Kad norėtųsi jus pabučiuoti

Mokslininkai nustatė, kad bučiniai ne tik suteikia malonumą, bet ir pailgina gyvenimą. Tiesa, bučinys turėtų trukti ne mažiau kaip 3 sekundes. Tikriausiai visi norime gyventi ilgai, kodėl gi nepabandžius bučinių galios? Todėl pasirūpinkime, kad lūpos būtų visada gražios ir sveikos.
 

Vėjo ir šalčio bučiniai mūsų lūpoms nėra labai švelnūs, todėl jos skilinėja, džiūsta, švelni oda ima luptis. Tikriausiai iš karto pasakysite, jog, kad taip nenutiktų, reikia vartoti lūpas apsaugančias priemones: higieninius lūpų dažus, balzamus, specialius kremus. Jūs teisūs.
Tose priemonėse turi būti daug riebalinių komponentų, suminkštinančių lūpas, sudarančių ant jų nematomą plėvelę ir apsaugančių nuo „blogo oro“. Ypač tinka priemonės su šaltalankiais, kurie skatina žaizdelių gijimą. Puiku, jei jūsų pasirinktoje priemonėje yra vitaminų. Vitaminas E skatina odos regeneraciją. Beta karotinas ar vitaminas A nepamainomi, jei lūpų kampučiai linkę skilinėti. Kad išorė būtų graži, tikslinga vartoti ir vitaminų preparatų, kurių sudėtyje yra vitamino A, nes lūpų kampučiai skilinėja dėl dviejų priežasčių: dėl avitaminozės A ir nepalankaus oro poveikio lūpoms.


Jei jūsų lūpų oda vis tik sausa, atpleišėjusi, nesistenkite nuplėšti negyvybingų odos gabaliukų. Užplikykite paprasčiausios juodosios arbatos ir 15–20 minučių ant lūpų užsidėkite jos kompresą.
Du kartus per savaitę lūpas apsaugančias priemones galite naudoti kaip kaukę. Patepkite jas storu sluoksniu ir palaikykite 10–15 minučių, likutį nuvalykite popierine servetėle. Po to patartina padaryti lūpų masažą: lengvais judesiais abiem rankomis gnaibykite lūpas nuo centro kampučių link. Pamasažuokite lūpas minkštu šepetėliu (galite naudoti paprasčiausią dantų šepetėlį). Masažuokite atsargiai, aukštyn–žemyn. Šio masažo negalima daryti, jei lūpose yra gilių kraujuojančių įskilimų. Po tokio masažo galite padaryti maitinamąją kaukę, puikiai tiks linų ar garstyčių aliejus, anties ar žąsies taukai.
Kompresus ir kaukes geriausia daryti vakare, nes iš karto po jų dekoratyviniai lūpų dažai gali negražiai „gulti“.
Nepamirškite mankštinti lūpų, taip pagerinsite kraujotaką, lūpos bus sveikos.
 

Mankšta lūpoms


1. Ištempkite lūpas į priekį ir praverkite jas tarsi būtumėte žuvis. Grįžkite į normalią padėtį. Pakartokite 10–20 kartų.
2. Judinkite apatinį žandikaulį ir lūpas į kairę ir dešinę. Pakartokite 10–20 kartų.
3. Kiek tik galite iškiškite liežuvį, po 2–3 sekundžių grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 5 kartus.
4. Ištempkite lūpas ir pūskite taip tarsi norėtumėte užpūsti žvakę. Atpalaiduokite. Pakartokite 30–40 kartų.
5. Giliai įkvėpkite, išpūskite žandus. Pradžioje iškvėpkite orą lėtai, pamažu, vėliau visą orą iš karto (tarsi sprogtumėte). Pakartokite 10–20 kartų.
6. Daug kartų kartokite balses A, I, O, U. Pratimo pabaigoje giliai įkvėpkite ir iškvėpkite pro stipriai suspaustas lūpas. Pakartokite 10–15 kartų.
Lūpas apsaugančias priemones reikia naudoti kas kartą prieš išeinant į lauką. Galite ir prieš darydamos makiažą: lūpoms skirtos priemonės susigers maždaug per 10 minučių, tuomet galėsite naudoti dažus, nepriekaištingai padengsiančius jūsų lūpas. Beje, šaltuoju metu laiku geriau nenaudoti ilgalaikių lūpų dažų, verčiau pasirinkite maitinamuosius.
Prastas oras ir žiemą susilpnėjęs imunitetas gali pridaryti bėdų žmonėms, kenčiantiems nuo herpeso viruso. Neestetinių pūslyčių galima išvengti vartojant kosmetines priemones, kurių sudėtyje yra arbatmedžio aliejaus.

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai