Patarimai: energijos dozė.

Pietums išgerkite polivitaminų
Taip pat pamąstykite, galbūt reikėtų papildomai vartoti B vitamino kompleksą. „Iš vitaminų gauname energijos pliūpsnį, kurio įprastai nepajaučiame, nes dažnai juos nuplauname kava ar arbata“, – atkreipia dėmesį Koff.
Tai nereiškia, kad pietums reikia gerti gazuotą vandenį. Kad gautumėte energijos visai popietei, jums reikia kalorijų, pageidautina – iš subalansuoto maisto.


Nebijokite angliavandenių
Salotos su vištiena yra skanu, bet jeigu nebus angliavandenių, negausite ir greitos energijos. Suvalgykite vaisių ar juodųjų pupelių, kad gautumėte angliavandenių ir papildomų baltymų.


Venkite riebaus maisto

Sūrainio efektas – tai apsnūdimas, atsirandantis po riebių pietų.
Mokslų daktaras Donaldas Hensrudas, Majo klinikos profilaktinės medicinos ir mitybos specialistas, teigia: „Kai tiriami žmonių, valgančių sunkų maistą, kraujo pavyzdžiai, jie atrodo beveik kreminiai, ir riebalai tokiame kraujyje gali pakeisti deguonį.“


Eikite į lauką
Jeigu esate vienas iš 34 proc. darbuotojų, kurie valgo pietus prie darbo stalo, įvertinkite tai: saulės spinduliai padeda padidinti vitamino D kiekį, o tyrimas atskleidė, kad atitinkamas jų kiekis gali padėti išlaikyti energiją. Specialistai mano, kad vitaminas D padeda kontroliuoti medžiagų apykaitą ir insulino išskyrimą, kurie abu turi įtakos energijai.


Pasirąžykite!
„Popietės viduryje atsistokite ir pasukite rankas ratu, – pataria Bracko. – Jeigu esate kabinoje, jau vien alkūnių sukimas ratu šiek tiek padės kraujo apytakai.“

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai