3 valgymo įpročiai, padėsiantys sumažinti savo ekologinį pėdsaką

 


1. Valgykite daugiau vegetariško maisto. Jei šiandien planuojate valgyti mėsą, pasvarstykite apie galimybę vietoj jos pasirinkti daržoves. Būtent maisto produktų gamyba labiausiai lemia Jūsų paliekamą ekologinį pėdsaką. Be to, žemės paviršiaus keitimas, vandens suvartojimas ir šiltnamio efektą sukeliančių dujų tarša didžiąja dalimi yra susiję su gyvulinės kilmės produktų gamyba.

2. Mažinkite vartojamų pieno produktų kiekį. Viena iš priežasčių, kodėl pieno produktai vis labiau prisideda prie Jūsų paliekamo ekologinio pėdsako, yra ta, kad pieninių veislių galvijai minta žole, o jai užauginti reikia labai daug vandens. Pabandykite vietoj sūrio patiekalo pasigaminti humusą su šviežiomis nesmulkintomis daržovėmis ar, užuot gėrę šaltą kavą, pasimėgaukite vandeniu, pagardintu citrina ir mėtos lapeliu.

3. Pirkdami prekes, pagalvokite apie jų pakuotę. Jei pakuotė pernelyg didelė ar pagaminta iš sunkiai perdirbamų medžiagų, ji aplinkai gali sukelti netgi rimtesnių problemų nei pats produktas, kuris į ją įpakuotas. Parduotuvėse ieškokite produktų su kuo paprastesne pakuote. Taip pat rinkitės prekes, kurių pakuotė būtų pagaminta iš perdirbamų medžiagų arba kurią tiesiog būtų galima perdirbti.

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai