5 paprasti trenerės Ingos Žuolytės patarimai, kaip nepersivalgyti per šventes

 


Gruodžio pabaiga simbolizuoja gražiausias metų šventes: Kūčias, Šventas Kalėdas bei Naujuosiuos metus. Niekam nekyla jokių abejonių, kad tai smagiausias, tačiau ir pavojingiausias kūno linijoms periodas metuose. Būtent per Kūčias ir Šventas Kalėdas gausus vaišių stalas vilioja mūsų akis, o rankos vis nevalingai tiesiasi prie šventinių patiekalų. Tačiau, ar susimąstome apie didžiausią antsvorio priežastį – persivalgymą? Užuot pasimėgavę maistu, valgome greitai, o prarasdami savikontrolę suvartojame daug ir įvairaus maisto.

 

Kaipgi išvengti persivalgymo ir suvaldyti save prie gausaus šventinio stalo?

 

Pirma, laikykitės dienos rėžimo ir nesėskite prie stalo alkani. Valgykite visą dieną taip, kaip tai darote įprastai (viliuosi, jog valgote tinkamą maistą, kas tris valandas), o vakare prie šventinio Kūčių stalo nesėskite išalkę. Jei paskutinis jūsų valgis buvo gana seniai – prieš tai išgerkite stiklinę vandens su citrina, kad šiek tiek numalšintumėte alkio jausmą.

 

Antra, pasirinkite mažesnes lėkštes. Nepaslaptis, jog mažesnėje lėkštėje tas pats maisto kiekis atrodo kur kas gausesnis. Tai veiksminga saviapgaulė, o ją panaudoję, suvalgysite mažesnį maisto kiekį.

 

Trečia, stenkitės rinktis kuo sveikesnius patiekalus. Tikrai nesitikiu, kad ant Kūčių ar Kalėdų stalo puikuojasi garuose gaminti vištienos ar liesos jautienos „steikai“. Tačiau esu įsitikinusi, jog ant kiekvieno šventinio stalo tikrai yra žuvies patiekalų bei mandarinų. Būtent jais ir reikėtų stengtis „piktnaudžiauti“ .

 

Ketvirta, mėgaukitės maistu. Bendraudami su artimaisiais, dažnai net pamirštame, kad tuo pačiu metu mes dar ir užkandžiaujame, todėl sotumo jausmas ateina kur kas vėliau ir net nepajuntame, kad bekalbėdami tą pačią porciją pakartojome jau antrą kartą. Stenkitės mėgautis maistu, pajusti skonį, kramtyti lėtai. Taigi, ne tik aušinkite burną, bet ir pagalvokite apie tai, ką dedate į ją.

 

Penkta, neužsisėdėkite! Juk Kalėdos neturėtų būtų vien tingumo ir valgymo šventė. Jei jaučiate, kad jau esate sotūs, tačiau šventiniai patiekalai ant stalo vistiek prašosi patekti į jūsų skrandį – padarykite pertrauką. Pakvieskite pokalbio kitame stalo gale sėdintį kaimyną, pasidžiaukite gautomis dovanomis ar išgerkite puodelį arbatos.

 

Jei laikysitės bent kelių iš šių siūlomų patarimų – galiu nuraminti, jog po švenčių lipti ant svarstyklių nebus taip baisu, o rodiklis jose jūsų neišgąsdins. Tačiau, jei šie pasiūlymai pasirodė neveiksmingi ir visgi, jūs paslydote ir persivalgėte – kitą dieną paskirkite organizmo valymui. Šiais laikais siūlomas platus spektras organizmo valymo receptų, tad belieka išsirinkti sau tinkamiausią ir priimtiniausią.

 

Linkiu Jums gražių, jaukių ir skanių, tačiau ne per daug sočių švenčių!

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai