Patarimai: energijos dozė.

Pietums išgerkite polivitaminų
Taip pat pamąstykite, galbūt reikėtų papildomai vartoti B vitamino kompleksą. „Iš vitaminų gauname energijos pliūpsnį, kurio įprastai nepajaučiame, nes dažnai juos nuplauname kava ar arbata“, – atkreipia dėmesį Koff.
Tai nereiškia, kad pietums reikia gerti gazuotą vandenį. Kad gautumėte energijos visai popietei, jums reikia kalorijų, pageidautina – iš subalansuoto maisto.


Nebijokite angliavandenių
Salotos su vištiena yra skanu, bet jeigu nebus angliavandenių, negausite ir greitos energijos. Suvalgykite vaisių ar juodųjų pupelių, kad gautumėte angliavandenių ir papildomų baltymų.

{banner-25}


Venkite riebaus maisto

Sūrainio efektas – tai apsnūdimas, atsirandantis po riebių pietų.
Mokslų daktaras Donaldas Hensrudas, Majo klinikos profilaktinės medicinos ir mitybos specialistas, teigia: „Kai tiriami žmonių, valgančių sunkų maistą, kraujo pavyzdžiai, jie atrodo beveik kreminiai, ir riebalai tokiame kraujyje gali pakeisti deguonį.“


Eikite į lauką
Jeigu esate vienas iš 34 proc. darbuotojų, kurie valgo pietus prie darbo stalo, įvertinkite tai: saulės spinduliai padeda padidinti vitamino D kiekį, o tyrimas atskleidė, kad atitinkamas jų kiekis gali padėti išlaikyti energiją. Specialistai mano, kad vitaminas D padeda kontroliuoti medžiagų apykaitą ir insulino išskyrimą, kurie abu turi įtakos energijai.


Pasirąžykite!
„Popietės viduryje atsistokite ir pasukite rankas ratu, – pataria Bracko. – Jeigu esate kabinoje, jau vien alkūnių sukimas ratu šiek tiek padės kraujo apytakai.“

 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai

Mūsų draugai