Jau yra „formulė“ nuo peršalimo

Morės deginimo ritualais ir triukšmingomis dainomis iš savo kiemo vijom žiemą tikėdamiesi, kad kartu su speigais iškeliaus ir „žiemiškos“ ligos. Deja, peršalimo ligos žmones vargina visais metų laikais. O pavasarį, kai organizmas labiausiai nusilpęs ir pažeidžiamas, ypač. Apie tai, kokie pavojai dėl to gresia ir kaip jų išvengti, kalbėjomės su Varėnos rajono centrinės ligoninės gydytoja terapeute Rasa MILIŪNIENE. „Mūsų sveikata neįkainojama. Jos negalime pasiskolinti, gauti dovanų ar nusiprkti. Todėl ja privalom rūpintis visą laiką – ne tik pasijutę prasčiau. Juk ir gynybinę sieną žmonės stato prieš potvynį, o ne vandeniui viską užliejus“, – įsitikinusi gydytoja.
 

Visiems žinoma, kad imuninė sis-tema yra pagrindinė organizmo gynybinė tvirtovė, sauganti nuo virusų, bakterijų ir kitų ligų sukėlėjų. Kad ji patikimai funkcionuotų, būtina nepervargti, racionaliai maitintis. Ypač svarbu su maistu gauti reikiamą vitaminų kiekį. Žiemą mūsų ra­ci­o­nas toli gražu neatitinka sveikos mitybos rekomendacijų – retai užkandžiaujame vaisiais ar daržovėmis, o šviežios uogos – tik vasaros prisiminimai. Todėl neverta nustebti, išgirdus: „Regis, niekur neperšalau, o vėl liga į patalą paguldė“. Sergame ne nuo šalčio. 90 proc. atvejų peršalimo ligas sukelia virusai, su kuriais atsparumą praradęs organizmas nebesugeba kovoti. Ir nieko keisto, kad pavasarėjant sergamumas ne mažėja, o kartais net išauga. Juk permainingi orai su dažnais atlydžiais yra kur kas palankesnė terpė virusams plisti ir klestėti negu grūdinantis žiemos šaltukas.
 

Peršalimas – ne liga?


Daugelis numodami ranka teigia: „peršalimas – ne liga!“. Galbūt tokia nuomonė susiformavo dėl to, kad dažniausiai šis negalavimas trunka 7–10 dienų ir praeina savaime. Tačiau nereikėtų visada žiūrėti taip atsainiai, nes net paprasčiausia sloga gali komplikuotis ir išsivystyti bronchitas ar ūminis plaučių uždegimas, gali atsirasti kitų rimtų sveikatos sutrikimų.


Statistika byloja, kad per metus suaugusieji peršalimu serga vidutiniškai 2–3, o vaikai – 6–10 kartų. Paprasta paskaičiuoti, kad daug brangaus laiko jaučiamės nedarbingi, išsekę ir nemažai prisikankiname kovodami su perštinčia gerkle, karščiavimu ir varvančia nosimi. Deja, be simp­tomų gydymo, daugiau gelbstinčių alternatyvų ir nėra. Jokia išankstinė vakcinacija neįmanoma, nes negalavimus sukeliančių virusų priskaičiuojama iki 300 – negali susiformuoti imunitetas visiems, o liaudiški metodai ne visuomet duoda greitą rezultatą. Kadangi gyvename skubančios visuomenės laikais, išgirdę patarimą „išsigulėti“ tik papurtome galvą. Tad belieka senelių rekomenduojami mėtos, šeivamedžio, kraujažolių nuovirai, karštas pienas su pavasariniu medumi, citrinos griežinėliai, dar galybė kitų daugiau ar mažiau patikrintų būdų ir viltis greičiau pasveikti.
 

Užbėkim ligai už akių


Daug paprasčiau užbėgti ligai už akių ir nesusirgti negu vėliau sukti galvą, kuris gydymo būdas iš šimto siūlomų yra veiksmingiausias.
Svarbiausia – stiprinti organizmą iš vidaus. Reguliarus sportas, grū­dinamosios procedūros ir visa­vertė mityba geriausiai puoselėja sveikatą, tačiau tenka pripažinti, kad retai kada pavyksta skrupulingai laikytis sveikos gyvensenos taisyklių. Todėl savo racioną turėtume papildyti organizmui reikalingais vitaminais ir kitomis vertingomis medžiagomis.
 

Kaip pasirinkti? Akys raibsta nuo gausybės siūlomų produktų. Kuris tinkamiausias?


Neapsiriksite pasirinkę „Longvit“ Formulę nuo peršalimo. Preparatas skirtas imuninei sistemai stip-rinti ir bendrai savijautai gerinti. Jo patariama vartoti nusilpus organizmo gynybinėms funkcijoms, jaučiant nuovargį, bendrus negalavimo simptomus arba nuolatos kaip maisto papildą.
Preparato pagrindas sukurtas tik iš natūralių gamtos produktų. Vienas jų – Acerola vyšnių vaisiai, nuo seno garsėjantys organizmą stiprinančiomis savybėmis. Ežiuolės šaknų milteliai gaminį papildo natūraliu antibiotiku – echinakozidu, kuris taip pat labai svarbus organizmo gynybos stiprinimui ir pasižymi teigiamu poveikiu, kai ligą sukelia bakterijos.
Į Formulę nuo peršalimo įeina dar vienas ne mažiau reikšmingas dėmuo – cinkas. Šis mikroelementas ypač reikalingas darniam ir visavertiškam fermentinių sistemų funkcionavimui.
Apie vitamino C naudą esam girdėję visi. Nors jo gausu įvairiuose vaisiuose ir daržovėse, dar būtina vartoti papildomai. Mat mūsų racione šių produktų dažnokai trūksta. Vieni jų nemėgsta, kiti – neįperka, o mažieji siūlomą obuolį ar apelsiną dažniausiai išmaino į šokoladą. Be to, termiškai apdorojant maistą nemažai vitaminų skyla, prarasdami savo naudingąsias savybes.
Formulė nuo peršalimo – ne veltui taip skamba pavadinimas. Kurdami preparatą gamintojai ne tik subalansavo reikiamų medžiagų kiekį, bet svarbiausia – nepanaudojo nereikalingų sintetinių priedų. Todėl preparato gali saugiai vartoti tiek suaugusieji, tiek vaikai, nesibaimindami alerginių reakcijų ar kito nepageidaujamo poveikio. Be to, gaminys malonaus skonio, gaminamas kramtomųjų tablečių pavidalu, todėl net didžiausiems smaližiams rūpinimasis sveikata gali tapti tiesiog smagiu įpročiu.
Taigi sveikatai puoselėti būdų yra. Pasirinkime tinkamą ir sutikime pavasarį sveiki!

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai