Neturite visiškai atsisakyti saldumynų, kad pasiektumėte pageidaujamą svorį. Ką daryti?

1. Rinkitės natūralų cukrų
Anot Fear, viena cukraus rūšis nebūtinai yra geresnė už kitą, bet neabejotinai yra skirtumas tarp maisto produktų, kurių sudėtyje yra natūralaus cukraus, ir saldintų produktų. Tipinis pavyzdys: cukringame banane yra daug daugiau maistingųjų medžiagų ir mažiau kalorijų, sočiųjų riebalų ir transriebalų negu glaistytoje spurgoje. Ir įsivaizduokite – viename banane iš tiesų yra daugiau gramų cukraus negu spurgoje. Be to, maisto produktuose, kurių sudėtyje yra natūralaus cukraus, įprastai yra ir kitų maistingųjų medžiagų, tokių kaip skaidulos (ir bananuose), baltymai, sveiki riebalai. Skaitykite toliau ir sužinosite, kodėl tai taip svarbu. Ir užuot nerimavę dėl cukraus saldumynuose, įvertinkite bendrą produkto maistinę vertę.

 

2. Vartokite cukrų kartu su skaidulomis, baltymais ir sveikais riebalais
„Visada raginu klientus angliavandenių ir cukraus vartojimą derinti su baltymų, skaidulų ir (ar) sveikų riebalų vartojimu, – sako Fear. – Visos trys maistingosios medžiagos sulėtina cukraus įsisavinimą kraujotakoje, kuri sumažina cukraus kraujyje svyravimus, ir padidina energijos kiekį. Tai reiškia, kad nesijausite silpni, netvirti ar alkani 30 minučių po to, kai pavalgote.“

„Ir tas nemalonus cukraus kiekio kraujyje pakilimas bei neišvengiamas kritimas nekankins 15 val. dienos. Ilgainiui cukraus kiekio kraujyje šuoliai gali paskatinti uždegimus, atsparumą insulinui ir svorio didėjimą, – teigia mitybos specialistė Floridoje Jaime Mass, „R. D“.

Anot Fear, skaidulos, baltymai ir riebalai ne tik neleidžia sumažėti energijos atsargoms, bet ir padeda jaustis labiau patenkintiems suvalgius ką nors itin saldaus. Tai ypač padeda, kai puikiai sekasi mesti svorį, bet staiga nebegalite atsispirti pagundai sušveisti gabalą pyrago. Maža šių maistingųjų medžiagų turinčio maisto porcija leidžia lengviau atsisakysite kito pyrago gabalėlio.

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai