Dribsniai - skanu ir sveika

Visai neseniai apie taip plačiai užsienyje vartojamus dribsnius mes mažai žinojome. Tokio produktų pas mus nebuvo, nors milijonai žmonių visame pasaulyje dribsnius laikė pagrindiniu pusryčių maistu. Dribsnius valgyti daug sveikiau negu kiaušinienę arba sumuštinį su paštetu. Juose esančios skaidulos valo žarnyną ir reguliuoja vidurius. Lengvai pasisavinami angliavandeniai maitina nervų sistemą ir suteikia energijos, o tai ypač svarbu pirmoje dienos pusėje.

 

Dribsnius labai mėgsta vaikai, jie tinka ir intensyvų fizinį bei protinį darbą dirbantiems žmonėms. Valgyti dribsnius gali net senukai, visiškai neturintys dantų. Tai universalus produktas, kurio atskiri gaminiai, nors pagaminti iš panašių žaliavų, nemažai skiriasi ir tuos skirtumus mes matėme degustacijos metu. Tai greitai pajusite nusipirkę keleto gamintojų produktus ir palyginę jų išvaizdą bei skonio savybes. Dideliuose prekybos centruose parduodama arti 10 rūšių dribsnių, besiskiriančių konsistencija, cukringumu, kaina (ją didele dalimi lemia firmos vardas) ir netgi spalva. Todėl net ir labai subtilaus skonio pirkėjas gali išsirinkti sau tinkamą produktą.
Šiuo metu ypač besirūpinantys savo sveikata žmonės vis dažniau renkasi mažiau rafinuotą maistą ir vietoje dribsnių valgo javainius - dar mažiau perdirbtą ir lėčiau pasisavinamą produktą.

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai