Susiduriate su energijos stygiumi?Pasiūlymai, kaip tai išspręsti.


Užkandžiaukite
Baltymai ir skaidulos skatina cukraus kiekio kraujyje didėjimą. Pabandykite pasigaminti Koff siūlomą užkandį iš riešutų, daug skaidulų turinčių dribsnių, kanapių sėklų, kokosų ir juodojo šokolado traškučių.


Išlikite energingi net vakare
Vakare senka paskutinės energijos suteikiančių hormonų atsargos. Kartu miegą kontroliuojantis melatoninas pradeda kilti. Turite tam užkirsti kelią! Uždavinys – išlikti aktyviems pernelyg savęs nevarginant.


Iš darbo aplinkos į namus
„Susikurkite parėjimo iš darbo į namus ritualą. Tai leis išsaugoti energiją ir mėgautis savo vakaru“, – teigia Morgenstern. Apsvarstykite galimybę vieną kartą per savaitę išeiti iš darbo anksčiau, kad pabėgiotumėte ar nueitumėte į treniruočių salę. „Taip pagerės jūsų medžiagų apykaita ir atsigausite po 60–90 min.“, – pažymi Bracko.

Kitomis dienomis klausykitės muzikos, kol važiuojate iš darbo ar persirengiate patogiais drabužiais prieš vakarienę.

 

Alkoholis
Pasistenkite nevartoti alkoholio dvi valandas prieš eidami į lovą, nes kitaip miegas nebus ramus, kitą dieną turėsite mažiau energijos ir bus sunkiau susikaupti.


Tikslingas poilsis namuose
„Sėdėjimas ant sofos ir televizijos kanalų junginėjimas gali pabloginti situaciją“, – teigia Segar. Užteks jei pasižiūrėsite vieną ar dvi mėgstamas laidas. Pasirąžykite, jeigu tampate tingūs.


Vėlyvos nakties norai
„Jie dažniausiai reiškia, kad esate apsimiegoję ir nealkani – jūsų smegenys atsibudusios per ilgai ir joms reikia gliukozės, kad sustotų!“ – aiškina Koff. Rinkitės ką nors švelnaus ir lengvai virškinamo, pavyzdžiui, pusę indelio paprasto graikiško jogurto su uogomis ar karšto šokolado su migdolų pienu. Bet ne vėliau nei valandą prieš eidami miegoti.
Specialistai sutinka, kad geras nakties miegas užtikrina, jog kitą dieną nepritrūksite energijos.
 

Populiariausi straipsniai

Parašykite savo nuomonę

  • :)
  • (happy)
  • :D
  • (super)
  • (hi)
  • (red)
  • (fu)
  • (fool)
  • (weird)
  • :P
  • :(
  • (hooray)
  • (bad)
  • (think)
  • 8|
  • (ok)

Straipsniai šioje grupėje

Video

Naujausi gydytojų atsakymai

Mūsų draugai