Nauji valgymo įpročiai – naujai figūrai

Visi žinome, kaip sunku laikytis disciplinos – sveikai valgyti ir reguliariai sportuoti. Tačiau yra ir kitas būdas numesti nereikalingus kilogramus ir vasarą džiaugtis gražesnėmis kūno linijomis. Įgykite naujų ir sveikų įpročių, kurių rezultatai bus ilgalaikiai be didelių pastangų.

 

8 nauji valgymo įpročiai – naujai jūsų figūrai:

 

1. Negerkite... cukraus

 

Tyrimai rodo, kad gėrimai su cukrumi, saldikliais ar net natūralios sultys didina antsvorio riziką. Vasarą gerkite vandenį, šaltą arbatą be cukraus ir venkite alkoholio, nes jame taip pat gausu cukraus.

 

2. Vietoje padažo naudokite alyvuogių aliejų

 

Jei valgote kepsnį su padažu, jo atsisakykite. Riebalų jūsų lėkštėje ir taip gausu. Jei valgote salotas, padažas būtinas, nes riebalai padeda organizmui įsisavinti antioksidantus iš daržovių. Tačiau rinkitės ne kaloringus ir riebius padažus, o aukščiausios kokybės alyvuogių aliejaus arbatinį šaukštelį.

 

3. Valgykite daugiau maisto produktų, kuriuose gausu skaidulų

Skaidulos suteikia sotumo jausmą ir gerina virškinimą. Per dieną turite suvartoti apie 25 gramus skaidulų, vadinasi, neskaldyti grūdai, kruopos, pupelės, švieži vaisiai ir daržovės turi tapti kasdieninės jūsų mitybos dalimi.

 

4. Maistą ruoškite namuose

 

Venkite kavinių ir restoranų. Tyrimai rodo, kad jų virtuvėse įprastiems patiekalams naudojama iki 25 proc. daugiau riebalų ir cukraus. Taip pat venkite pusfabrikačių, nes juose gausu sintetinių priedų, kurie gali pakenkti jūsų sveikatai.

 

5. Neleiskite sau peralkti

 

Valgykite tik tada, kai norite valgyti, bet ir nekankinkite savęs, kai jaučiate alkį. Po ranka visada turėkite sveikų užkandžių, kurie padės numalšinti alkį – natūralų jogurtą, riešutų, vaisių, uogų.

 

6. Nelaikykite namuose nesveiko maisto

 

Tyrimais įrodyta, kad vienas veiksmingiausių būdų numesti svorio ir atsikratyti įpročio užkandžiauti – nelaikyti namuose nesveiko maisto.

 

7. Valgykite reguliariai tris kartus per dieną

 

Prisiminkite seną gerą taisyklę, kad valgyti reiktų tris kartus per dieną: pusryčius, pietus ir vakarienę. Pusryčiai turėtų būti sotūs, pietūs – sočiausi, o vakarienė – lengviausia. Jei valgysite reguliariai, nejausite alkio ir noro užkandžiauti.

 

8. Valgykite lėtai

 

Valgymas turi būti ritualas, kuris suteiktų ne tik fizinį, bet ir emocinį malonumą. Lėčiau valgydami ir mėgaudamiesi maistu, suvalgysite mažiau. Venkite valgyti prie televizoriaus ar kompiuterio, nes rizikuojate nepastebimai persivalgyti.

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai