Mitybos programa - sveika alternatyva dietai

Laikantis dietų svoris greitai krenta, tačiau moterys būna irzlios, piktos ir nuolat alkanos. Dažna moteris, nusprendusi, kad reikia būti lieknesnei, griebiasi dietos. Mitybos programos – tai beveik kiekvieno norinčio sulieknėti svajonė: galima valgyti dažnai ir tuos produktus, kurie patinka. Ir dar lieknėti!
 

Liekna ir sveika darboholikė?


Intensyvus gyvenimo tempas diktuoja naujas taisykles. Moterys neturi laiko skaičiuoti suvalgytų kalorijų, riebalų ar vakare virti dietinius pietus. Pusryčiams nelieka laiko, nes norime pamiegoti, pietaudami tvarkome darbo reikalus, o vakarienaujame tokiu laiku, kai vaikai jau eina miegoti.
Tokiu ar panašiu tempu gyvenančiai moteriai nelieka laiko galvoti apie kasdienę mitybą. Ir tik tuomet, kai veidrodis ima „blogai rodyti“,moterys skuba į sporto klubą.
Pasak mitybos specialistės dietologės Ramunės Navickės, sportas yra tik viena iš sudedamųjų sveikos gyvensenos dalių. „Viva Gym” sveikatingumo centro įkūrėja Ramunė Navickė viena pirmųjų Lietuvoje pasiūlė kūno dizaino programą. Ją sudaro kompleksinis požiūris į lieknėjimą ir sveiką gyvenseną. „Šiek tiek pastangų ir laiko teks skirti, tačiau jums sudaryta individuali mitybos ir treniruočių programa – tai tarsi specialiai jums sukurta tabletė,“– šypsosi Ramunė Navickė.
Specialus valgiaraštis visiškai patenkina organizmo paros kalorijų ir maistinių medžiagų poreikį. „Žmogus išsirenka jam patinkančius maisto produktus. Pagal jo dienos grafiką suplanuojame valgymus, kad nepamirštų pavalgyti ir kad tai netrukdytų įprastam gyvenimo ritmui,“– sakė kūno dizaino programos iniciatorė Ramunė Navickė.

 

Mitybos programa tinka visiems


Per tris mėnesius žmogus išsiugdo naujus mitybos įpročius, pagreitėja jo medžiagų apykaita, pagerėja sveikatos būklė. Užsisakiusiojo mitybos programą laukia dvylika individualių dietologo konsultacijų, kurių metu žmogus gali mokytis suplanuoti savo valgiaraštį. Beje, jau pirmos konsultacijos metu bus pasakyta, per kiek laiko turite galimybę sumažinti antsvorį arba jo netekti.
„Mūsų centre yra speciali kūdikį maitinančių motinų mitybos programa. Juk pagimdžiusiai moteriai svarbu, kad ji gautų pakankamai vitaminų ir mineralų. Jie svarbūs ir kūdikio augimui, ir jos pačios gerai savijautai. Be to, dažna pagimdžiusi moteris nori susigrąžinti buvusias kūno linijas. Individualus mitybos valgiaraštis gali išspręsti visus šiuos klausimus,“ – sako dietologė Ramunė Navickė.
Pašnekovė keletą metų praleido Jungtinėse Amerikos Valstijose, ten įgijo mitybos ir sporto konsultantės diplomus. Navickė prasitarė, kad tik dabar lietuviai ima domėtis sveika gyvensena: „Žmonės jau nemažai žino, ir mane džiugina aktyvus jų domėjimasis sveika gyvensena. Dar prieš kurį laiką tekdavo ne vieną ilgai įtikinėti, kad negalima valgyti tik kartą per dieną ar kad būtina pusryčiauti.“
 

Lieknėjimas prilygsta atostogoms


Mitybos programa išlaisvina lieknėjantį ar norintį būti sveikesniu nuo nuolatinio galvojimo apie maistą. Tereikia laikytis dietologo sudaryto valgiaraščio ir nepamiršti reguliariai užsukti į sporto klubą. Vaizdžiai kalbant, patekusieji į sveikatingumo centrą „Viva Gym” gauna savotiškas atostogas.
„Mes kalbame apie žmogaus savijautą, analizuojame jo mitybos įpročius, kartais pasišnekame ir apie gyvenimą, – prispažįsta Ramunė Navickė. – Juk šiais visuotinio skubėjimo laikais smagu tiesiog neskubant pasišnekėti. Be to, kiekvienas nuolatinis klubo lankytojas tampa savotišku didelės bendruomenės nariu. Man smagu kalbėti su kiekvienu, žinoti, kaip jis jaučiasi, kokios sėkmės ar nesėkmės jį ištiko šiandien. Malonu matyti, kaip sportuojančios moterys kalbasi apie savo išvaizdos pokyčius ar vaikų auginimą. Gera psichologinė atmosfera itin svarbi kiekvienam lieknėjančiajam.”

 

Populiariausi straipsniai

Lankytojų komentarai

nA, cia as
2011-07-08 10:37
Laba diena. Man 20m, ugis 173cm, svoris 64-65kg.
Reguliariai sportuoju, susikuriau mitybos plana. Noreciau, kad pakomentuotumet/pakoreaguotumet ji, kaip specialistai.
Rytas: vanduo 500ml, dribsniai(mieziu, kvieciu, saulegrazu, kukuruzu, linu semenu, razinos, dziovinti bananai) 100g, 0.3% rieb. pienines pasukos 300ml.
Pietus: Vanduo 250ml, vistos krutinele 100g, ryziai 100g, pom. padazas 3 v.s., pekino kopustas 75g, morkos 20g, svogunas 20g, obuoliu actas 2 v.s., linu semenu aliejus 1 v.s., zemes riesutai 20g.
Diena lygiai tas pats, kas per pietus.
I vakara: vanduo 250ml, 0.3% rieb. pienines pasukos 250ml, dribsniai 80g, 0.5% rieb. varske 90g.
Vanduo 500ml
Vakare: vanduo 250ml, kiausiniai 2vnt., 0.5% rieb. varske 90g.
jelena
2010-01-03 15:55
Sveiki,
esu normalaus svorio pagal savo ugi, taciau vis del to 3 ar 4 kg. noreciau numesti.
Noreciau pradeti maitintis stabialiai, nes kamuoja ar ne persivalgymas ar atvirksciai.
Vaida
2009-09-09 10:32
Laba diena, jau 2 metai kaip nenumetu svorio. Isbandziau daug dietu bet tuo metu padeda ir vel poto priauga svoris. Ka patartumet?
Jolanta
2007-06-01 10:59
Laba diena norėčiau pati pabandyti , bet nežinau kur kreiptis , o jūsų kometarai ir patarimai man patinka nes esu dauką išbandžius bet be rezultatų ir esu pagimdžius dukryte, ir niekaip pilvo neatsikratau.
dajvusia
2007-04-22 16:13
Labai idomus straipsnis.Perskaiciau ir pamaniau kad man mitybos programa labiau priimtina negu dietos, per kurias turi atsisakyti megstamu produktu.O cia tiesiog fantastika!

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai