Kaip nepasiklysti tarp maisto papildų?

Neabejojama ir nediskutuojama, kad subalansuota mityba – geros sveikatos pagrindas. Kita vertus, šių dienų Lietuvos gyventojų mityba nėra tokia, todėl tikrai verta papildyti organizmą trūkstamais vitaminais ir mineralais, renkantis maisto papildą. Tačiau kaip pasirinkti geriausią produktą?
 

Jau septynerius metus Lietuvoje sėkmingai gyvuojanti kompanija VITAFORCE gali pasiūlyti aukščiausius kokybės standartus atitinkančius saugius specialiai kiekvienai amžiaus grupei pritaikytus preparatus.
VITAFORCE papildų linija prasideda vitaminais vaikams nuo 2 netų (Zoo draugai, Zoo draugai Extra C, Zoo draugai su geležimi), neaplenkiant jų tėvelių (Dailyvit Maximum, Stress B, Norvegiški žuvų taukai), ir skiria didžiulę reikšmę patiems seniausiems seneliams (Dailyvit Men 50+, Dailyvit Women 50+, Omega 3 + žuvų taukai).
Ne vienas sportininkas žino maisto papildą sąnariams Joint Protection ar Magnium Extra, skirtą papildyti organizmą magniu. Daugelis studentų, patiriančių stresą prieš egzaminus, renkasi Stress B, o žmonės, kurie dirba sunkų fizinį ar protinį darbą, nori išlikti energingi ir darbingi, būtinai savo namuose turi CoEnzyyme Q10 Forte.
Kadangi dabar yra naujųjų technologijų laikai, todėl taip jau išeina, kad akys yra nuolat alinamos darbų, o kiti tai dar vadina „poilsiu prie kompiuterio“. Pastarieji taip pat gali rinktis VITAFORCE pagamintą standartizuotą maisto papildą – Mėlynių ekstraktas.
„Taip galėčiau vardinti dar daug produktų pavadinimų, apie kuriuos išsamią informaciją galite rasti internetinėje svetainėje. Joje taip pat galite užduoti jums rūpimus klausimus, į kuriuos visuomet su malonumu atsakysime mes bei medicinos specialistai ( www.vitaforce.lt)“, – sako UAB VITAFORCE direktorė Jurgita Paužienė.

 

Ar reikia papildų


Neretai spaudoje galime aptikti straipsnių, kuriuose teigiama, kad vartoti papildų nereikėtų. Tačiau ar galime būti tikri, kad mūsų mityba subalansuota, kad su maistu gauname visą būtinų medžiagų kiekį. Juk aplinka nuolat teršiama, vis daugiau maisto produktų auginama, naudojant įvairias chemines medžiagas, net ir vanduo tampa vis labiau užterštas. Ar tokioje dirvoje gali užaugti produktas, turintis pakankamą kiekį vitaminų ir mineralų? Paklauskime savęs, ar ne per ilgai sėdime prie kompiuterio? Ar pakankamai sportuojame? Ar išvengiame streso? „Kiekvienas nuoširdus atsakymas sufleruoja, kad organizmui reikia padėti, papildant jį trūkstamomis, pagal visus aukščiausius kokybės standartus pagamintomis medžiagomis“, – įsitikinusi UAB VITAFORCE direktorė Jurgita Paužienė.
 

VITAFORCE kompanijos vertybės


Kompanijos vizija – ekologiška visuomenė ir sveikas žmogus. Misija – panaudoti gamtos jėgą žmogaus sveikatai. „Gamta gali daug, tiesiog reikia mokėti paimti tai, ką ji gali duoti. Pasiryžędami įgyvendinti šiuos siekius, subūrėme kompetentingą komandą, su kuria startavome 2003-aisiais. Tuo metu rinka reikalavo tokių produktų, kaip Joint Protection, Omega 3, Omega 3 + žuvų taukai, Norvegiški žuvų taukai. Tai ir buvo pirmieji mūsų produktai“, – pasakoja kompanijos vadovė.


Šiandien kompanija džiaugiasi, galėdama pasiūlyti daugiau nei 30 pavadinimų maisto papildų, kurie padeda spręsti specifines sveikatos gerovės problemas.
„Siekiame, kad, vartodami VITAFORCE produktų, žmonės taptų stipresni, energingesni, atsparesni ligoms, – pažymi kompanijos vadovė. –Investuoti į Lietuvos žmonių sveikatą nenustojame, nuolat stengiamės patenkinti kiekvieno žmogaus poreikį. Būtent todėl auga VITAFORCE pasiūla, o kartu ir visa komanda.“
 

Kokybė – absoliutus prioritetas


J.Paužienė pabrėžia, kad kokybė – absoliutus kompanijos VITAFORCE prioritetas. Juk būtent kokybė yra garantas, kad VITAFORCE preparatų veiksmingumas, grynumas ir saugumas neabejotini. Smagu žinoti, kad VITAFORCE produkcijos kokybę vertina ir pripažįsta vartotojai, kurių ratas nuolat plečiasi.
Itin svarbus bendrovei vartotojų pripažinimas. „Gauname daug laiškų su padėkomis, pasakojimais apie asmeninę patirtį kaip, vartojant mūsų maisto papildų, gyvenimo kokybė tapo geresnė. Tai skatina nestovėti vietoje“, – pasakoja VITAFORCE vadovė.
 

Pelnė metų gaminio titulą


VITAFORCE produktai pelnė ne tik vartotojų, bet ir valstybės pripažinimą. Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Lietuvos 2009 metų gaminys“ aukso medaliai farmacijos pramonės grupėje atiteko dviem VITAFORCE produktams – Joint Protection ir Omega 3+ žuvų taukai.
Tačiau savo tikslų kompanija siekia ne tik pateikdama į rinką kokybiškus preparatus, bet ir investuodama į žmones, remdama įvairius renginius, kurie skatina sveiką gyvenseną.
Kompanija remia tokius svarbius renginius, kaip Tarptautinis Vilniaus maratonas, kuriam yra įsteigusi specialų prizą, skirtą Joint Protection taurės mažojo maratono rungties nugalėtojams. „Didžiuojamės, galėdami prisidėti prie sveiko gyvenimo būdo skatinimo. Remiame ne tik renginius, su džiaugsmu dalyvaujame ir parodose, pvz., „Sveikatos dienos“, kuriu metu galime ne tik pabendrauti su vartotojais, bet ir pristatyti kompanijos naujoves. Dalyvaujame sveikatos laidose. Neaplenkiame ir internetu besinaudojančios visuomenės. Svetainė www.vitaforce.lt visuomet atvira lankytojams“, – pasakoja J.Paužienė.
 

Nestovi vietoje


Kompanijos produktai plačiai vartojami – tai leidžia jaustis užtikrintai. Kita vertus, skatina nestovėti vietoje ir plėsti savo asortimentą. „Smagu ne vien tai, kad VITAFORCE produktai gerai žinomi ir plačiai vartojami Lietuvoje, bet ir tai, kad nuolat auga mūsų produkcijos žinomumas užsienyje. Tad pradėjome eksportuoti savo maisto papildus ir į kitas šalis“, – besiplečiančia rinka džiaugiasi pašnekovė.
 

Kompanijos naujienos


Netrukus pasirodys VITAFORCE naujovės. Kompanija stengiasi ne tik pateikti aukščiausios kokybės maisto papildą, bet ir užtikrinti patogumą vartoti. Anksčiau VITAFORCE maisto papildai buvo parduodami buteliukuose. Dabar, įvertinus vartotojų poreikį įsigyti preparatą patogesnėje pakuotėje, kad, reikalui esant, vykstant į kelionę ar į svečius, nereikėtų kapsulių skaičiuoti ir berti į atskirą indelį, jie fasuojami į blisterinę pakuotę. „Buteliukų pakeitimas blisterine pakuote reiškia dar didesnį patogumą vartotojui. Atsižvelgdami į ekonominę situaciją, norime ištiesti pagalbos ranką žmonėms, kuriems to labiausiai reikia, todėl ne tik rūpinamės dizainu, bet ir nuolat vykdome akcijas“, – pabrėžia J.Paužienė.
 

VITAFORCE sėkmės formulė


„Kompanijos sėkmės formulė – tai sugebėjimas įsiklausyti į žmogų, surasti būtent tokią maisto papildo formulę, kuri gali teisingiausiai ir kokybiškiausiai patenkinti vartotojo organizmo poreikį, technologijos, kurios garantuoja aukščiausią VITAFORCE produktų kokybę, darnus, tą pačią viziją turintis ir visomis jėgomis ją įgyvendinti siekiantis kolektyvas ir lojalūs vartotojai, kurie, atėję į vaistinę, žino, kad visuomet verta prašyti VITAFORCE kompanijos pagaminto maisto papildo.
VITAFORCE sugebėjo panaudoti gamtos jėgą žmogaus sveikatai, todėl ekologiška visuomenė ir sveikas žmogus yra tikrai realizuojama sąvoka“, – įsitikinusi vadovė.

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai