas pakliūna po ranka, sveikata rūpinamės tik kartais, o tinkamai maitinamės nebent tik savaitgaliais. Šiais laikais madinga rūpintis ekologija, galbūt jūs esate pasodinę medelį ir rūšiuojate šiukšles, o į darbą skubate ne savo automobiliu, bet minate dviratį arba naudojatės viešojo transporto paslaugomis. Vis dėlto to nepakanka, kad sumažintumėte dešimtmečiais besikaupusias kenksmingas medžiagas, kurias įkvepiate kartu su oru. Visos tos medžiagos, o kartu ir daugybė kitų veiksnių sukelia vadinamąjį oksidacinį stresą, susidarę laisvieji radikalai ieško savo aukų ir suranda jas organizmo ląstelėse. Galbūt esate girdėję, kad laisvieji radikalai turi įtakos onkologinių ligų vystymuisi, tačiau ne tik – jie daro įtaką ir akių sveikatai.
Tiek akių tinklainė, tiek lęšiukai labai jautrūs laisvųjų radikalų poveikiui, o tai reiškia tik vieną – dėl jų poveikio kinta regėjimas, deja, neigiama linkme.
 

Ką reikia daryti, kad išsaugotumėte geresnį regėjimą?


Taisyklių turbūt esate girdėję devynias galybes, paminėsiu kelias jų: nežiūrėti televizoriaus tamsoje, dirbant kompiuteriu daryti pertraukas, kad akys pailsėtų, poilsio metu geriausia žiūrėti į žalios spalvos foną, dirbant kompiuteriu sumažinti ryškumą ir kontrastingumą – taip sumažinsite akims tenkantį krūvį, vengti tokios veiklos, kur yra didelė smūgių į galvą tikimybė (pvz., boksas), saulėtą dieną nešiokite saulės akinius su UV filtru, gydykitės padidėjusį kraujo spaudimą, kontroliuokite cukraligę ir t.t..

Valgydami daug uogų, vaisių ir daržovių (geriausia ekologiškų), užtikrinsite geresnę akies audinių mitybą bei geresnę kraujagyslių ir nervų būklę. Deja, prekybos centruose perkami vaisiai ir daržovės dažniausiai neturi tiek naudingų medžiagų kaip ūkyje užauginti jų „giminaičiai“ ,be to, kuo seniau surinkti vaisiai arba daržovės (pvz., surinktas derlus laikomas per žiemą), tuo mažiau juose lieka naudingų medžiagų. Tokiu atveju akių sveikatai reikalingų vitaminų ir maisto medžiagų galima gauti vartojant maisto papildus. Antai Visionace sudėtyje yra visų reikiamų maisto medžiagų, reikalingų saugant akių sveikatą: net 8 miligramai itin svarbaus regėjimo pagalbininko – liuteino, cinko (natūraliems regėjimo pigmentams), vitaminų B kompleksas (regimojo nervo funkcijoms), jodo (regėjimo funkcijai ir akių drėgmei palaikyti). Preparato sudėtyje yra ir mėlynių, ypač svarbaus akies mikrocirkuliacijai ir lęšiams, ekstrakto.
 

Karotinoidai ir jų poveikis sveikatai


Plačiau norėčiau paminėti liuteiną – tai vienas iš karotinoidų, jo yra tamsiose lapinėse daržovėse, pavyzdžiui, špinatuose, kiaušinio trynyje ir kt. Liuteinas saugo regėjimą, mažindamas makulos degeneracijos ir kataraktos riziką (su šia problema susiduria itin daug vyresnio amžiaus žmonių). Tyrimais įrodyta, kad liuteinas filtruoja mėlynąjį regimosios šviesos spektrą, kuris, kaip žinoma, „kalčiausias“ formuojantis laisviesiems radikalams. Per dieną rekomenduojama suvartoti 6–10 mg liuteino. Tokią dozę su maistu gauti ganėtinai sudėtinga, todėl patariama vartoti maisto papildų, kuriuose šios medžiagos kiekis yra pakankamas.
Visionace sudėtyje, be 8 miligramų liuteino, dar yra ir unikalaus karotinoidų derinio, kurį sudaro beta karotinas, zeaksantinas ir kriptoksantinas. Gamintojai užtikrina, kad tokio derinio nėra nė viename kitame Lietuvos rinkoje esančiame akių sveikai stiprinti skirtame preparate. Visi šie karotinoidai itin svarbūs sveikoms akims ir regai. Tačiau esminė reikšmė tenka liuteinui ir zeaksantinui, kurie veikia neatsiejamai vienas nuo kito ir nėra sintetinami organizme, todėl jų privalu gauti su maistu. Karotinoidai pasižymi antioksidacinėmis savybėmis, t.y. apsaugo nuo žalingų laisvųjų radikalų poveikio. Tikriausiai nė nepagalvojote, kad išorinė aplinka tiesiogiai veikia mūsų akis ir mūsų odą – šiems organams karotinoidai ir yra patys svarbiausi.
 

Ar tai tik eilinė reklama?


Ne, tai daugiau nei eilinė reklama, kadangi Visionace efektyvumas tirtas ir įrodytas dvigubai aklų klinikinių tyrimų metu. Atliekant placebu kontroliuojamus kryžminius tyrimus Glazgovo Kaledonijos universiteto regos mokslų fakultete, nustatyta, kad Visionace padidino ašarų stabilumą, taurelinių ląstelių skaičių, pagerino junginės būklę, dėl to sustiprėjo regėjimas. Beje, Lietuvoje iki šiol populiaru vartoti „vienos medžiagos“, pvz., tik mėlynių ekstrakto arba tik liuteino preparatus. Be abejo, šie preparatai taip pat yra naudingi sveikatai, tačiau subalansuotas skirtingų medžiagų derinys saugo iškart keliais būdais, pvz., mažindamas oksidacinį stresą, gerindamas nervų ir kraujagyslių būklę ir t.t.
 

Nesuklyskite


Neretai žmonės mano, kad akių sveikatą pagerinantys vitaminai veikia tik akis. Paskaičiavus pinigėlius, vertinama, ar geriau saugoti akis, ar stiprinti imunitetą, o gal padėti nervų sistemai ir t.t. Iš tikrųjų akys – tai organizmo sistemos dalis, o vitaminai ir mikroelementai paskirstomi po visą organizmą, Visionace sudėtis tokia, kad puikiai papildys jūsų organizmą reikiamomis medžiagomis. Jeigu rūpinatės savo mityba, pakaks šio vienintelio maisto papildo, jums nebereikės vartoti kitų vitaminų (nebent esant specifinėms būklėms, kai reikia didesnių nei įprasta vieno konkretaus elemento kiekių). Tiesiog Visionace sudėtyje be kitų kompleksiniuose preparatuose esančių komponentų yra ir specifinių akių sveikatą pagerinančių medžiagų, juk kūno ir akių sveikata vienas kitam padeda. Preparatą gali vartoti tiek jauni, tiek vyresnio amžiaus asmenys. Būkite sveiki!

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai