Specialios širdies raumens treniruotės


Galite išbandyti specialius širdies pratimus, padedančius padidinti ištvermę. Taip galėsite toliau tęsti savo treniruotes, net jei esate patyrę kelio ar kulkšnies traumą. Šie pratimai padės sustiprinti liemens raumenis, auginti raumenų masę ir formuoti bei tobulinti kūno linijas, kad jos taptų tokios, apie kokias visada svajojote. Šie pratimai atliekami cikliškai, po jų eina intensyvi liemens raumenims stiprinti skirtų pratimų serija, kuri užbaigia treniruotę. Tokie pratimai padeda auginti raumenis ir leidžia džiaugtis sveiku ir nuostabiai atrodančiu kūnu.

Kiekvieną iš toliau pateiktų širdies pratimų turėtumėte daryti apie 30 sekundžių. Juos reikia atlikti greitu tempu, o pabaigus visus pratimus, viską pakartoti dar 7 kartus.

Nepamirškite, kad, atliekant šiuos pratimus, svarbu laikytis trenerio nurodymų. Jei vis dėlto norite treniruotis savarankiškai, pateikiame 3 geriausius širdies raumens pratimus, skirtus būtent Jums.

 

1. „Žirklių“ pratimas

·         Atsigulkite ant grindų, kojas suglauskite. Rankas laikykite šonuose.

·         Laikydami dilbius ant grindų, pakelkite kojas (maždaug 15 cm) ir pečius (maždaug 2,5 cm) į viršų.

·         Likdami šia padėtimi praskėskite kojas ir vėl jas suglauskite. Tai atlikę, sukryžiuokite kojas vieną virš kitos.

·         Taip atrodo visas pratimas. Iš pradžių galite atlikti keletą šio pratimo serijų, pakartodami 50 kartų. Darant šį pratimą labai svarbu, kad kojos ir pečiai neliestų grindų.

 

2. Plaukimas

Plaukimas – puiki širdies treniruotė, ypač jei per kuo trumpesnį laiką siekiate sudeginti kuo daugiau kalorijų. Plaukiodami sudeginsite beveik tiek pat kalorijų, kaip ir bėgiodami. Vis dėlto plaukimas yra naudingesnis, nes leidžia rinktis iš daugiau veiksmingesnių būdų, kaip priversti širdį greičiau varinėti kraują. Štai keletas jų:

·         Laikykite plaukimo plūdurą sau tarp kojų ir stipriai jį spauskite. Viršutinė kūno dalis turi būti įtempta.

·         Laikykite plaukimo lentą priešais save taip, kad dirbtų tik apatinė kūno dalis.

 

3. Irklavimo treniruoklis

Irklavimo treniruoklis – vienas iš dažniausiai naudojamų širdies raumens treniruoklių. Paprastai yra siekiama treniruoti visą kūną. Irklavimo treniruoklis specialiai sukurtas būtent viršutinei kūno daliai treniruoti. Šis treniruoklis stiprina rankas ir pečių liniją. Be to, jį puikiai tinka naudoti, kai skauda kojas ar sąnarius. Atliekant irklavimo judesius, kojoms tenka nedidelis krūvis. Tai reiškia, kad apatinės galūnės taip pat dirba ir yra treniruojamos, tačiau sąnariai nėra apkraunami.

 

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai

Mūsų draugai