2008-03-25

Mityba, organizmo valymas ir mėnulio fazės

Kaip tapti lieknesniam bei sveikesniam, gali patarti ir astrologai. Tai taisyklės, sudarytos griežtai sekant Mėnulio fazes, nes per keturias Mėnulio fazes - jaunatį, priešpilnį, pilnatį ir delčią - vyksta energetiniai perversmai ir organizme.
Jaunatis - tai visada pradžia. Tai starto laiptelis turintiems ketinimų. Šios fazės metu galima pradėti kvėpavimo, gimnastikos, bėgiojimo, meditacijos, jogos, grūdinimosi užsiėmimus ar treniruotes, taip pat naują badavimo ciklą ar laikytis dietos. Jaunatis palankiausia atsikratyti blogų ir neigiamų įpročių - rūkymo, nesaikingo alkoholio, vaistų vartojimo. Šios fazės metu yra svarbu harmoningai derinti maisto produktus (t.y. žinoti, kad tarpusavyje nedera baltymai ir angliavandeniai, o dera riebalai su baltymais bei riebalai su angliavandeniais). Maistas turėtų būti lengvas, nesunkiai virškinamas.
Priešpilnio metu dietas (arba net badavimą) ir jau minėtus užsiėmimus galima tęsti. Į racioną rekomenduojama įtraukti daugiau augalinės kilmės maisto. Kavą ir kitokius tonizuojančius gėrimus pakeisti vaistažolių arbata. Ši fazė efektyviausia badavimo ir svorio korekcijai, organizmas valosi nuo šlakų (naudojant klizmas ir su šlapimu). Be to, šią savaitę geriausia rinktis vaistažoles ir vaistinių augalų viršutinę dalį, t.y. lapus, žiedus, vaisius.
Per pilnatį ir po jos badauti nereikėtų, į racioną galima įtraukti mėsą. Šios fazės metu svoris metamas, šlakai bei toksinai iš organizmo valomi pro odą. Karštos ir paprastos vonios, pirtys, maudymasis, purvo vonios, masažai, kaukės odai, įvairūs kompresai, įtrynimai kremais ir aliejais atgaivins kūną ir leis odai kvėpuoti, ją atjaunins. Per pilnatį renkamos vaistažolinių augalų šaknys ir šakniavaisiai. Džiovinami iš karto, per pilnatį, nes tuo metu jie tarsi užsikonservuoja, išlaikydami vitaminus bei kitas vertingas medžiagas.
Delčia. Mėnulis dyla, o prieš pat jaunatį jo iš viso nematyti. Šios paskutinės fazės metu energija kartu su susikaupusiais organizme skysčiais leidžiasi kojų link, jas stimuliuodama. Tačiau toks atoslūgis ir sumažėjęs spaudimas viršutinėje kūno dalyje gali pasireikšti galvos svaigimu, bendru organizmo silpnumu. Todėl tada ypač rekomenduojama valgyti daugiau vaisių, daržovių, tiktai šviežią maistą, mėsą, pieno produktus, įvairiausias košes, gerti vaistažolių (žolių) arbatas su citrina ar medumi. Per delčią dar vis rekomenduojamos vonios, tačiau patariama pamažu užbaigti mėnesio organizmo valymo ir sveikatos atnaujinimo ciklą.

2008 kovo 25
Parengė Raimonda SKOPAITĖ
Susijusi informacija

Lankytojų komentarai

eva
2011-02-28 10:19
tai tikra tiesa
naminukas
2010-12-01 12:43
per delcia labai sveika maziau valgyti daugiau judeti .Greiciau svoris krenta.PATIKRINTA>
Delcia
2009-09-07 10:31
Delcioje jau galima ir sociau pavalgyti, nes organizmas pats valosi ir i kuna neina. O per kitas menulio fazes galima ir papasnikauti. Seniau zmones pasnikavo ir sveikesni buvo. Sekmes visiems.
dalute
2009-08-27 14:29
ziureti i dangu ir nieko nevalgyti-anoreksikes svajone,apsurdas kazkoks,ir as geriau gyvenciau menulyje ir,nuleidusi liesas kojas,ziureciau i zeme ir............:)
sveikuolis
2009-01-13 20:39
noreciau menulyje gyventi,buciau sveikiausias,tada ziureziau i zeme...
julius
2007-04-22 16:04
kode nera menulio isiaiskinto Zmogaus ne paprastas zmogus o tikras
viliute
2007-01-11 14:49
per delcia laikytis dietos kas dvi valandas?
Jurga
2006-09-18 13:56
O kaip tikėjimas: kad per delčią viskas dyla ir valymosi procesia yra labai sėkmingi?

Parašykite savo nuomonę

Jūsų vardas: El. pašto adresas:
Jūsų komentaras:
:) (happy) :D (super)
(hi) (red) (fu) (fool)
(weird) :P :( (hooray)
(bad) (think) 8| (ok)
Apsaugos kodas:
 
Sveikas žmogus
Rubrikos
Naudinga informacija
Neradote ko ieškote?
Pabandykite pasinaudoti paieška:
© Sveikas žmogus 2014. Visos teisės saugomos