Kaip išsirinkti vitaminus akims?

Maisto papildai yra puikus pasirinkimas norint užtikrinti, kad kiekvieną dieną gausite pakankamai naudingų medžiagų, reikalingų bendram organizmo stiprinimui ir regėjimui gerinti. Svarbu turėti minty, kad papildai neįgalina mūsų atsisakyti sveikos mitybos ar teikti sau malonumą valgant mažos mitybinės vertės greitą maistą. Norint gauti visas kūnui reikalingas maistingas medžiagas, turime valgyti 6-9 vaisių ir daržovių porcijas ir mažiausiai tris porcijas nesmulkintų grūdų, riešutų bei sveiko aliejaus.
 

Maisto papildai, padedantys palaikyti gerą regėjimą
Yra keletas vitaminų, mineralų, fitocheminių medžiagų, kurie padeda stiprinti regėjimą. Klinikinių tyrimų metu buvo nustatyti, kad žemiau išvardinti vitaminai ir mineralai sumažina kataraktos ir drumstumo degeneracijos riziką, taip pat užtikrina gerą regėjimą. Pirkdami vitaminus akims, ieškokite šių vitaminų ir mikroelementų:
• Vitaminas C 250 mg
• Vitaminas E 200 mg
• Beta-karotinas 5,000 IU
• Cinkas 25 mg
• Luteinas 10 mg
• Zeksantinas 500 mcg
• Selenas 100 mcg
• Kalcis 500 mg
• Folio rūgštis 800 mcg
• Tiaminas 2 mg
• Būtinosios omega-3 riebiosios rūgštys 2,000-3,000 mg
• N-Acetil cisteinas 100 mg
Sudėtiniai vitaminai turi daugelį iš šių medžiagų, bet nebūtinai vissas išvardintas. O vitaminai, sukurti regėjimui stiprinti, dažniausiai turi jas visas. Jei ne, visos šios medžiagos gali būti naudojamos kaip atskiri maisto papildai.


Kaip tinkamai pasirinkti vitaminų rūšį?
Rinkdamiesi regėjimui gerinti skirtą maisto papildą, atidžiai perskaitykite etiketę ir laikykitės šių rekomendacijų, kad išsirinktumėte pačią geriausią galimą prekę:
• Patikrinkite galiojimo datą. Įsitikinkite, kad buteliukas ar pakuotė nebuvo praplėšta.
• Rinkitės vaisto formą. Kapsulės yra geriau įsisavinamos nei kietos tabletės. Kapsulių sukeliamas skrandžio skausmas būna mažesnis nei sukeltas tablečių.
• Geriausi yra natūralios kilmės papildai. Jie paprastai kainuoja daugiau, tačiau juk už geresnę kokybę reikia mokėti.
• Papilduose neturi būti pieno produktų, javų ar kviečių kaip priedų, kurie gali neigiamai paveikti alergiškus ar kitų netoleravimo problemų turinčius žmones.
• Dvi nepakeičiamos omega-3 riebiosios rūgštys yra linų ir žuvų aliejuje. Jei naudojate žuvų taukus, patikrinkite etiketę, kad įsitikintumėte, jog jie buvo išvalyti nuo gyvsidabrio bei kitų teršalų.
Atsargumo priemonės naudojant maisto papildus
Nors maisto papildai apskritai yra labai saugūs ir naudingi vartoti, jūs turėtumėte laikytis kelių atsargumo priemonių:
Jei jūs laukiatės, maitinate kūdikį ar naudojate krešėjimą mažinančius vaistus, prieš pradėdamos naudoti, pasitarkite su gydytoju.
Įsitikinkite, kad sekate instrukcijoje nurodytą dozavimą, jei ne pasitarkite su sveikatos priežiūros specialistu dėl kitokios dozės.

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

Kęstutis
2014-10-06 12:09
Seniau gerdavau vitaminus akims, kitaip labai skaudėdavo akis dirbant prie kompiuterio, bet vienoje parodoje teko pabendrauti su www.superlesiai.lt konsultantais tai nurodė kuriuos lęšius akims pasirinkti - padėtjo, akys daug mažiau pavargsta ir dabar geriu vitaminus tik rudenį, profilaktiškai.
Juste
2012-11-19 18:28
Vitaminai akims kuriuose butu zuvu tauku yra Ocutein forte. Praita menesi juos nusipirkau ,nes sudetis labai gera.Liuteinas, zeakstaninas, omega 3, betakarotinas, vit.C, vit.E, cinkas, selenas viskas ko reikia akims.

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai